1. leht 1-st
Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 17.10.2012 21:16
Postitas jeff01
tegu muidugi miski miljon sõitnud volkari 66kw mootoriga aga miski põhjus peaks vast ikka olema, et poole aastase vahega on 2 kolbi täiesti pooleks läinud.....stock seades ja soome küttega. Erinevates silindrites.
aitähh.
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 17.10.2012 21:27
Postitas mitsu_manic
Pikuti siis või risti kolvi sõrme suunaliselt???
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 18.10.2012 1:10
Postitas prj
Kõige lihtsamalt juhtub selline asi, kui süüde julmalt varajane on.
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 18.10.2012 9:37
Postitas alar64
Aga miks lähevad VAG gruppi 1.9 pumpdysen diislil kolvid pooleks.neil ju automaatne süüte reguleerimine minu teada.
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 18.10.2012 10:30
Postitas ValgeKotkas
Kui ikka mehaaniliselt nii mööda keeratud on siis kus ta seal ise seadistab

Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 18.10.2012 13:48
Postitas prj
ValgeKotkas kirjutas:Kui ikka mehaaniliselt nii mööda keeratud on siis kus ta seal ise seadistab

Just nii.
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 19.10.2012 8:25
Postitas jeff01
kahe viimase kolvipurunemise vahel sai ka pihustid kontrollitud ja süüde arvutiga kenasti paika pandud. Puruks läksid piki sõrme.
kas vag comiga sealt null alagrupist teist väärtust vaadates 75 on julmalt varajane? tehas vist sätib 65 kanti ja kõige parem minek on vist 80-83 juures aga antud auto sai 70 ja 75 vahele kuhugi nüüd, enne oli 65 ja 70 vahel.
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 23.10.2012 14:38
Postitas prj
Minekut mehaaniliselt seadistatud süütenurk küll ei tohiks mõjutada.
Kui ta sul juba nii palju keeratud on, et ka koormuse all ei suuda aju süütenurka reguleerida, siis oledki sa oma kolvi pooleks minemise põhjuse üles leidnud.
Staatiline süütenurk mõjutab peamiselt käivitust. Kui käivitus tehtud, siis edasi paneb täpse nurga välja aju. Juhul, kui süüdet nii varaseks pole keeratud, et asi aju seadetest julmalt varasem on.
Teiste sõnadega, pumbast nurka reguleerides paned sa paika vahemiku, milles aju nurka reguleerida saab. See vahemik peaks selline olema, et nii kõige hilisem kui ka kõige varasem süütenurk, mis mootori juhtajus on, on võimalik ajul kätte saada.
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 23.10.2012 19:50
Postitas jeff01
jälle targem....keeran mõnel prooviks süüte tagasi ja vaatan kas ka omanikud minekuvahet tajuvad. Parem oli käivitus küll muidu.
Aitähh
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 23.10.2012 20:57
Postitas prj
Selles mõttes, et kui sa minekuvahet juba tajud siis ilmselt üsna mööda asi juba.
Mõtle ise, mis juhtub, kui süüde liiga varajane on. Suurim surve silindris (PCP) saavutatakse enne ÜSS ning üles liikuv kolb saab täiega julma litri pihta ning surve silindris kasvab edasi juba eksponentsiaalselt, sest kolb üritab asja veel edasi kokku suruda.
Samamoodi, nagu siis, kui bensukas detoneerima läheb.
Arvutiga saad sa logida ka üldjuhul küsitavat süüte nurka ja tegelikku. Need võiks alati võimalikult täpselt ühtida. Kui küsitav on hilisem, kui tegelik, siis on liiga varajane süüde juba mehaaniliselt ja suure tõenäosusega toimub juba teatud vahemikes ülalpool kirjeldatu.
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 25.10.2012 22:25
Postitas jeff01
Tänud abi eest, sina kui originaal ajude tundja ehk aitad mind siingi:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=18&t=11066" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 11.01.2014 2:32
Postitas Molotov51
Mina arvan siiski, et enamjaolt lähevad nad sellest, et mõni pihusti on kuskile nurgapihta kusnud või tilguvad lausa. TDI-d on üleüldiselt väga tundlikud selle peale. IDI lendavad lihtsalt eelsüüteküünlad alatasa tükkideks väga kehva pihustiga, muidu ei saa keegi väga midagi aru peale selle, et maantee ja linnakulu vahe aga kasvab suuremaks.
Korras sellesmõttes, et auto käib ilma suitsemata ei tähenda veel, et see asi veel hea oleks. Vähesel määral kusev või ebaühtlase pihustusega pihusti ei pane veel kohe autot suitsema. Tilkumine ja lauskusemine paneb.
Korralik pihusti peab krääksuma stendis (inector squek) suhteliselt suures kütusekoguse vahemikus.
Re: Millest diislil kolvid pooleks lähevad?
Postitatud: 17.01.2014 17:32
Postitas _siim_
alar64 kirjutas:Aga miks lähevad VAG gruppi 1.9 pumpdysen diislil kolvid pooleks.neil ju automaatne süüte reguleerimine minu teada.
Vana vastus aga peaks olema sellepärast et pumpihustite nookurite vahe on valesti regullitud.