1. leht 2-st
Probleemid E30 325i turboga
Postitatud: 03.05.2006 14:59
Postitas Boom3r
Nii, pea otsas laiali ja mina välja ei mõtle mis seal viga võib olla.
Kui autoga paar korda korralikult kiirendada siis lihtsalt korraga sureb välja.
Paar minutid ootan, läheb käima ja saan edasi sõita.
Ahnii, tubo rõhk on 0,5-0,6bar kui vajalik info on.
Saaks asja korda siis oleks turbost nagu kasu ka midagi :D
Postitatud: 03.05.2006 15:07
Postitas Kuuno
välja sureb siis kui kiirendad ja gaasi lahti lased v pidurdad?
Postitatud: 03.05.2006 15:10
Postitas Boom3r
Siis kui gaasi lahti lasen
Postitatud: 03.05.2006 15:56
Postitas Mihkel
Ega sa juhuslikult atmosfääri ei ventileeri?
Äkki annad vähe täpsema setupi kirjelduse ka?
Postitatud: 03.05.2006 16:05
Postitas Miq
kas kohe peale väljasuremist ei lähe käima?
Postitatud: 03.05.2006 17:04
Postitas Boom3r
Ei lähe kohe. Isegi ringi ei lase.
M-Tech: Sorry, ma ei saa kohe ülde aru mis küsisid. Liiga kaua vist sarvikutega elanud

Mida setupi kohta vaja teada on? Turboks Schwitzer s2b, mootorit juhib chipitud originaal aju, pihustid on Bmw 535 omad... Alles tutvun autoga

Postitatud: 03.05.2006 23:46
Postitas Mihkel
535-e pihustid jäävad sellele mootorile lahjaks.
Need peaks sutsu üle 200cc olema.
Oot starter ei tööta kui välja sureb?
Postitatud: 04.05.2006 1:23
Postitas Miq
tuleb meele kuidas kunagi õhkjahutusega võrride ja minidega oli. kuumenes üle siis lihtsalt jäi kinni, jahtus maha, käis edasi.
Ei tahaks küll uskuda, et selline asi automootoritel võimalik on - eriti turbokatel. Kuumeneb üle, kui segulahja(nagu m.tech mainis, pihustid nõrgad) ja poob kinni(?) tavaliselt ikka teeb kolb või mõni muu asi bye-bye selle peale.
Proovi nt 0.2-0.3bar-i ülerõhuga, kas siis teeb sama?
Kas sul segu-kell on üldse?
Kas jahutusvedeliku temp. ei tõuse üles kui välja sureb?
Kas starter ei tööta, või ei vea ringi?
edit: arvutasin ka nati ning jõusin järeldusele, et nende pihustitega võidki kuni 0.2bar ülerõhuga sõita. arvesta nt. 3.5 jõu järgi, võimsuse erinevus on robustselt 30hj, mis sama robustselt võrdub 0.2bar-iga.
Postitatud: 04.05.2006 1:25
Postitas Boom3r
Starter ei tööta jah. Minut-paar seista ja läheb käima nagu peab.
Täna sai jälle uuritud ja puuritud, aru ma ei saa.
Nüüd kaon magama, hommikul lähen ostan rohelist värvi ja lükkan bemmi metsa. Närv must.
Segukell olemas ja näitab normi.
Temperatuur ei tõuse.
Starter ringi ei käi.
Kui suured pihustid seal olema peaks?
Postitatud: 04.05.2006 13:26
Postitas Mihkel
Süüde ilmselt puus.
Meil oli vabalthingavaga sama jama, kui süüde puutaha keeratud oli.
Kuigi ise välja ei surnud, vaid ei läinud soojast peast käima.
M20B25 mootor peaks aga juba elektrooniliselt seatava süütega olema.
Äkki chip paneb villast?
Edit: näpukas
Postitatud: 04.05.2006 16:13
Postitas Miq
e30'le ei pandud M50 peale - M10, M20, M40, M42 ja S14, pluss veel mingi diisel, mida mina omalt mättalt ei näe
Starter ringi ei käi.
Aga plõksib, kui starteri asendile keerata? (et kas pendiks töötab).
Kui pendiks töötab ja ringi ei vea siis peaks räme voolu kadu olema, peaks starteri asendile keerates tuled pea täitsa kustu tõmbama.[/code]
Postitatud: 04.05.2006 16:19
Postitas Mihkel
Minu näpukas oli, mõtlesin ikka M20B25 12 klappi mootorit.
Postitatud: 05.05.2006 12:27
Postitas Boom3r
Aga plõksib, kui starteri asendile keerata? (et kas pendiks töötab).
Kui pendiks töötab ja ringi ei vea siis peaks räme voolu kadu olema, peaks starteri asendile keerates tuled pea täitsa kustu tõmbama.[/code]
Plõksib jah. Voolu kadu arvasime ise ka, aga sai sõidu ajal, seistes jne mõõdetud. Näitas normi.
Kuulsin et E30:l pidi mingi relee tüüpviga olema. Vahetan need täna ära kui jõuan, eks näis kas aitab.
Postitatud: 05.05.2006 15:43
Postitas Miq
pole küll mingist e30-relee-anomaaliast kuulnud.
Vooli kadu tuleb selles et pendiks ühendab starteri ära, aga kuna see mootorit ringi vedada ei suuda siis tekib läbi starteri mähise meeletu lühis - sellest see pingelangus.
Proovi madalama turborõhuga sõita!!
Postitatud: 05.05.2006 16:31
Postitas OKS
Süüde varajane.