1. leht 2-st

sisselaske mure

Postitatud: 14.08.2013 15:59
Postitas Venno
Tere!
Minu kätte sattus üks kannatada saanud Ford Focus, mootoriks 2,0 L ülelaadimisega Duratec.
Kuna auto oli osaliselt lahti võetud, oli selle (eriti mootori jahutus- ja sisselaskesüsteemi) kokku panemisega omajagu pusimist. Lisaks sai õhk/vesi vahejahuti asendatud õhk/õhk vahejahutiga ja paigaldatud koonus õhufilter.
Nüüd on asi enam vähem ühes tükis, aga ei leia põhjust, miks mootor hakkab järsul kiirendamisel puterdama ja paukuma. Vaiksel kiirendamisel on enam vähem OK. Proovinud olen nii teist lambdat kui õhulugejat, diagnostika ei näidanud seadmete tasemel midagi erilist. Inimtasemel ei kiidetud heaks pikka sisselaske süsteemi turbo ja mootori vahel ja tauniti koonusfitrist, eriti õhuvõttu mootoriruumist. Viimasega olen igati päri.
Kõik mõtted, mis aitaksid tõele lähemale, on teretulnud!
Tänan

Re: sisselaske mure

Postitatud: 15.08.2013 9:09
Postitas Raceboy
Kas MAF on turbo otsas kohe? See ei meeldi MAF anduritele eriti pulseerimise pärast, mingit põlve vms on vahele tarvis.

Kas MAP andur on ühendatud ikka?

Re: sisselaske mure

Postitatud: 15.08.2013 13:09
Postitas KaroK
Seal võib olla kümneid vigu.
Tasub viia kellegi asjatundliku turbospetsi juurde.
Valesti ühendatud wg aktuaatori voolikud, kütuserõhuregulaatori vaakum, jne

Terv

Re: sisselaske mure

Postitatud: 15.08.2013 14:38
Postitas Venno
Raceboy kirjutas:Kas MAF on turbo otsas kohe? See ei meeldi MAF anduritele eriti pulseerimise pärast, mingit põlve vms on vahele tarvis.

Kas MAP andur on ühendatud ikka?
MAF on kohe peale õhufiltrit, siis alu põlv ja turbo. MAF ise pole muidugi selle markeeringuga kui originaal, aga samasugune oli juhtme otsas kui auto sain. Muidugi ei tea, kas ta sellega sõitis ka.
MAP on minu jaoks tundmatu teema! Kas selle hälbeid diagnostika poleks pidanud näitama?

Re: sisselaske mure

Postitatud: 15.08.2013 14:40
Postitas Venno
KaroK kirjutas:Seal võib olla kümneid vigu.
Tasub viia kellegi asjatundliku turbospetsi juurde.
Valesti ühendatud wg aktuaatori voolikud, kütuserõhuregulaatori vaakum, jne

Terv
Sellepärast ma siin kurdangi!
Keegi tahab ennast ehk "üles anda"!?

Re: sisselaske mure

Postitatud: 15.08.2013 17:05
Postitas ahto42
Filtri ja MAF vahel peaks olema põlv

Re: sisselaske mure

Postitatud: 15.08.2013 20:01
Postitas jeff01
ahto42 kirjutas:Filtri ja MAF vahel peaks olema põlv
MAF on kohe peale õhufiltrit, siis alu põlv ja turbo
Keegi tahab ennast ehk "üles anda"!?
Sellele aitaks kaasa asukoha märkimine.
Ehk on lihtsalt küünlad hapud ja sädevahed liiga suured ?

Re: sisselaske mure

Postitatud: 16.08.2013 0:09
Postitas Venno
Küünlaid ka teisi proovitud, tulemus sama.
Nüüd niipalju targem, et ühtlasel kiirusel segu suht ok, kiirendamisel kui mootor puterdama hakkab, näitab lahja segu.
Kui MAF lahti ühendada, pole autol minekut, aga ei puterda ja segu on ok. Tühikäigul väga lahja segu ja sureb välja.
Kui kellelgi on pakkuda Fordi õhulugejat 1L5F-12B579-AB, mis peaks olema kasutusel Focus RS MK1-l ja vist ka mõnel kangemal Mondeol, siis andke teada.

Re: sisselaske mure

Postitatud: 16.08.2013 8:21
Postitas KaroK
Millises linnas/maakonnas auto on ?


Terv

Re: sisselaske mure

Postitatud: 16.08.2013 14:29
Postitas RFL
Proovi õhulugeja niiti puhastada, aga ilma kraapimata, näiteks WD40 ja suruõhuga.
Mul olid sarnased sümptomid musta õhulugejaga ja kui pistik lahti ühendada, siis samamoodi oli küll vähem jõudu, kuid liikus jõnksutamata.

Kui olukord seepeale paraneb, aga päris korda ei saa, siis võib kahtlustada hääbuvat õhulugejat.

Re: sisselaske mure

Postitatud: 21.08.2013 7:56
Postitas Venno
RFL kirjutas:Proovi õhulugeja niiti puhastada, aga ilma kraapimata, näiteks WD40 ja suruõhuga.
Mul olid sarnased sümptomid musta õhulugejaga ja kui pistik lahti ühendada, siis samamoodi oli küll vähem jõudu, kuid liikus jõnksutamata.

Kui olukord seepeale paraneb, aga päris korda ei saa, siis võib kahtlustada hääbuvat õhulugejat.
On proovitud teist õhulugejat ja seda ka puhastatud.
Teema võib olla selles, et pole margi järgi originaal õhulugeja.

Re: sisselaske mure

Postitatud: 23.08.2013 0:17
Postitas Jaan
Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.

Re: sisselaske mure

Postitatud: 23.08.2013 9:17
Postitas Venno
Jaan kirjutas:Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.
Ei ole ise turbotatud.
Vahejahuti ja torustik õhufiltrist mootorini on ise ehitatud, suht sarnane
http://www.jam-sport.co.uk/store/shop/p ... ooler-kit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparaat on tõesti RS MK1

Re: sisselaske mure

Postitatud: 23.08.2013 9:18
Postitas jeff01
Jaan kirjutas:Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.
Kiirendades puterdab ja paugub surveastme pärast?

Re: sisselaske mure

Postitatud: 23.08.2013 13:57
Postitas Jaan
jeff01 kirjutas:
Jaan kirjutas:Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.
Kiirendades puterdab ja paugub surveastme pärast?
Kõrgem surveaste eeldab paremat kütust, väiksemat boosti, täpsemat seadistust. Ilma nendeta tuleb lihtsalt detonatsioon, kõrge rõhk soodustab hõõgsüüdet jne. Kunde ei andnud eriti informatsiooni ka. Rääkis duratec mootorist,reaalsuses on hoopis RS Focus. Need 2 mootorit on nagu siga ja kägu eks. Ma pakkusin ikkagi algselt antud informatsioonile tuginedes. Nagu eelpool kirjutati siis vigu võib olla kümneid. :lol: