1. leht 2-st

Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 27.02.2013 0:48
Postitas silvia
Kuna turbo on nüüd olemas julgen ka teema teha :-D
Nimelt jõudis aeg sinnamaale, et vaja mootorit tegema hakata ja lihtsalt karpa pilliks ma teda jätta ei soovinud ja otsustasin proovida võimalikult väikeste kuludega karpa koos turboga tööle saada. Karpa panen siis turbo ette ja turbo ise saan nii paigutada, et teekond sisselaskekoldesse on lausa olematu. Turboks leidsin ma töö juurest Toyota Yarise 1,4d 66kw turbo mille tehas on käskinud mingil põhjusel välja vahetada. Kuna auto kaalu ma täpselt ei tea ja erinevate andmete põhjal võib see jääda 650kg ja 800kg vahele siis ma väga hulluks vast ei tahagi minna ja oma vaimusilmis 37kw-ist sooviks 50-60kw võluda aga kas see õnnestub saan ma üsna varsti teada.
Jah riiulis on mul olemas Fiat uno 1,3 turbo mootor mis on ka plaanis kunagi kokku laduda ja 127 südameks siirdada aga präegu jääb originaal mootor koos karpa ja turboga.
Pole veel täpselt selgeks teinud mis on antud mootori surveaste ja kas seda muutma hakkan, küünalde otsimisega ma kindlasti ise hakkama ei saa. Murelaps on ka nukkvõll kuna see on keevitatud ja selle peaksin välja vahetama, muidu on mootor heas seisus kuna on saanud vist tänu nukvõlli purunemisele korraliku taastamise ja peale seda tundub mootor korralikult hooldatud olevat.
mõned pildid ka
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 27.02.2013 15:30
Postitas psyaddict
väga äge pill

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 28.02.2013 12:01
Postitas Datsunimies
sellest tõotab äge süstik tulla

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 03.03.2013 16:03
Postitas silvia
Arvutasin surveastme ära 9,5:1 ja kui oleks 2mm kaanetihend saaks 8,4:1 mis oleks ma arvan natuke parem. Pole veel uurinud, kui pakse tihendeid saada on. Mootor on lahti võetud ja raamsaaled jäävad vanad kuid kepsusaaled vahetan ära, muidu raamsaaled on 0,020 remont mõõdus ja välja näevad nagu uued. Kuna originaal karpa on seismisega korralikult kinni roostetanud peaks otsima mingi sigulli Weberi karpa.

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 9:22
Postitas Veuks
Ei tea küll palju nende Weber karpade hinnad.Aga kas tsikli karpade peale pole mõelnud.Kasutatakse päris palju turbo msinate juures.

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 9:45
Postitas silvia
Enamus tsiklitel on iga silindri kohta 1 karpa. Mõtlesin ka seda, et ei pane turbot ja paneks 4 karpat aga need tsikli karpad on kallid. Sigullidel on 2lõõriga weberi karpad neid peaks kellegil ikka vedelema. Mõtlesin, et lähen vaatan ÜLO ÄRIST palju uued maksavad.

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 10:11
Postitas juss
Kasutatud tsikli karpasi liigub päris palju ja suht mõistliku hinna eest.
Kui sigulli karpat siis vast jah seda esimest sort karpat nn. weberit õigemini weberi koopia, millel oli mõlemad lõõrid sama jämedada. Aga neid karpasi liigub vähem kõvasti kui tavalis ja neid kasutatakse nn. põllurallikatel. Oli aeg kui minulgi oli neid mitu riiulis aga vist on kõik ära jagatud.
Samas võid mõledak näiteks tsikli pritsele.

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 10:29
Postitas KaroK
Ost/müük teemas on üks 350 Eur MS2 müügis.
Kui korralikku turbokat väga ehitada tahad, siis alla selle ei ole midagi mõelda :)

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 12:06
Postitas jeff01
Kui eriti säästukas siis leian 100€ odavamalt ka mõningate lisadega ms1

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 13:18
Postitas silvia
Point präegu ongi see, et ma ei taha progreaju. See aju teema tuleb aktuaalseks alles siis, kui ma jõuan Uno 1,3 turbo mootori komplekteerimisele, präegu jääb karpa. Ma teadsin juba ette, et hakatakse aju teemat aretama, et mis sa selle karpaga ikka jändad jne.

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 14:59
Postitas KaroK
No aga see on ju normaalne.
Ja see aju sobib su 1,3 ja kasvõi 3,0 liitrisele kah.
Eks sa ise tead

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 16:05
Postitas silvia
Präegu jääb pigem raha taha. Kuna turbo on endal olemas ilma rahata ja uue karpa pean igal juhul otsima siis jääb esialgu nii. Muidugi tahaks panna kohe selle 1,3l mootori vahele aga seal vaja vänta lihvida, uus aju jne.

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 04.03.2013 23:25
Postitas Veuks
Tegelikult ma mõtlesin et igale silindrile karpa ja turbo samuti.Kahjuks enam ei toimi lehekülg kus Rootslastel oli Yamaha R1 turbo ja orig. karpad.Muidu vaakumiga karpadel tuleb,voolikud ringi ühendada et rõhk hakkaks karpadega toimetama.Ja hinnaks 4karpat ka Eestis 100euri vahel ka vähem.

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 05.03.2013 0:15
Postitas ahto10
r1-l ilmselt ITP-d mitte karpad.

Re: Fiat 127 1,0l 79a. Silvia

Postitatud: 05.03.2013 0:30
Postitas hents99
Näiteks 1998a omal olid küll karpad, mul oli selline, 110kW oli vist mootor.