1. leht 1-st

200sx lamda probleem

Postitatud: 09.05.2006 10:23
Postitas ejay
Asi selles, et ülevaatusel co ja muu jama kõik korras, aga lamdanäitu ei saa paika - võtab kuskilt lisaõhku. Sumpa on korras, tagumine pütt mingi kahetoruga. Ei oska mina kuskilt otsast probleemi lahkama hakata, ei osanud ka ülevaatuse mees öelda. Mis teha?

Postitatud: 09.05.2006 18:52
Postitas Renn
aga mis sellekohta öelda, kui AutoGauge A/F kella järgi kaob vahepeal signaal täitsa ära(mitte ainult gaasi maha lastes vaid ka tühikäigul käies)
proovitud ka teise S13 pealt lambdat, kuid see saamamoodi...
kella proovitud zoom`i auto peal, seal käib hoopis teistmoodi...?!

Re: 200sx lamda probleem

Postitatud: 09.05.2006 19:14
Postitas Fos
ejay kirjutas:Asi selles, et ülevaatusel co ja muu jama kõik korras, aga lamdanäitu ei saa paika - võtab kuskilt lisaõhku. Sumpa on korras, tagumine pütt mingi kahetoruga. Ei oska mina kuskilt otsast probleemi lahkama hakata, ei osanud ka ülevaatuse mees öelda. Mis teha?
kui mõõtsid, kas siis ühele torule ( 2 toruga viimane pütt) panid midagi ette ka? kui ei, siis võid proovida.

Teine asi, kust kohast võib see näit paigast ära minna on see, kui EGR'i torustik on katki, aga mai usu, et 200sx'il selline asi üldse peal on.
Mida see lambda sul siis näitas üldse?

Postitatud: 09.05.2006 19:18
Postitas Fos
Renn kirjutas:aga mis sellekohta öelda, kui AutoGauge A/F kella järgi kaob vahepeal signaal täitsa ära(mitte ainult gaasi maha lastes vaid ka tühikäigul käies)
proovitud ka teise S13 pealt lambdat, kuid see saamamoodi...
kella proovitud zoom`i auto peal, seal käib hoopis teistmoodi...?!
üks variant, et auto polnud korralikult soe, teine variant, et lambda hakkab peeti minema, kolmas variant, kuskil on külmjoode või s'tt ühendus, neljas variant, sul on kella toide või mass vähe emane. ega seal midagi muud keerulist polegi. mootoriga kala ei ole, sest segukell kustub täitsa ära ainult siis, kui pihustid kinni on(käiguga pidurdamisel) aga tühikäigul on nad ikka lahti.

Re: 200sx lamda probleem

Postitatud: 09.05.2006 20:42
Postitas ejay
Fos kirjutas:
kui mõõtsid, kas siis ühele torule ( 2 toruga viimane pütt) panid midagi ette ka? kui ei, siis võid proovida.

Teine asi, kust kohast võib see näit paigast ära minna on see, kui EGR'i torustik on katki, aga mai usu, et 200sx'il selline asi üldse peal on.
Mida see lambda sul siis näitas üldse?
mõõtsin nii ühest torus kui ka teisest, tropp ees ja ilma. Ja lamda näitas umbes nii, nagu summuti oleks katki, st ohku sai kuskilt liiga palju...

Postitatud: 09.05.2006 22:45
Postitas Fos
no variante on veel, et kala leida, aga sheffidele ei meeldi, kui ma inimestele nõu annan. muidu äkki keegi veel leiab ülesse selle teema, kellel samasigune probleem on. PS abiks.

Postitatud: 09.05.2006 23:49
Postitas S4BiT
kusjuures minul jamab segukell täpselt samamoodi ! tyhikäigul kaob vahepeal ära jne, sõites on siiski OK nyyd (autoks Fiat Coupe 16VT) samamoodi proovitud igasuguseid teisi lamdasid jne, uusi ja kasutatud, aga mingit muutust pole. lamda signaali ka möödetud, pöördes on enam vähem OK aga tyhikäigul on täiesti vale.

Postitatud: 10.05.2006 1:02
Postitas Samvel
tühikäigul jahtub lamda ära ja ei liiguta ennast. Eriti omane on see efekt ilma soojenduseta anduritele. Samuti vanad/tahmunud või lihtsalt mittekvaliteetsed (odavamad) andurid ning suuremad downpipe torud (aeglasem gaasivool) soodustavad anduri "laiskust" tühikäigul ja külmalt.

Postitatud: 10.05.2006 15:27
Postitas S4BiT
lamda on soojendusega, ja proovitud igasuguseid erinevaid, ja väljalase on jah suurema läbimõõduga kui ta originaalis peaks olema, aga downpipe on ikka originaal...

Postitatud: 10.05.2006 16:19
Postitas Renn
proovin 4 juhtmega NGK`d universaalset
Teppan Tartust sai vähemalt niimoodi tööle ühel S13-el... :)

Postitatud: 10.05.2006 16:23
Postitas zoom1
urukas kirjutas:lamda on soojendusega, ja proovitud igasuguseid erinevaid, ja väljalase on jah suurema läbimõõduga kui ta originaalis peaks olema, aga downpipe on ikka originaal...
Kas downpipe või outlet pipe, järjekord siis turbo --> outlet pipe --> down pipe.

Postitatud: 10.05.2006 16:25
Postitas Kuuno
zoom1 kirjutas:
urukas kirjutas:lamda on soojendusega, ja proovitud igasuguseid erinevaid, ja väljalase on jah suurema läbimõõduga kui ta originaalis peaks olema, aga downpipe on ikka originaal...
Kas downpipe või outlet pipe, järjekord siis turbo --> outlet pipe --> down pipe.
ma arvan et se outlet pipe üldjuhul koos downpipega vahetusse läheks :)
ja yldse tundub kuidagi v peen nimetus mis lisaks võetud. Üldiselt ikkagi downpipe kogu se kompunn?

Postitatud: 10.05.2006 16:31
Postitas zoom1
Ma ei tea kuidas teistel autodel on aga 200sx´il on outlet pipe ehk "turbo põlv" see mis tuleb kohe turbost ja mille küljes on lambda.
Down pipe läheb sealt edasi kuni katini.

Postitatud: 10.05.2006 20:40
Postitas S4BiT
ei mõlemad, nii outlet pipe kui ka down pipe on originaal, summ on sukast edasi alles uus tehtud, see ei tohiks mõjutada kuidagi lamda tööd ma arvan