1. leht 1-st
Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 31.07.2013 23:02
Postitas speed fighter
Igatahes sai natuke ajurünnakut tehtud, mistõttu tõin endale ühe sirje.
Pill oli tagaveosele sierrale vastavas kasutuses varasemalt.
Kogu turbotamise teema algas, kuna 2 käiguga on mõtetu "Driftida"
koguaeg tekib vajadus kolmanda järgi, aga tollega ei jõua enam liikuda.
Igatahes sai siis hakatud siit foorumist tarkust koguma ja mingiaeg lihtsalt pihta hakatud.
Hetke seis siis:
Saab 900 pealt turbo
saab 900 punased pihustid( 340 cc vist oli, vanad on 191cc)
ford focuse pealt cooler
Kollektor on custom
hetkeseisuga pill töötab, tühikäik on olemas, viled ja babahh hääled küljes. rõhku toodab kah midagi.
esimene mootor täiesti originaalina, puht huvi pärast tuleb välja uurida kaua ta kestab ja kui palju ta kestab.
kui asja ilusti tööle saab, tuleb ka klassivennale samade juppidega asi.
Niiet võite julgelt jagada vihjeid, kuida, mis ja kui palju näppida vaja.
kui palju peaks olema nt kütuserõhk?
originaal pump on tal 4bar, olemas on mul riiulis 6,5 bar.
hetkel gaasi andes tagasihoidlik kütusepilv taga.
mõni pilt kah sekka:
ei tea kas näeb, aga üks tiir kah tehtud. nö sound check
https://www.facebook.com/photo.php?v=540054462727086
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 01.08.2013 10:01
Postitas jeff01
DOHC mitte DOCH
Kuigi sel mootoril vist siiski 8 klappi mitte 16
Alustame sellest, et teisega sierre EI drifiti vaid libiseb inertsiga või libistab gaasi põhjas hoides veidi külge. Drift on kontrollitud libisemine ja kontroll tähendab seda, et ka tagasilda saab gaasiga kntrollida. Ehk nüüd saad nagu veidi "päriselt" driftida
Ei ole võimalik sulle kellelgi kütterõhku öelda sest sellist asja nagu õige rõhk saabi pihustitega originaal ajuga sierral EI OLE olemas. Pead ise widebandiga selle selliseks seadma, et boosti all kusagil 12nes (AFR) vast istuks....päris täpseks niikuinii ei saa.
Teiseks nende pumbarõhkude teemal. Ei ole sul esimese pumba rõhk 4 bar max, see on ilmselt soovituslik maksimim või töörõhk vms iganes. Ma pole nimelt ühtki töökorras pumpa näinud mis 6bar ära ei lööks aga sellel pole mitte mingit vahet sest rõhk pole oluline vaid see, mis koguse juures ta veel rõhku suudab hoida. Suvaliste bemmi pumpadega pole 300hp toitmine seni probleem olnud kui paagis piisavlt kütet, et see liialtpalju ei loksu.
MBC leidsin kah üles, võid läbi tulla kui sa seda juba teinud pole.
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 03.08.2013 15:36
Postitas Zanders
Tore ettevõtmine, panen märgi maha. Ootan arengut

Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 11.08.2013 0:04
Postitas juku
Väga meeldib mõte sierrale turbo lisamisest. Ehk on sul pilte ka töö käigust, kui selle peale panid ja kui palju sul umbes ta rõhku toodab?
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 16.09.2013 8:22
Postitas KakukeO
Antud mootor on jah üks "lollimaid", lisati nukkvõll juurde aga klapid jäid siiski 8-ks.
Muidu kiiduväärt projekt aga kahtlen lõpptulemuse vastupidavuses.
jõudu, kui abi vajad siis void ps-is küsida.
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 16.09.2013 17:53
Postitas C_Vaher
Ega sõna "dohc" ei olegi kuidagi klappidega seotud.Palju sul see turbo peale puhub siis?Sidur on originaal ilmselt?
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 17.09.2013 9:44
Postitas sierrari
Natuke infot Dohc-i kohta, klappide tôttu seal 2 nukka ongi, nimelt pandi dohcile 2 nukka kuna siis sai klapi nurga suuremaks teha ja see tõttu on voolavus dohcil parem kui tavalisel 1 nukalisel.
Teema kohapealt ootan huviga lõpp tulemust.
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 17.09.2013 10:27
Postitas jeff01
Tavaliselt on selliste projektide lõpptulemus sulanud kolvid, paar kraavi või puud ning kuusakoski. Loodame, et see millegi poolest erineb.
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 29.09.2013 0:01
Postitas speed fighter
Pill natuke arenenud, nimelt sai ta sõitma. Peale mõningast paugutamist kruusateedel, lõppes otsa klapikambri kaane tihend. Oh ei viitsinudki ära vahetada. Hetkel pole pill turbo klubi kõlbulik. Aiste vahel pesitseb m50b25 vabalthingav veel. Aga eks areneme
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 29.09.2013 8:46
Postitas jeff01
Klapikambi kaane tihend läks katki ja sellepeale bemmi mootor peale? Ei saa pihta....lasite vast plokikaane tihendi ära?
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 29.09.2013 9:16
Postitas speed fighter
Ei klapikas ikka, üleüldse oli see mootor pasahunnik ja nagu öeldi, et vale asi millele ehitama hakata. Prooviks sai max rõhuga paaru antud, 1,3 bar ja ainuke probleem oli selles et igast võimalikust kohast lekkis õli
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 29.09.2013 9:24
Postitas speed fighter
Pealegi saab m50 nest oluliselt ilusamad numbrid

Või ma tegin vale otsuse? Usun et nalja saab ikkagi
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 29.09.2013 9:25
Postitas Cofy
kuidas m50-ga liigub?
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 29.09.2013 9:37
Postitas speed fighter
Hetkel veel pukkide peal, vaja kardaan ja sumps ära teha. Siis võin video teha, aga 88kw libistab teda suht lihtsalt, 141 kw kemppiga on veel ägedam
Re: Ford Sierra GT 1992 DOCH - Speed fighter
Postitatud: 29.09.2013 11:46
Postitas jeff01
88kw mootor 1,3 bari all toodab 200kw mida te siiski ilmselt ei kogenud oma puu-taga seadega

üleeile lasime m50b25le 1,5peale ja pole mitte midagi teha selle jõuga praegusel ajal praeguste temperatuuridega. 0,9saga liigub nii:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... XlLCTeLQ68" onclick="window.open(this.href);return false;
