1. leht 1-st

K: M30B35 mod.

Postitatud: 27.06.2013 23:22
Postitas TURBOLOVER
Tahaks peatselt aidata teha öko projekti e28-le ,olemas on kaalikas HX35, sai ka leitud wg,pärit Audi 200, Saabi pealt kakkusin maha torustiku mida nagunii tuleb ü. ehitada "aga" vaja oleks kollet.Kuna ise olen asjast nii meeletult kaua eemal olnud tundub kõik see nii keemia! Kas kellegil on kogemusi kolde tegemisel sellisele autole või e.vedeleb lausa kolle ise kellegil, kuskil?
M30B35-el on kahemassiline hooratas. Kui see vahetada M20B25 (Ü.M) hooratta vastu mis probleeme mul sellega esineda võib?
Sorry kui esitan siin lolle küsimusi!

Re: K: M30B35 mod.

Postitatud: 28.06.2013 11:25
Postitas Cofy
sellist kollektorit oli siin pakkuda ning vaja lõpuni teha..ehk alles veel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=11575" onclick="window.open(this.href);return false;

Võimalik, et hooratast on vaja treida. Sellel on hammasvöö juures rant, mis hakkas mul m50-l vastu tagumise otsakaane polte. M30-ne kohta küll ei tea, kui võimalik, et sellel ka nii. Eks teadjamad ütlevad, kuidas tegelikult on.

Re: K: M30B35 mod.

Postitatud: 08.07.2013 8:40
Postitas jeff01
m30nel vist ketas suurem kui m50nel mis omakorda on sama m20nega.
m30ne 160kw isendi hooratas on ühemassiline.

Re: K: M30B35 mod.

Postitatud: 15.01.2014 22:55
Postitas tilkur
jeff01 kirjutas:m30nel vist ketas suurem kui m50nel mis omakorda on sama m20nega.
m30ne 160kw isendi hooratas on ühemassiline.
igasugused e28 m30-ned on ühemassilisega 2,5 (m30),2,8,3,5