1. leht 1-st

K:VR6 mootorile turbo

Postitatud: 02.05.2006 23:40
Postitas GhostRider
Küsiksin tarkadelt nõu :oops:
Tahaks panna vr6 mootorile turbo ! Nimelt mida peaksin arvestama,kui tahan turbot pananna :?: :roll:

Postitatud: 02.05.2006 23:51
Postitas Miq
kõige samaga millega iga teisegagi mootoriga peab arvetsama.
ning kui sa ise midagi teha ei oska siis läheb see kalliks.
NB! pealegi, sa ei ole esimene kes siin seda küsinud on, seega kasuta otsingut!

Postitatud: 02.05.2006 23:56
Postitas RFL
minu meelest Andre pani kunagi golf 3le turbo. saada kpt trummile pm

Postitatud: 03.05.2006 0:05
Postitas GhostRider
Miq kirjutas: ning kui sa ise midagi teha ei oska siis läheb see kalliks.
Teha oskan ise ;) :)

Aga sooviksin teada kuidas mootor peab vastu originaal juppidega,kui mitme hp-ni originaalis ? olen kuulnud et originaal mootor peab vastu kuni 400hp ja siis peab hakkama mootori sisu vahetama,kas see vastab tõele ? Ise oleks plaanis esialgu hakkata sõitma 1.5 rõhul ?

Postitatud: 03.05.2006 0:20
Postitas Mihkel
EI jää küll eriti muljet, et ise teha oskad, kui plaanid stock sisuga 1.5bar sõitma hakata :lol:
Turbotamise puhul räägime ikka ülerõhust, mitte normaalrõhust+ülerõhust.
Vr6-el on surveaste ka tiba kõrge lihtsalt turbo selga viskamiseks (10.0)

Inimesed, lugege kõigepealt turbotamise kohta kirjandusest ja internetist, sellest on siin küll juttu olnud!

Postitatud: 03.05.2006 16:17
Postitas Miq
põhimõtteliselt on nii, et kui keegi tuleb siia küsima a'la: "Nimelt mida peaksin arvestama,kui tahan turbot pananna?", mis sisuliselt tähendab, et talle tuleb absoluutselt kõik selgeks teha, algusest-lõpuni. Mina selliste küsimuste esitajates ehitajaid ei näe. See kes on ehitaja, see tuleb mõne spetsiifilisema küsimusega või küsib lihtsalt arvamust, nõu.

Neid kes tulevad "aabitsat" küsima, neid on lihtsam ära hirmutada, et väga kallis on :D - tegelikult on ka.

Postitatud: 03.05.2006 23:50
Postitas Mihkel
Lisaks veel, et palun ärge ikka päris PORNOGRAAFIAT ka tehke.
Paari projekti nähtud, mis nagu eriti asja lähemalt uurima küll ei pannud, kuna asjad olid ikka väga prostalt tehtud.

Jah rotikas on ka äge aga igal asjal on siiski piirid.
Tihtipeale kaasnevad ka sellises stiilis projektidega hulgem probleeme.

Postitatud: 05.05.2006 8:42
Postitas Kpt. Trumm
originaal kolvid kannatavad 400 ja kepsud 450. Aga need on piirid je nendini ma ei soovitaks pürgida. 0.7 bar tootis minul see mootor 280 hj. 1.2 bar peaksid nad T3T4 turbost saama 360 hj. Paksemaid kaanetuhendeid müüakse (u. 300$) mis laseb surveastme 8.5 peale. Sidur on kohe läbi. Muud ei midagi. Mingi aju või chip ka ja ning anna minna.

Rohkem infot minu endise auto kohta ja muuid kommentgaare saad VW Klubi foorumist.

Postitatud: 05.05.2006 16:26
Postitas GhostRider
Kpt. Trumm kirjutas:originaal kolvid kannatavad 400 ja kepsud 450. Aga need on piirid je nendini ma ei soovitaks pürgida. 0.7 bar tootis minul see mootor 280 hj. 1.2 bar peaksid nad T3T4 turbost saama 360 hj. Paksemaid kaanetuhendeid müüakse (u. 300$) mis laseb surveastme 8.5 peale. Sidur on kohe läbi. Muud ei midagi. Mingi aju või chip ka ja ning anna minna.

Rohkem infot minu endise auto kohta ja muuid kommentgaare saad VW Klubi foorumist.
Tänud tean nüüd siis millega arvestada !


M-Tech muide ma mõtlesin ( Oskan ise teha ) selle all et igasuguste keevitamisega ja turbo peale panemisega ma saaks ise hakkama,ühesõnaga turbo peale installimisega.
Aga kuna ma pole varem sellise projektiga kokkupuutunud siis ka küsisin ;)

Kui must jääb esmamulje,et ei jaga neid asju eriti,siis las olla aga plaanis on ikkagi projekt ära teha.

Nii et peace ! :)

Postitatud: 05.05.2006 19:11
Postitas Miq
ei väga hea, kui keevitus aparaati oskad käsitleda ja mehaanika poolega ise hakkama saad - säästad paljugi.
Nüüd siis said teada kui palju mootor välja kannatab, seega jääme ootama, et meile ka räägid kuidas ehitamine minema hakkab.
Ülejäänu ehitamist puudutatava kohta on meil siis suurem osa üld-inf olemas.

edu sulle :)