Külmakoja vahetus suurema vastu
Postitatud: 10.01.2013 14:20
Turbo TD05HR- 16G- 9.8T
Hetkel siis kõige väiksema kuuma ja külma kojaga turbo kasutuses.
1.9bar juures 1.8L mootoriga sõidukil mootorist 299kw. ( sisemise WG-ga)
Tekkis mõte antud turbot modifitseerida suurema külmakoja paigalduse näol. Soovin kuuma osa samaks jätta, kuna kollektor selle järgi tehtud+ 1.8l mootoril antud kuumakoda linnasõiduks ideaalne.
Antud turbole pakutakse päris mitut modifikatsiooni külma poole osas.
Paigaldada saaks (koda + tiivik)
20G külma osa Indrucer 52,5 ja Exdrucer 68mm
Garrett 60-1 külma osa : Indrucer 59mm ja Exdrucer 76mm
Praeguse külmakoja tiiviku Indrucer 48,3mm Exdrucer 68 mm
Osutub selline asi võimalikuks, et paigaldan tiiviku, mis on pragusest suurem: Induceri poolest 10,7mm ja Exduceri poolest 8mm suurem?
Tasakaalu sellise komplekti üldse saaks?
Numbriliselt oleks jõulisa üsna arvestatav, kuid kas see ka praktiliselt võimalikuks osutuks?
Hetkel siis kõige väiksema kuuma ja külma kojaga turbo kasutuses.
1.9bar juures 1.8L mootoriga sõidukil mootorist 299kw. ( sisemise WG-ga)
Tekkis mõte antud turbot modifitseerida suurema külmakoja paigalduse näol. Soovin kuuma osa samaks jätta, kuna kollektor selle järgi tehtud+ 1.8l mootoril antud kuumakoda linnasõiduks ideaalne.
Antud turbole pakutakse päris mitut modifikatsiooni külma poole osas.
Paigaldada saaks (koda + tiivik)
20G külma osa Indrucer 52,5 ja Exdrucer 68mm
Garrett 60-1 külma osa : Indrucer 59mm ja Exdrucer 76mm
Praeguse külmakoja tiiviku Indrucer 48,3mm Exdrucer 68 mm
Osutub selline asi võimalikuks, et paigaldan tiiviku, mis on pragusest suurem: Induceri poolest 10,7mm ja Exduceri poolest 8mm suurem?
Tasakaalu sellise komplekti üldse saaks?
Numbriliselt oleks jõulisa üsna arvestatav, kuid kas see ka praktiliselt võimalikuks osutuks?