1. leht 1-st

Karterituulutus

Postitatud: 27.08.2012 17:47
Postitas Master003
Küsimus karterituulutuse modimise kohta. Soov minna välimise karterituulutuse peale ja et saaks selle löga kokku korjata enne kui see tagasi mootorisse saadetakse.
Hetkel on originaal Volvo r5 mootori oma (välja näeb selline
Pilt
Pilt)
Kaks sisendit ja kaks väljundit. Väljundid juhitakse mootori peale ja sisselaske lõdvikusse.

Tekkis mõte et kui see kopsik ära kaotada mootori küljest ja juhtida välisesse kogujasse ja sealt edasi nende õigetesse kohtadesse. Toru mis läheks mootori peale jätaks panemata ja augu teeks pimedaks.
Kas plastik kopsiku puudumine mootorile halvasti ei hakka mõjuma?

Re: Karterituulutus

Postitatud: 27.08.2012 19:15
Postitas Maik
Mina saan asjast aru nii,et võtad selle asja ära ja paned täpselt samasuguse asja asemele...

Võibolla lihtsalt natuke parema -aga sisendid väljundid jäävad ju samad... ;)

Re: Karterituulutus

Postitatud: 27.08.2012 20:48
Postitas Master003
Asemele paneks mis õli püüduri, mis ei laseks seda soga enam mootorisse ja vajadusel saaks selle paagist välja lasta

Re: Karterituulutus

Postitatud: 27.08.2012 22:06
Postitas mitsu_manic
Suuna kõik põhja alla. Mootorisse minevad pimedaks. Kõik.
Kui drifti sõidad või rajale minek, siis pane mingi potsik, mis kokku kogub (enamus radade reegel) Muidu täiesti vabasse loodusesse.
Ühel enda autol nii, ning ei ütleks ,et õli hais tuppa tuleks.

Enne kui kisa pihta hakkab......
Eranditult siis kõikidel veoautodel on see vabasse loodusesse suunatud. Lihtsalt tuleb poole tolline toru mootori alla. Ei ütleks, et terve põhjaalune on kaetud 2cm õli-liiva pasaga. Kerge kord on, see ka kõik. Võin homme ka mõned pildid teha.
Ning tehke matemaatikat, kui palju seda õliauru tuleb 6-18l veoautol, kus õli on 30-42l sees. See kehtib ka Euro 5 veokitel.

Re: Karterituulutus

Postitatud: 27.08.2012 22:24
Postitas Master003
Ma ikka tahan et põhjaalune oleks õlist ja muust jamast puhas