Soovitage küünlaid.
Postitatud: 23.09.2013 13:18
Mis küünaldega te oma üle 1.5bariste boostidega sõidate?
Mainige ära ka säde-vahe (gap).
Mul on tunne, et see NGK -7 lihtsalt ei tööta mul puhtalt, kui on üle 250Nm/L.
Kontrollisin poolid üle, säde on võimas... ilma küünlata juba 12V peal tulistab 15mm tulekera.
Küünlad on suhteliselt kenad väikse roosaka alatooniga helepruunid (üle 1000km pole ühegagi sõitnud).
Vahed on 0.6mm peal.
Ühtegi signaali vahele ei jääta (logisin signaali juhtmest).
Segu oli viimastel testmistel ~12.1-12.8:1.
Pihustid on 1.1bar 6500RPM avatud ~50% - (1.5bar 8000rpm 75%).
Vahelejätmise ajal tuleb summutist valjem kiire "põrin", ehk kütus jõuab summutisse, aga ei kogune seda palju, kuna valjut paukumist ei ole nagu katkise süütepooliga. On "kuidas-kunagi", u. nagu 40'st paugust süttib ühtlase põrinaga 15-20, kunagi 4 järjestikku pauku vahele ei jäta. Võimsus langeb kas 66, 50 või 33% peale, kunagi ei lange päris nulli. Küünlad on peale seda kõik ühe sugused - pole nähtav, et oleks mõne küünla viga.
Kui boosti rohkem keerata siis võib vahelejätmine minna nii tugevaks, et küünlad nagu läheks märjaks - igatahes peale seda töötab paar sekundit 2 pütaga, siis kuni 20 sekundit veel 3 pütaga.
1.0bariga ei jäta kunagi vahele. 1.1-1.2 üldiselt jätab hetke on aga mingi ilmaga on olnud ka puhas.
1.3bar tuleb juba peaaegu iga kord kiire ~0.3s vahelejätmise periood kõrgemal (~7300) pöördel ja peale seda tõmbab kuni 8300ni tugevamalt kui 6300-7300 vahel - aga peale 3. tõmmet võib tõmmata juba suurema lörina sisse.
1.5bar'iga võib 6500 lüüa sellise lörina sisse, et 7500 on mõned küünlad märjad terve 20s. Kui 2. käiguga pressida, siis 3. käik hakkab nii löristama, et piirajani ei jõuagi. 1.3bar halvima lörina puhul pressib ikka sealt läbi.
Üle 1.5bar nagu väga hullemaks ei saagi minna, kuna boost ei tahaga väga tõusta, kui mootor ei käi
Igastahes kui spooli lõpus veerandgaasi peale tagasi lasta, enne kui vahele hakkab jätma, hoides boosti ~1-1.4 vahel siis astub korralikult edasi.
Mainige ära ka säde-vahe (gap).
Mul on tunne, et see NGK -7 lihtsalt ei tööta mul puhtalt, kui on üle 250Nm/L.
Kontrollisin poolid üle, säde on võimas... ilma küünlata juba 12V peal tulistab 15mm tulekera.
Küünlad on suhteliselt kenad väikse roosaka alatooniga helepruunid (üle 1000km pole ühegagi sõitnud).
Vahed on 0.6mm peal.
Ühtegi signaali vahele ei jääta (logisin signaali juhtmest).
Segu oli viimastel testmistel ~12.1-12.8:1.
Pihustid on 1.1bar 6500RPM avatud ~50% - (1.5bar 8000rpm 75%).
Vahelejätmise ajal tuleb summutist valjem kiire "põrin", ehk kütus jõuab summutisse, aga ei kogune seda palju, kuna valjut paukumist ei ole nagu katkise süütepooliga. On "kuidas-kunagi", u. nagu 40'st paugust süttib ühtlase põrinaga 15-20, kunagi 4 järjestikku pauku vahele ei jäta. Võimsus langeb kas 66, 50 või 33% peale, kunagi ei lange päris nulli. Küünlad on peale seda kõik ühe sugused - pole nähtav, et oleks mõne küünla viga.
Kui boosti rohkem keerata siis võib vahelejätmine minna nii tugevaks, et küünlad nagu läheks märjaks - igatahes peale seda töötab paar sekundit 2 pütaga, siis kuni 20 sekundit veel 3 pütaga.
1.0bariga ei jäta kunagi vahele. 1.1-1.2 üldiselt jätab hetke on aga mingi ilmaga on olnud ka puhas.
1.3bar tuleb juba peaaegu iga kord kiire ~0.3s vahelejätmise periood kõrgemal (~7300) pöördel ja peale seda tõmbab kuni 8300ni tugevamalt kui 6300-7300 vahel - aga peale 3. tõmmet võib tõmmata juba suurema lörina sisse.
1.5bar'iga võib 6500 lüüa sellise lörina sisse, et 7500 on mõned küünlad märjad terve 20s. Kui 2. käiguga pressida, siis 3. käik hakkab nii löristama, et piirajani ei jõuagi. 1.3bar halvima lörina puhul pressib ikka sealt läbi.
Üle 1.5bar nagu väga hullemaks ei saagi minna, kuna boost ei tahaga väga tõusta, kui mootor ei käi
