1. leht 1-st

Õhulugeja pärast turbot

Postitatud: 03.05.2006 17:08
Postitas altz
Küsiksin siis täpsemalt Audi V8 4.2 ABH kohta.Kuidas sellega on, kas õhulugeja võib panna pärast turbo(sid) või mitte?
Asi on selles, et õhulugejat ei saa panna enne turbosid,kuna turbosid on 2 ja õhulugeja 1...samas ei ole ka ruumipuuduse tõttu võimalik teha nii, et õhulugejast viia kummagile turbole eraldi toru.
Kas kahjustab õhulugejat? Ise kardan ei just rõhk teeb talle otsapeale..või mitte? Samas saaks kasutada ka bov-i ilma probleemideta kui ta on enne lugejat...kõik info ja ettepanekud teretulnud :)

Re: Õhulugeja pärast turbot

Postitatud: 03.05.2006 18:59
Postitas henri
altz kirjutas:Küsiksin siis täpsemalt Audi V8 4.2 ABH kohta.Kuidas sellega on, kas õhulugeja võib panna pärast turbo(sid) või mitte?
Asi on selles, et õhulugejat ei saa panna enne turbosid,kuna turbosid on 2 ja õhulugeja 1...samas ei ole ka ruumipuuduse tõttu võimalik teha nii, et õhulugejast viia kummagile turbole eraldi toru.
Kas kahjustab õhulugejat? Ise kardan ei just rõhk teeb talle otsapeale..või mitte? Samas saaks kasutada ka bov-i ilma probleemideta kui ta on enne lugejat...kõik info ja ettepanekud teretulnud :)
Lexuse V8 mootoritel panevad nad küll õhulugeja peale turbot ja asi funkab ning ka õhulugeja ei saa kahjustada.

Googelda natukene ja küll vastuse leiad.

Postitatud: 03.05.2006 19:49
Postitas RICE BURNER
Kui panna õhulugeja enne turbot vaid ühe turbo ette, siis tuleb lihtsalt ajule selgeks teha, et mõõdetakse vaid pool õhu kogusest. Seega korrutab aju selle koguse kahega.
Nii on enne palju kordi tehtud.

Postitatud: 04.05.2006 1:35
Postitas Miq
või panna kaks õhulugejat, et õhuvoolu takistused mõlemat kaugu oleksid võrdsed.

Postitatud: 04.05.2006 9:39
Postitas zoom1
RICE BURNER kirjutas:Kui panna õhulugeja enne turbot vaid ühe turbo ette, siis tuleb lihtsalt ajule selgeks teha, et mõõdetakse vaid pool õhu kogusest. Seega korrutab aju selle koguse kahega.
Nii on enne palju kordi tehtud.
Siis peavad turbode õhukogused ikka väga väga täpsed olema, ja kas maf õhu liikumist turbosse takistama ei hakka kui teisse läheb õhk täiesti otse peale?

Postitatud: 04.05.2006 11:36
Postitas Joel
Kas Sa kaalud 4,2 V8 turbotamist stock ajuga? Arvan, et see ei ole hea plaan, sest niipalju kui ma olen uurinud ei suuda ABH stock aju eriti palju oma parameetreid muuta. Võimalus mingi piggy-back sinna vahele aretada, aga kindlam lahendus ilmselt oleks küttesüsteem üle viia kasvõi Megasquirtile. On olnud juttu, et MS ei toimi hästi kahe jagaja süütega, aga sellest murest on tänaseks ilmselt üle saadud. Täielikule standalonele koos otsesüütega üleminek oleks muidugi kõige parem, aga ka üsna kulukas. Igal juhul, progetav aju ei kasuta õhulugejat, lisafunktsioonina saad panna aju wastegate'e solenoidide abil juhtima ja piisavate pihustite korral ei pea muretsema, et segu lahjaks läheb. Ma ei ole piggy-back'ide hingeeluga eriti kursis ega tea kas nende puhul saab ka segu kaardi vastavalt pööretele ja map sensori väljundile paika panna. Kui saab, siis hädapärast piisab sellestki...

Postitatud: 04.05.2006 22:01
Postitas altz
mõttes mõlgub tõesti...et prooviks asja üldise käima saada...0.5bar oleks lagi sel juhul raudselt. Stand-alone peale kohe alguses ei tahaks minna..et selle saab veidi hiljem juurde panna.Ehk stock aju + chip ning 0.5bar? Põhi küsimus selles et kas õhulugeja kannatab ülerõhku? Googeldasin pisut ja netis on vastakaid arvamusi. Osad kiidavad taevani et reageerimine jms parem ning osad väidavad et nendel läks lugeja peeti...

Postitatud: 04.05.2006 22:19
Postitas henri
äkki paned ühe turbo :roll:

kahjuks ei kujuta ettegi kui tihe seal kapoti all on