1. leht 1-st
Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 28.09.2012 1:21
Postitas kotkas2002
plaanis lähi tulevius oma Audi a4 1,8t 96a. sisselaske süsteemi tuunida. Sooviks igasugust nõu.
Töö ei ole nii lihtne et ühendad cooleri ja torud. kindlasti on ju andurid ka mis vaja külge aretada. Kas BOV paigaldatakse enne või pärast coolerit. olen näinud erinevaid varjante aga kumb on parem?
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 28.09.2012 12:58
Postitas Martinez
Originaal aju kasutades on soovitatav jääda bypass klapi juurde.
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 28.09.2012 17:54
Postitas kotkas2002
Isegi BOV pole soovitav originaal ajuga? millist aju soovitate ja palju nad maksta võivad?
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 29.09.2012 11:53
Postitas Ragnar
MAF anduriga autodele saab paigaldada spetsiaalse klapi mis laseb veidi õhku välja ja teeb häält kuid enamus tsirkuleeritakse turbo ette. Tavalise BOV'iga tekivad MAF'iga autodel jamad.
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 29.09.2012 13:11
Postitas kotkas2002
Cooleri ja torude vahetus küll halba ei tee. Miliist klappi audile soovitate, kust saab ja palju maksavad?
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 30.09.2012 3:13
Postitas kilplane
mina pole küll tähele pannud et bov oleks mingeid jamasid tekitanud. kui gaasipedaali täiesti lahti lased käiguvahetusel (mida peaks alati tegema) siis ta ju ei pihusta üldse kütust peale. seega käiguvahetusel võibolla iga kümnes kord korra köhatab aga vaevu märgatavalt.
kinni on teinekord poonud siis kui tahta pikalt vile lasta, seega lased gaasi aeglaselt maha ja siis kiirendada tahad. kuid ka siis vaid hetkeks. summutisse visatud kütus läheb reaktiivkütuseks ja kogu moos.
ja kui paned bovi ja see ei peaks sobima, hakkab lollusi tegema siis võib ka selle asendada by-passiga. või siis osta selline bov kuhu saab vooliku kinnitusega otsa külge kruvida ja sealt voolik ennem turbot torustikku tagasi. tahad susistad linnapeal, tahad saad probleemideta rajal sõita.
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 30.09.2012 10:16
Postitas kotkas2002
Cooleri ja torude paigaldus! Kui palju kasu on?
http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... /fmic.html
Teema veel õhus!!!
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 16.12.2012 20:55
Postitas Marko_N
Vaevalt sealt nüüd mingit tagumikuga tuntavat vahet väga tuleb, pigem oleks kasu kui originaal asi täis on kasvand või lekib.
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 23.12.2012 1:11
Postitas Tamar
1.8T mootorile UNUSTAGE selline asi nagu BOV! Tahad häält, pane koonusfilter ja originaal by-passiga laulab küll. Olen näinud neid 1.8T mootoreid plõuoffidega ja neist MITTE ÜKSKI ei ole isegi tühikäigul korrektselt töötanud (siinkohal on aju olnud kas 100%originaal või siis chipitud),rääkimata midagi turbomootorile omasele edasiliikumisele.
Häid Pühi!
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 23.12.2012 2:28
Postitas prj
Igasugune tuuning ilma remapita on suhteliselt mõttetu antud aju puhul.
Rõhku juhitakse õhulugeja näidu järgi, ehk siis nii palju või nii vähe rõhku antakse peale, et saavutada mingisugune silindri täituvus (õhulugeja/rpm).
Kui sa nüüd õhku külmemaks teed, siis aju reguleerib laaderõhku lihtsalt allapoole.
Kui auto chipitud juba, siis järgmine samm, et jõudu juurde saada on K04, millele lisaks tootlikum kütusepump ja pihustid ning aju seadistus.
Peale seda VÕIB hakata väljalaskele, intercoolerile ja surveastme alandamisele mõtlema, aga K03 puhul on see maha visatud raha.
Mis nendesse BOV-desse puutub, siis kui õhulugejast läbi käinud õhk atmosfääri lasta, siis läheb segu väga rikkaks käiguvahetusel.
Tühikäigul ei tohiks väga hullu olla, aga see tähendab, et tühikäigul peab see BOV kinni olema...
Bypass on aga vaakumis alati lahti.
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 08.02.2013 18:30
Postitas kassu01
Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Postitatud: 09.02.2013 12:04
Postitas prj
kassu01 kirjutas:Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte

Ikka ennem õhulugejat, mitte peale.
See tähendab, et õhulugeja on:
a) Surve poole peal ning selle näit läheb hoopis teiseks, rääkimata juhtmestiku ja torustiku ringi tegemisest.
b) Kuna BOV madalatel koormustel ei avane (vaid ainult kõrgemate pööretega, suurema vaakumiga), siis tekkivad ikkagi sisselaskesse pulsatsioonid ning segu/süüde läheb paigast ära.