Müüdud
Postitatud: 11.11.2013 14:09
Saab 9-5 Aero 2001 Nordic Stage 3 ehk siis:
http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... sub_page=6" onclick="window.open(this.href);return false;
* 220kw / 440Nm
* Nordic ECU tarkvara
* 3“ downpipe koos „race“ katalüsaatoriga
* 2.5“ roostevaba summuti
* 4“ „tailpipe“
* Sportõhufilter
* FPR 3.5bar
Lisaks veel paigaldatud suurem intercooler. Salongis turbo rõhu näidik piilaril.
Eelmise omaniku poolt veebruaris tehtud põhjalik mootoriremont - uued originaal kolvid, kolvirõngad, kepsud, vändalaagrid, õlipump, tihendisari (arve oli ca. 750 euri ning omanik sai päris suure allahindlusega).
Aprillis rändas minu kätte ning viisin ta remonti ning lasin kõik vajaliku ära teha – uus turbo, karterituulutuskit, veermiku remont, poly puksid, pidurikettad, siduri hüdrosilindrid ja torud ning palju muid väiksemaid asju (arve kokku ca. 2300-2400 euri).
Hiljuti veel lasin teha värviparandusi ja poleerimise (ca. 550 euri).
Eelmine kuu käis veermikukontrollis ja sillastendis – ainult üks rooliots oli läbi ning pandi uus. Lisaks läks alla terve ring jäigemad vedrud ning taha Bilstein B8 amordid – võrreldes originaaliga on juhitavus palju sportlikum ja kindlam, muidugi raputab ka rohkem aukudes..
1000km tagasi sai summuti Jõujaamas värskendust, kaks lähestikku asetsevat flantsi koos sukaga sai ühe v-band flantsi ja uue suka vastu välja vahetatud ning enne lõpupütti halvasti keevitatud osa ka uuesti tehtud. Lisaks tehti õlivahetus (5w40). Kütusefilter sai ka umbes sama aeg vahetatud. Peale seda läbis probleemideta ülevaatuse – kehtib kuni 10.2014.
Praegus on all tuttuued naelrehvid (20-30km sõitnud) korralikel 5 kodaraga 18 tollistel OZ Racing velgedel. Kaasa saab samas mõõdus suvevelgede/rehvide komplekti millel peal korraliku tootja korralikud rehvid (Bridgestone 2tk on pool hooaega sõitnud ja Kumho 2tk natuke rohkem). Mõlemad veljed ja rehvid on see sügis muretsetud ning soetamine läks kõvasti üle 1000 euri maksma.
Autot on ilusti hoitud ja hooldatud, minek on hea – originaal 169kw teeb 0-100 6.1 sekundit, seega praegu peaks mõne sajandiku võrra kiirem olema ning, kui juba masin pidavuse leiab siis võrreldes originaaliga oluliselt käbedam. Inimene kellel on võrdlusmoment 184kw uuema Aeroga ütles, et see masin on loom.
Samas rahulikult sõites on kütusekulu mõistlik, kompu järgit sõidan Tallinn-Tartu 7.5-7.9, reaalselt arvutades on kuskil pool liitrit vähem. Tallinnas sõites ning vajutades kuskil 12l, kuid kui vaja saab ka ökomalt.
Kui tahta natuke turboga show-offi teha siis vajadusel susiseb see masin üsna valjult – erinevalt originaalist..
Kes on huvitatud korralikust autost siis tegu on hea valikuga – olen teda võimalikult hästi hooldanud. Suurem osa tööde kohta on arved olemas. Muidugi tegu ei ole uue autoga seega kindlasti leiab mõningaid kasutamisjälgi salongist jne. ning tulevikus võib mõni väiksem jupp vahetamist tahta aga üldiselt on auto oma vanuse kohta väga heas tehnilises korras.
Hinda küsin 3250 eurot mis on minu arvates väga mõistlik hind arvestades, kui palju sellese masinasse investeeritud on ning ka seda, et kaasa saab teised veljed jne. Isegi sama aasta originaal konditsioonis masinaid müüakse sama hinnaga.. Müün kuna tunnen, et Saab on liiga tagasihoidlik minu jaoks isegi, kui ma teda veel enda jaoks meelepärasemaks teeksin ning varem või hiljem müüksin ta niikuinii maha – praegus lihtsalt tekkis võimalus üks mind pikalt huvitanud masin ära osta, ning kuna liisinguga ei viitsi jamada siis kuluks väikene lisaraha marjaks ära. Pealegi kaks hobimasinat on liiast.
