1. leht 2-st

no enam ei saaa aru- turobos mutter tuleb otsast??

Postitatud: 11.05.2006 21:58
Postitas retspets
:( juba olen 2 turbot peale pannud, sõita saanud ning siis külma osa otsas see mutter lihtsalt tuleb otsast ära :x :x
nu ikka päris närvi ajab juba.
esimese turbol lendas kohe tiivikusse niiet see on kapitaalselt p...s, teisel lihtsalt lihvis veits.
aga kuidas ta lahti tuleb?
kas on ennem kuskil sellist asja kuulda olnud?? :cry:

Postitatud: 12.05.2006 9:09
Postitas VSD
Hommik

Olen ka paaril autol sarnast asja näinud.
Sai pandud Loctite poldiliimiga ja siis nendel vähemalt ei tulnud lahti.
Kusagil saksa foorumis lugesin, et sellise probleemiga nad keermestasid teistpidi keerme selle lahenduseks. ( Ise põlveotsas tehes suht riskantne tegevus ).
Soovitaks liimi.

terv

Postitatud: 12.05.2006 18:06
Postitas retspets
selge tnx ;)
aga ikkagi mis selle põhjustada võiks? see vastus ikka kummitab :roll:

Postitatud: 15.05.2006 22:54
Postitas Fos
kuna keegi ei ole julgenud juba pikemat aega midagi vastata siia, siis pakuks oma versiooni, et arvatavasti hakkab ta lahti keerama ennast selle pärast, kui käigu vahtusel gaasi siiber sulgub ja õhk lööb tagasi turbosse ja sellega pidurdab labasi päris hästi... võll pöörleb, labad kisuvad vastu. Sa ei kasuta ju by-pass'i ega bov'i eks?

Postitatud: 16.05.2006 18:32
Postitas retspets
jah... ka see võib olla. ka fuel cut võis põhjuseks olla ju. :roll:

Postitatud: 16.05.2006 19:39
Postitas Fos
retspets kirjutas:jah... ka see võib olla. ka fuel cut võis põhjuseks olla ju. :roll:
või siis mitte.

Postitatud: 16.05.2006 20:52
Postitas retspets
nu eks näis. nüüd juba uus turbo peal. kui sellega ka juhtub see siis ma ei tea mis teen :-D ( teen auto vabalthingavaks :x )

Postitatud: 16.05.2006 21:59
Postitas Blu
FOS-l on õigus - kui sa blowoffi peale ei pane siis saad küll veel ühest turbost lahti - fuel-cutiga pole sellel mingit pistmist.

See võib nii labasid pidurdada kui ka tekitada tagasipöörlemise...

Postitatud: 16.05.2006 22:58
Postitas retspets
selge siis.

Postitatud: 16.05.2006 23:13
Postitas Renn
mina sõitsin KKK K26/8-ga pea 2 kuud ilma by-passita - rõhku oli max 0,8 bari ja mutter ei liikunt kusagile... :roll:

Postitatud: 16.05.2006 23:37
Postitas Fos
Renn kirjutas:mina sõitsin KKK K26/8-ga pea 2 kuud ilma by-passita - rõhku oli max 0,8 bari ja mutter ei liikunt kusagile... :roll:
ma sõidan tihti kruusa teel, pole veel kivi klaasi saanud ;)
kui mu mõttest nüüd aru saad.

Postitatud: 16.05.2006 23:50
Postitas Blu
Renn kirjutas:mina sõitsin KKK K26/8-ga pea 2 kuud ilma by-passita - rõhku oli max 0,8 bari ja mutter ei liikunt kusagile... :roll:
Siis vedas - ...

Seda mutrit yritati enne bypassi või bov -
lisamist ka keevitada ja liimida, mis lõppes aga turbo võlli murdumisega...seda siis laias maailmas.

Ikka põhjusega on see judin vahel....

Postitatud: 17.05.2006 0:11
Postitas Samvel
ja vedas ka dislavendadel kes Cumminsitega aastaringselt 40+psig rõhkudega lasevad ilma igasuguste klappideta ? Loogiliselt võttes muidugi tugevam surge pole üldse hea.
Ka võlli tasakaalustamises võib probleem olla või ebapiisava jõuga mutri pingutamises. Pöörleb ju võll 120 ja enam trpm.

Postitatud: 17.05.2006 0:41
Postitas Blu
555vrx kirjutas:ja vedas ka dislavendadel kes Cumminsitega aastaringselt 40+psig rõhkudega lasevad ilma igasuguste klappideta ? Loogiliselt võttes muidugi tugevam surge pole üldse hea.
Ka võlli tasakaalustamises võib probleem olla või ebapiisava jõuga mutri pingutamises. Pöörleb ju võll 120 ja enam trpm.
Nujah.. ja diisel audidel ka ei ole.... ja veel paljudel diislitel..
Põhjus lihtne diislitel pole lihtsal piisavalt gaase et siibiri sulgudes üldse turbot ringi ajada...

Ja uued Cumminsid peaks veel olema active bypassiga mis gaasisiibri sulgudes juhib veel igaks juhuks gaasid mööda turbo tiivikust...

Kyll aga on elektrooniliselt juhitavad BOV-id kõikidel suuremate või siis aftermarket turbotega diislitel... või siis lisatakse BOV peale esimese turbo tuksi minemist.....

Postitatud: 17.05.2006 0:43
Postitas Mihkel
Diislitel polegi ju segusiibrit, vähemalt vanematel küll mitte.