1. leht 1-st
progetav aju?
Postitatud: 10.01.2005 19:53
Postitas creese
kas Hestec progetav aju annab ka midagi juurde kui on originaal turbo ja pihustid võrreldes originaal ajuga. probleem selles, et tegin mootorile kapremondi ja nüüd ootab peale panekut, aga pritsungi juhtmestik on väga kehv. Palju juhtmeid on puruks ja ei tea kuidas enam kokku panna. üks variant on osta pritsungi juhtmestik uus aga pole uurind palju maksab, odav kindlasti ei ole. teine variant on hestec aju, aga sellega see asi, et kui selle jõuan osta siis muu jaoks enam raha ei jää (suurem turbo, pihustid)
Autoks toyota supra 3.0 Turbo 173KW 88a.
andke nõu mida teha, endal mõistus otsas

Postitatud: 10.01.2005 21:19
Postitas Silwer
Kui originaal turbo ja pihustid on veel töökorras siis võta progetav aju - küll sa hiljem jõuad raha koguda ja turbot vahetada...
Postitatud: 10.01.2005 21:26
Postitas xjan
progetava ajuga võidad kindlalt - lisaks faktile, et saad originaalkorras mootori paremini käima (ise saad seadistada näiteks palju turborõhku peale annad jne ning kuidas auto siis käituma peab) ning üldjuhul saad rohkem endale lubada kui niisama kapremonditud mootoriga.
St. saad originaalmootorist JAH rohkem välja võtta, ning siis niikaua kuniks raha kogud on ikka sõidurõõmu. Kui investeerid turbosse kõigepealt siis, mis sul seda juhib???
Pigem kõigepealt aju ja siis muu edasiarendus kui vastupidi, aga loomulikult koos oleks veel parem:
http://www.dc-ice.ee/home/tooted.php?action=prod&y=1140
21 000 EEK (sis.18% KM) baasvariant. Ei sisalda paigaldust ja seadistamist
Postitatud: 10.01.2005 22:52
Postitas creese
aga kui kõik on originaal ja vahetan ainult aju pogetava vastu, kas see ka midagi juurde annab stock seadistuse juures?
palju progetava aju paigaldus maksab?palju maksab ümber progemine?
Postitatud: 10.01.2005 23:23
Postitas Silwer
Annab juurde küll. Saad parema tulemuse, kui stock ajuga ja chippides.
Paigaldus ei ole iseenesest keeruline. Iga pädev autoelektrik võib selle ära teha. Seadistada saab a) baassettingutega b) sõites c) pingis
Varjantidega a ja b saad auto kenasti käima. Pingis võid anda viimase lihvi.
Postitatud: 11.01.2005 0:10
Postitas MossOpel
Ise võtaks ka ennem selle hestec'i. Suure turbo ja pihustitega pole ka midagi teha, kui need ajuga kokku ei ela. Samas uue ajuga saad panna orig. pihustite ja stock'ist natuke suurema rõhuga tööle (kui mõlemad juba tehasest tulles oma võimete piiril tööle pole pandud). Ja aju saad alati uuele projektile ümber visata.
Megasquirtile pole mõelnud?

Postitatud: 11.01.2005 21:59
Postitas creese
Postitatud: 28-12-2004 Teema:
--------------------------------------------------------------------------------
Ise võtaks ka ennem selle hestec'i. Suure turbo ja pihustitega pole ka midagi teha, kui need ajuga kokku ei ela. Samas uue ajuga saad panna orig. pihustite ja stock'ist natuke suurema rõhuga tööle (kui mõlemad juba tehasest tulles oma võimete piiril tööle pole pandud). Ja aju saad alati uuele projektile ümber visata.
Megasquirtile pole mõelnud?
mis asi see megasquirt on?
Postitatud: 11.01.2005 23:51
Postitas MossOpel
creese kirjutas:
mis asi see megasquirt on?
Loe läbi, tee valmis

Postitatud: 12.01.2005 15:50
Postitas Samvel
progetav aju on alati väga hea investeering!
Samas ma ei näe tõelist vajadust ennem kui minnakse päris harcore`ks = mootori rauda on tunduvalt modifitseeritud. Standard ajudega on saavutatud väga häid tulemusi, näiteid on väga palju.
Postitatud: 13.01.2005 1:11
Postitas xjan
nii ja naa... pigem on siis maitse küsimus. Mina ei ole nii veendunud süsteemide headusest, mis koosnevad:
orig aju + chip firmalt x + rohkem rõhku + teised pihustid + ignition controller + injector controller additional injector controller + controller to controller to controller....
progetava ajuga ei ole sellist asja nagu originaalseadistus

See seadistus mille sina paika paned ongi automaatselt originaal. AGA progetav aju ja muidu stock mootor võimaldab stock mootori käima panna paremini kui stock-s.
Postitatud: 27.02.2005 15:57
Postitas Raceboy
hea või mitte, aga 20 000 või 30 000 mingi aja jooksul autosse panna on väike asi, korraga aga päris suur raha.
Ilmselt paljud ostaksid oma autole stand-alone EMS-i, kui rahaklots kohe välja köhida oleks