Ühendust võtta foorumi privaatsõnumi teel või saata email Toivo295@hotmail.com kuna telefoni teel pole enamasti kättesaadav.
Pildid tehtud suvevelgedega paar nädalat tagasi.





http://www.nordictuning.com/main.php?tu ... sub_page=6" onclick="window.open(this.href);return false;
* 220kw / 440Nm
* Nordic ECU tarkvara
* 3“ downpipe koos „race“ katalüsaatoriga
* 2.5“ roostevaba summuti
* 4“ „tailpipe“
* Sportõhufilter
* FPR 3.5bar
Lisaks veel paigaldatud suurem intercooler. Salongis turbo rõhu näidik piilaril.
Eelmise omaniku poolt veebruaris tehtud põhjalik mootoriremont - uued originaal kolvid, kolvirõngad, kepsud, vändalaagrid, õlipump, tihendisari (arve oli ca. 750 euri ning omanik sai päris suure allahindlusega).
Aprillis rändas minu kätte ning viisin ta remonti ning lasin kõik vajaliku ära teha – uus turbo, karterituulutuskit, veermiku remont, poly puksid, pidurikettad, siduri hüdrosilindrid ja torud ning palju muid väiksemaid asju (arve kokku ca. 2300-2400 euri).
Hiljuti veel lasin teha värviparandusi ja poleerimise (ca. 550 euri).
Eelmine kuu käis veermikukontrollis ja sillastendis – ainult üks rooliots oli läbi ning pandi uus. Lisaks läks alla terve ring jäigemad vedrud ning taha Bilstein B8 amordid – võrreldes originaaliga on juhitavus palju sportlikum ja kindlam, muidugi raputab ka rohkem aukudes..
1000km tagasi sai summuti Jõujaamas värskendust, kaks lähestikku asetsevat flantsi koos sukaga sai ühe v-band flantsi ja uue suka vastu välja vahetatud ning enne lõpupütti halvasti keevitatud osa ka uuesti tehtud. Lisaks tehti õlivahetus (5w40). Kütusefilter sai ka umbes sama aeg vahetatud. Peale seda läbis probleemideta ülevaatuse – kehtib kuni 10.2014.
Praegus on all tuttuued naelrehvid (20-30km sõitnud) korralikel 5 kodaraga 18 tollistel OZ Racing velgedel. Kaasa saab samas mõõdus suvevelgede/rehvide komplekti millel peal korraliku tootja korralikud rehvid (Bridgestone 2tk on pool hooaega sõitnud ja Kumho 2tk natuke rohkem). Mõlemad veljed ja rehvid on see sügis muretsetud ning soetamine läks kõvasti üle 1000 euri maksma.
Autot on ilusti hoitud ja hooldatud, minek on hea – originaal 169kw teeb 0-100 6.1 sekundit, seega praegu peaks mõne sajandiku võrra kiirem olema ning, kui juba masin pidavuse leiab siis võrreldes originaaliga oluliselt käbedam. Inimene kellel on võrdlusmoment 184kw uuema Aeroga ütles, et see masin on loom.


Kui tahta natuke turboga show-offi teha siis vajadusel susiseb see masin üsna valjult – erinevalt originaalist..
Kes on huvitatud korralikust autost siis tegu on hea valikuga – olen teda võimalikult hästi hooldanud. Suurem osa tööde kohta on arved olemas. Muidugi tegu ei ole uue autoga seega kindlasti leiab mõningaid kasutamisjälgi salongist jne. ning tulevikus võib mõni väiksem jupp vahetamist tahta aga üldiselt on auto oma vanuse kohta väga heas tehnilises korras.
Hinda küsin 3250 eurot mis on minu arvates väga mõistlik hind arvestades, kui palju sellese masinasse investeeritud on ning ka seda, et kaasa saab teised veljed jne. Isegi sama aasta originaal konditsioonis masinaid müüakse sama hinnaga.. Müün kuna tunnen, et Saab on liiga tagasihoidlik minu jaoks isegi, kui ma teda veel enda jaoks meelepärasemaks teeksin ning varem või hiljem müüksin ta niikuinii maha – praegus lihtsalt tekkis võimalus üks mind pikalt huvitanud masin ära osta, ning kuna liisinguga ei viitsi jamada siis kuluks väikene lisaraha marjaks ära. Pealegi kaks hobimasinat on liiast.
Ühendust võtta foorumi privaatsõnumi teel või saata email Toivo295@hotmail.com kuna telefoni teel pole enamasti kättesaadav.
Pildid tehtud suvevelgedega paar nädalat tagasi.




