1. leht 2-st

Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 31.05.2013 0:35
Postitas jyrks
Tervist!
Olen uus foorumis ja sai ka soetatud endale aasta tagasi peale igapäevast auto24- ja uurimist üks audi.
Algselt oli küll plaanis, minna ostma A4 avant 1.8tq aga kuna, auto oli suht kehvas seisus, siis sai otsustatud 2.4quattro kasuks.

Edasi liigutas autot, siis 121kw ja sinna otsa on lükatud 5ene manual kast.

Varustuse poolepeal, on autol olemas :
4x el aknad
El. peeglid soojendusega.
2x istme soojendused.
Kliima
komuuter
Ja nüüd natuke sportlikumat lisavarustust.

Autole on alla kruvitud KW Coilid(Pass olemas tüviga), Brembo piduri kettad(pass olemas tüviga) ja veel mootori häält annab edasi remuse sumpsi jooks( samuti tüviga pass olemas)
Ja auto veereb 17'' Momo velgedel.

Kuna 2.4 mootor hakkas lahjaks jääma, siis leidsin tervestükis ühe esiotsa matsuga audi a4 1.8 t , kus oli kõik vajalik olemas, et ümber tõsta teisele kerele.

Teiselt kerelt tuli, siis enda a4-jale:
Nahksisu, kompuutriga kellad, originaal woofer võimuga ja kõigetähtsam 1.8t mootor.

Nüüdseks olen sõitnud peale mootori vahetust ca poolteist kuud ja nädal tagasi lendas turbo laiali, pikki lõtk on ca pool cm. Ilmselt lahkus omakohapealt üks puks.
Põhjuseks tundub, et võis olla alguses ilma boost controllita sõitmine 1.2bar ülerõhku ja nii mõnedki korrad oli turbo korralikult punane.

Peale seda sai mbc tellitud ja 0.8 bari peal edasi sõidetud.
Aga noh eks enda vigadest õpitakse ja seekord, siis tuleb korralikult teha.

Algselt otsisin küll ko4 turbot, mis oleks bolt on vahele istunud aga seda ei leidnud nii naljalt. Ja tuli asemele natuke suurema tootlikusega turbo.
Mõned pildid autost ja uuest turbost.
Pilt

Uploaded with ImageShack.usPilt

Uploaded with ImageShack.us
doonoriga.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Test drive, kui mootor peale sai
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

UUs vs vana turbo
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Ja turbost endast
Cooling type: Oil & water cooled
T25 Flange
Waste gate PSI: 10
Journal Bearing: Wet Float
Inlet Diameter: 3”
Compressor Wheel
A/R: 0.6 Cold Side || Ind: 54 mm || Exd: 70 mm || Trim: 60
Turbiner Wheel
A/R:0.64 || Ind: 52.9 mm || Exd: 45.47 mm || Garrett 4 Bolt T25 Flange


Ja puhub ca 420 hpd


Seoses sellega tegin ka siia teema, et küsida nõu erinevate probleemidega, mis hakkavad tekkima.

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 31.05.2013 12:20
Postitas Tamar
Väga äge. Eks näis mis sul toimuma hakkab.

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 03.06.2013 11:13
Postitas Datsunimies
hiina turbost vast midagi head ei ole oodata

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 07.06.2013 22:26
Postitas IvarR
turbonissan kirjutas:hiina turbost vast midagi head ei ole oodata
Siinkohal mainiks ära et kogu garretti tootmine ja tootearendus toimub hiinas btw.

IvarR

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 07.06.2013 22:35
Postitas Zanders
Kui väljakate foorumist "hiinakate" kohta lugeda siis pidid kestma, kui õlivahetused ilusti tehtud. Sõidetakse päris palju miile nendega maha.

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 07.06.2013 22:40
Postitas ValgeKotkas
Olen näinud videot, kus pingis "lasti õhku" hiinakoopia ja "korralik" turbo.
Hiinakast lendas igasse kaarde juppe, korralik turbo lammutus iseendas.

Kes soovib enda eluga riskida?

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 08.06.2013 3:26
Postitas Datsunimies
IvarR kirjutas:
turbonissan kirjutas:hiina turbost vast midagi head ei ole oodata
Siinkohal mainiks ära et kogu garretti tootmine ja tootearendus toimub hiinas btw.

IvarR
just, mis on korralikult testitud ja garretti brändi all. aga too tundub koopia olema mitte originaal

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 08.06.2013 11:22
Postitas IvarR
Zanders kirjutas:Kui väljakate foorumist "hiinakate" kohta lugeda siis pidid kestma, kui õlivahetused ilusti tehtud. Sõidetakse päris palju miile nendega maha.
Kestavad ilusti kui on õigesti paigaldatud, saavad jahutust peale piitsutamist jne. Kestavad nii tuuningpillil kui ka dailydriveritel. Viimast ei tasu ainult odavama otsa omadest võtta ja mapist väljuda.

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 17.06.2013 0:33
Postitas jyrks
IvarR kirjutas:
Zanders kirjutas:Kui väljakate foorumist "hiinakate" kohta lugeda siis pidid kestma, kui õlivahetused ilusti tehtud. Sõidetakse päris palju miile nendega maha.
Kestavad ilusti kui on õigesti paigaldatud, saavad jahutust peale piitsutamist jne. Kestavad nii tuuningpillil kui ka dailydriveritel. Viimast ei tasu ainult odavama otsa omadest võtta ja mapist väljuda.
Tegemist tõesti hiinakaga. Aga ei olegi plaanis võtta sellest turbost 100% kuna, siis ei peaks juba originaal mootori sisu vastu.
Tootlikus peaks olema sellel turbol ca 420hp, kuid plaanis välja hetkel võluda 250-350hp eks seda näha ole juba siis , kui seadistamiseks läheb.

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 17.06.2013 0:41
Postitas jyrks
Igatahes vahepeal olen kätte saanud sellised asjad.
Boschi pihustid.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

ja Flantsid.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 20.06.2013 8:40
Postitas jyrks
Kuna ei hakkanud ulme skulptruuri tegema koldest, siis usun, et selline küünlajalg toidab väga edukalt ära

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 21.06.2013 8:17
Postitas jyrks
Oleks vaja lõuna- eestist leida selliseid rüüsid voolikutele.
http://aftermarket.ee/product_info.php? ... s_id=83913" onclick="window.open(this.href);return false;

Oskab keegi aidata ? Või tõesti peab neid asju ainult tallinnast tellima ? Ise pole leidnud selliseid rüüsid lõunast.

Igasuguse abieest oleks väga tänulik :)

Ja öösel sai ka kolle täielikult valmis. Flantsi pinnad ülekäidud ja sirgestatud.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 22.06.2013 22:00
Postitas jyrks
Küttepump ka nüüd käes.
Pmst. Nüüdseks enamvähem kõik asjad olemas, et järgmine nädal saan hakkata kokku laduma seda kompotti. :)

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 25.06.2013 23:52
Postitas jyrks
Ja sai, siis täna õhtul peale tööd natukene proovitud kuidas turbo sobima hakkab.
wg- klapi kinnitusele sai puuritud üks lisa auk juurde muidu ei sobinud kuidagi külmakoda külge.
Homme saab valmis teha õli/tosooli pealevoolu ja tagasivoolu voolikud, siis pmst uuesti turbo maha kolektor ärateipida ja uuesti asjad külge.

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Re: Audi a4 1.8tq 97' jyrks

Postitatud: 09.07.2013 10:04
Postitas Tamar
Sai isu otsa? :D