1. leht 1-st

K: madala oomised pihustid kõrge oomisteks?

Postitatud: 28.02.2013 16:40
Postitas Kaidoj
Mitmes teemas siin on vihjatud et madala oomiseid pihusteid saab kõrge oomistena tööle kas takistite vms lisamisega. Keegi oskab asja täpsemalt lahti seletada?

M-tech-ilt selline lause siit foorumist:
Koodi järgi peaks tegu olema peak&hold ehk madalaoomiste pihustitega.
Neid saab ka kõrgeoomiliste asendusena kasutada, kui vahele panna näiteks Hondadel leiduv resistor pack.


Ja siin ka ühe välismaa foorumi mingi how-to aga päris täpselt ei jaga lahti asja ikka.
http://zilvia.net/f/archive-faqs/133034 ... roved.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K: madala oomised pihustid kõrge oomisteks?

Postitatud: 28.02.2013 17:06
Postitas Jaan
http://www.d-series.org/forums/diy-foru ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K: madala oomised pihustid kõrge oomisteks?

Postitatud: 28.02.2013 17:59
Postitas Kaidoj
Takisti tuleb valida mille järgi? Näitajate järgi mis oomised on originaal pihustid (kõrge oomised bmw m30) ja mis oomised on 'uued' pihustid (supra 7mgte 440cc madala oomised Pihustid)

Re: K: madala oomised pihustid kõrge oomisteks?

Postitatud: 01.03.2013 0:08
Postitas murjam
Kaidoj kirjutas:Takisti tuleb valida mille järgi? Näitajate järgi mis oomised on originaal pihustid (kõrge oomised bmw m30) ja mis oomised on 'uued' pihustid (supra 7mgte 440cc madala oomised Pihustid)
Just, põhimõtteliselt õige. Kuna ühendad jadamisi, siis takistused liituvad. Peaasi, et takisti võimsus oleks sobilik. Nagu eelmise lingi alt näha, umbes 10W peaks olema sobilik.
Ära väga põe, kui uus kogutakistus mõne oomi võrra varasemast erineb, niikuinii avanevad need Supra pihustid väikse vooluga (lisatakistitega) veidi teisiti, kui suure vooluga avades (peak and hold).