1. leht 1-st

Bmw m60b40 mootori turbotamine.

Postitatud: 25.12.2013 12:09
Postitas v1llu1
Tervist.

Sai siis suve alguses endale üks 540 6.k manu kastiga soetatud. Olles ära harjunud selle 4,0 jõu ja väändega siis sooviks juba natuke jõulisa kuskilt saada.
Tekkis siis paar küsimust suurele ringile, et kuidas see mootor üldse rõhu all vastu peab ? Pean silmas seda, et mootori sisu jääks originaal ja rõhk oleks nt 0,5 bar. Kui suuri pihusteid oleks tarvis, et see kompott piisavalt kütet saab ?
Üks küsimus on veel 6.k man kasti kohta, et palju jõudu sellest läbi kannatab lasta ? Kuna kõige odavam tükk ei ole siis sellest ilma ei tahaks jääda.

Ilusat pühade jätku.
Villu.

Re: Bmw m60b40 mootori turbotamine.

Postitatud: 25.12.2013 13:31
Postitas Cofy
Etsi mootor oli vist algul umbes 440 hp ja 0,58bar peale ülelaadimist, originaal sisuga, kui õigesti mäletan. Ja nüüd suvel sai isegi dynos 100 hp lisaks. Ja tundub et kestab. Muidugi peab silma peal hoidma.

Re: Bmw m60b40 mootori turbotamine.

Postitatud: 28.12.2013 21:18
Postitas B235
See kast on väga tugev. Leidub seda kasti ju M5 ja M3 küljest.
Targemad teavad rääkida, et kestab ka 1000 hobust vastu.
Tähtis koht selle kasti juures on hooldus ja õli kvaliteet.
Sisuliselt ainuke nõrk koht pidid olema laagrid, mis suure jõu ja kehva õli korral ära lagunema pidid.

Re: Bmw m60b40 mootori turbotamine.

Postitatud: 15.01.2014 17:17
Postitas IvarR
EDB E34 M60B40 oli enamus hooajast 0.9bar-i. Lõpuks sai 1.1bar-le keeratud.
EDB E39 M62B44 on 0.7bari hooaja vastu pidanud.
Pihustid mõlemal 720ccm ja mootorid stock.

Kindlasti tuleb korralikku õli kasutada! Hetkel jäime Castroli 10w60 peale kuna see ainus mis ei läinud vedelaks kätte ära rajal.

Lisaks mõtle turvavarustusele ja vedrustusele sest 0.9bar juures pidamine kaob ka neljanda-viienda käiguga.

IvarR