1. leht 2-st
					
				Turbo sobivus
				Postitatud: 17.05.2006 18:52
				Postitas TopFuelFunnyCar
				Tervist. Olen selles teemas alles algaja, aga tehniline värk hakkab väga hästi külge. Lugesin raamatut maximum boost ja jäin toppama turbo sobivuse juures. Nimelt ei oska valida turbot (2 tükki) mis minu mootoriga kokku istuks. Kuidas sellist asja leida? Mootoriks 2.9 V6 ford. Üritan paigaldada kaks turbot. Turbod peaks olema sisemise wastegate-iga, sest välised ei mahu lihtsalt kuhugile ära. Tänud kõigile ette.
			 
			
					
				Re: Turbo sobivus
				Postitatud: 17.05.2006 19:31
				Postitas henri
				TopFuelFunnyCar kirjutas:Tervist. Olen selles teemas alles algaja, aga tehniline värk hakkab väga hästi külge. Lugesin raamatut maximum boost ja jäin toppama turbo sobivuse juures. Nimelt ei oska valida turbot (2 tükki) mis minu mootoriga kokku istuks. Kuidas sellist asja leida? Mootoriks 2.9 V6 ford. Üritan paigaldada kaks turbot. Turbod peaks olema sisemise wastegate-iga, sest välised ei mahu lihtsalt kuhugile ära. Tänud kõigile ette.
Kasuta kahte kasutatud skyline gtri turbot, neid saab suht mõistliku hinnaga. Need turbod on mõeldud küll 2.6l mootorile kuid too mootor on ka suht kõrgete pööretega, seega arvan et peaksid olema täpselt parajad.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 21:07
				Postitas TopFuelFunnyCar
				fordi mootoril piiraja 5900 rpm. Mida peaksin arvestama turbo valikul?
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 23:51
				Postitas Kuuno
				kas sa oled vajalikud arvutused teinud enda mootori õhu koguse, liikumise kohta? nende andmete järgi saad ju valida turbo...
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 0:04
				Postitas TopFuelFunnyCar
				Õhukulu 5900 rpm on 343 200 Ltr/h. Kompressiooni aste originaalis on 9.0. Mul veel puuduvad kogemused turbo valikul, sest nende marke eriti ei tunne ja ei tea kust ka otsida.
Lisan midagi veel. Kütusepump on hetkel Bosch, tüüp roller cell, surve (no flow) üle 5 bar, süsteemi kontroll surve 2,5 bar. Kõige lihtsam vast kütust rikastada kui tõsta süsteemi rõhku ja tootlikkust. Reguleerijaks paigaldada boosti toimel töötav kütuserõhu regulaator. Pean selle tagasivoolu ära mõõtma ja pihustite läbilaske võime ka.
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 0:12
				Postitas hents99
				ise soovitaks ilmselt mingeid diislite turbosid.
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 0:33
				Postitas TopFuelFunnyCar
				Kuidas siis valida? Kas mingi Saabi turbo võib sobida? Mitte AERO oma. Tavalisel garrett-i oma. Vist oli mingi airesearch.
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 0:51
				Postitas Mihkel
				Surveaste on asja nimi, mitte KOMPRESSIOONI ASTE!
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 9:17
				Postitas piazza_mees
				pole just täiesti kindel aga minuarust oli skyline gtril 2 garrett T25te mis on ka samas 200SXi originaal turbo nii,et neid peaks saada olema küll.
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 13:53
				Postitas henri
				piazza_mees kirjutas:pole just täiesti kindel aga minuarust oli skyline gtril 2 garrett T25te mis on ka samas 200SXi originaal turbo nii,et neid peaks saada olema küll.
Skylinel T28 turbod, ja külma poole kompressor on keraamiline. A/R peaks ka sobivam olema. 200sx oma jääb kuuma poole pealt tiba suureks. Samas ega nendest GTR-i turbodest väga palju välja ei pigista. Ahjaa tavaliselt on kaks kasutatud (kuid korralikku) turbot transpordiga ukse ette (3-5 päeva teisest maailma ostast 200$) kusagil 600$ ringis, saab ka soodsamalt aga siis peab kauem ootama. Ei ole kindel aga kas neid 200sx turbosid saab nii väga soodsalt.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 17:04
				Postitas TopFuelFunnyCar
				M-Tech kirjutas:Surveaste on asja nimi, mitte KOMPRESSIOONI ASTE!
Selge siis.
Vaatasin raamatus seda turbo map värki. Ega sealt alguses ikka väga palju aru ei saa küll. Midagi juba mõikab tänaseks. Selle map järgi siis valitaksegi turbo, jah?
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 19.05.2006 16:19
				Postitas TopFuelFunnyCar
				Mis turbo siis alguses panen? 
 
Kuna ma alles testin siis ei hakka mingit julma raha turbo alla taguma. Mingi kasutatud odavam turbo käib alguseks küll.
Soov on paigaldada neid kaks tükki. Kui aga paigaldaks ühe? Turbo autol ju väljalaske kollete pikkused ei pea olema ühe pikkused. Kui paigaldaksin turbo ühele poole silindri rida ja teiseltpoolt toob väljalaske ka sinna poole ning enne turbot viib kolded kokku. Kas on tark niimoodi teha? 
Keegi tore inimene võiks lahti seletada area ratio A/R mõiste.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 19.05.2006 16:28
				Postitas Kuuno
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 19.05.2006 18:41
				Postitas hents99
				Uuri seda lehte, pole küll 2.9 aga siiski V6 ja turbo asetus kah ühele poolele. Sa võiksid peale mootori mainida ka autot, kuhu see mootor kuulub.
http://www.ford-capri.fsnet.co.uk/turbo/index.htm
Sry, unustasin lingi täitsa ära, seda lehte mõtlesin.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 19.05.2006 22:47
				Postitas TopFuelFunnyCar
				Seda lehte ei ole lugenud. Kindlasti võtan õhtul esimese asjana ette. Autoks chevette hatchback 76.a .