1. leht 1-st

Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?

Postitatud: 29.12.2012 22:52
Postitas cb4_335
Pole vast kõige õigem koht küsimisek, kuid ehk kõige targemad vastused.
Nimelt saab üks diisel mootor omale turbo. Ainus asi mida ei saa külge kruvida on õli pihustid kolbide jahutuseks. Turbo on sama mis tehas paneb sama ploki külge. Kui oluline õli pihusti olemasolu on madala pöördega suurele diislile?
Maksimum pööre on 2400rpm ja r4 ~5L diisel?

Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?

Postitatud: 30.12.2012 22:40
Postitas cb4_335
Ei taha keegi arvamust avaldada?

Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?

Postitatud: 31.12.2012 6:14
Postitas mart154
Mis see imeline põhjus on et neid pihusteid siis paigaldada ei saa???

Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?

Postitatud: 31.12.2012 11:10
Postitas cb4_335
Sest antud plokil puuduvad kanalid pihustite tarbeks.

Aga juba otsin kohta kus neid kanaleid puurida lasta. ISe asi kas üldse saab. Võimsuse kasv on ligi 2x ja ilmselt ei kannataks pikemalt seda jõudu kasutada ilma kolbe jahutamatta.

Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?

Postitatud: 31.12.2012 19:08
Postitas vibla
Palju sul sellel loomal siis heppaid olema saab? R4 ja 5L mootor aga kui masin ajast "kilp ja mõõk" siis kolvid tavaliselt nii paksud, et elavad selle jahutuse puudumise üle. Kui sa just ei kavatse driftima hakata :) .

Re: Diislile turbo. Õli pihustite vajalikkus?

Postitatud: 02.01.2013 23:09
Postitas cb4_335
Heppasi saab olema vähe(originaalis on 60). Umbes 110-140. :-D Aga vääne peab olema 400-500nm. Ja seda juba 1400-2000rpm juures. Üsna spetsiifilise masina mootor ja pärineb ajast "sirp ja vasar".

Aga läheb ikka ilma. Paljud on seda turbotanud ja pole kolvi sulamise probleemi olnud. Ainult väntvõllid lähevad pooleks vahest :)