1. leht 8-st
Lada 2106 Turbo -udune-ivar-
Postitatud: 23.04.2006 13:27
Postitas udune
Praeguse seisuga
Mootor:
- 1,7l plokk
- mootori alumine pool originaal, va ketipingutusratas
- kaanel porditud kanalid, suuremad klapid
- põlemiskamber muudetud
- surveaste ~8:1
- nukkvõll: sisselase/väljalase 245kraadi
- reguleeritav nukaratas
Ülelaadimine:
- kkk k24 turbo
- audi 200 wastegate
- audi bybass
- 2 vahejahutit
- sisselase 50mm torustik
- väljalase 52mm torustik, 2 pütti
Mootorijuhtimine:
- juhtaju le2-jetronic
- 8x 170cc pihustid
- bmw 735 õhulugeja
- opel ascona kütusepump
- reguleeritav kütuserõhu regulaator
- kontaktivaba süütesüsteem
- audi/vw kommutaator
Ülekanne ja veermik:
- käigukast 5k
- peaülekanne 3,9
- pidurid, vedrud, amordid originaalid
- topeltstabilisaator
Dyno: 180whp@5200rpm.
1/4mile: 14,9@152,8km/h.
Pildivalik:
http://www.tecdoc.ee/ivar/lada
Postitatud: 23.04.2006 13:31
Postitas KatZ
oot, mis mootor sul kapoti all üldse on?
Postitatud: 23.04.2006 13:32
Postitas udune
Lada 1600 ikka ja turbo rõhk momendil 0,6 bar
Postitatud: 23.04.2006 15:06
Postitas Toivoku
lamba nahas hunt :D
Postitatud: 23.04.2006 18:27
Postitas Imre
Päris mõnus sleeper on jah...

Postitatud: 23.04.2006 19:28
Postitas Priit
mis turbot kasutad ja kas mootoris sees on ka muudatusi? ja ega sul juhuslikult kasvõi umbkaudseid andmeid pole kiiresti 0-100 läheb?
Postitatud: 23.04.2006 20:36
Postitas Silwer
Millega mootorit juhid?
Postitatud: 23.04.2006 21:19
Postitas udune
Turboks on k24, mootorist nii palju et sai langetatud surveastet u 7 peale ja pritsung sai tõstetud opel ascona pealt.
0-100 kipub sinna 8 seki kanti, kui 2 videost mõõta.
Postitatud: 24.04.2006 0:03
Postitas wheels
päris uhke süsteem:)
Asconni pritsung hakkas ilusti peale?
Postitatud: 24.04.2006 1:11
Postitas Miq
kas/mis muudatusi pritsungile tehtud on?
Mis viisiga surveaste alandati?
Postitatud: 24.04.2006 13:24
Postitas Ar21
Tõesti huvitav värk. Kosutav näha, et keegi ka asja ära teinud, erinevalt nendest pärijatest, et kas saab või ei saa.
Postitatud: 24.04.2006 14:40
Postitas udune
päris ilusti ikka pritsung peale ei istunud , ümber tegemist ikka jagus.
surveaste sai alandatud topelt tihendi ja põlemiskambrist sai ka väheke maha võetud.
Postitatud: 25.04.2006 13:31
Postitas exe
sellised küismused kas tagasild peab valule vastu ?
kas juhitavus ka muutus ?
Postitatud: 25.04.2006 18:07
Postitas udune
exe kirjutas:sellised küismused kas tagasild peab valule vastu ?
kas juhitavus ka muutus ?
Kuna ta siiani on valule vastu pidanud siis peab ka tulevikus.
Mis seal juhitavuses ikka muutuda sai.

Postitatud: 01.05.2006 20:38
Postitas juss
udune kirjutas:päris ilusti ikka pritsung peale ei istunud , ümber tegemist ikka jagus.
surveaste sai alandatud topelt tihendi ja põlemiskambrist sai ka väheke maha võetud.
Topelt tihendiga? Kas siis tavalisi siksi plokikaane thendeid kaks tükki ve.