M: Saab 9000 Aero 2.3 165kW
Postitatud: 12.07.2012 17:24
Tere
Auto ostsin 2009 juulis Tartust autoplatsilt, kuna vajasin kiiresti doonorautot. Enda masin oli väga heas korras ,aga kere ei pidaniud vastu. Tõstsin vanalt autolt palju asju ümber uuele, pärast kahe nädalast 3000km reisi Norra - Rootsi selgus, et mootor pole enam esimeses nooruse ja nii saigi tehtud mootori täis kapremont ja turbo renoveerimine. Mootoril olen vahetanud õli iga 8000km tagant, nagu on soovituslik turbo mootorile (11.2011Castrol Magnatec 5w-40). On vaheatud sidur ja siduri korv (Sachs), kuna käigukast tuli maha võtta siduri vahetamisel lasin ka kohe käigukasti renoveerida (11.2011 kastis uus õli Castrol Magnatec 10w-40). Lisaks sai vahetatud rullikud, rihm ja rihmapinguti, vahetatud salongiradikas, jahutusradikas, pidurikettad (ees Brembo kettad, taga Fremax) ja klotsid (Ferodo), õõtsapuksid (Lemförder), bensiini filter, uus sisu töösilindril ja peasilindril uued pooltelje otsad ja kummikatted (05.2012). Kindlasti on veel, aga hetkel ei meenu
. Autolt on eemaldatud TCS (e veojõukontroll) kuna oli väga tülikas talvisel ja suvisel ajal (sest tõmbas õrna ratta ringi käimisel mootori jõu maha). Pärast mootori remonti sõidab auto originaal soft-iga ajus on olemas Crossroad Performance platvorm vajatusel saad lasta võimsust tõsta (http://performance.cr.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;). Võimsuse tõstmiseks on pandud peale BOSCH green top 450cc pihustid, 9-5 BPC klapp, K&N õhufilter( ( http://www.knfilters.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ) ja eemaltatud katalüsaator (katalüsaator on eraldi olemas, saab ostmisel kaasa). Autol all Saab-i originaal veljed Super Aero (väga hinnadud ja haruldase) koos Nokia i3 rehvidega (uuena ostedud 04.2011). Olen paigaldanud lisaks kolm kella: vee temperatuur, õlirõhk ja turborõhk. Keskmine linna kulu 10 ja maantee on 7 mudugi ´´sõltub jala raskusest´´ .
Autot olen hooldanud vastavalt vajadusele kas siis ise või SaabiAnti remondi töökojas (http://www.saabianti.ee" onclick="window.open(this.href);return false;)
http://www.auto24.ee/used/915592" onclick="window.open(this.href);return false;
Hinna soov 3700€
Marek
+37256690876
marek.artjushkin13@gmail.com
Auto ostsin 2009 juulis Tartust autoplatsilt, kuna vajasin kiiresti doonorautot. Enda masin oli väga heas korras ,aga kere ei pidaniud vastu. Tõstsin vanalt autolt palju asju ümber uuele, pärast kahe nädalast 3000km reisi Norra - Rootsi selgus, et mootor pole enam esimeses nooruse ja nii saigi tehtud mootori täis kapremont ja turbo renoveerimine. Mootoril olen vahetanud õli iga 8000km tagant, nagu on soovituslik turbo mootorile (11.2011Castrol Magnatec 5w-40). On vaheatud sidur ja siduri korv (Sachs), kuna käigukast tuli maha võtta siduri vahetamisel lasin ka kohe käigukasti renoveerida (11.2011 kastis uus õli Castrol Magnatec 10w-40). Lisaks sai vahetatud rullikud, rihm ja rihmapinguti, vahetatud salongiradikas, jahutusradikas, pidurikettad (ees Brembo kettad, taga Fremax) ja klotsid (Ferodo), õõtsapuksid (Lemförder), bensiini filter, uus sisu töösilindril ja peasilindril uued pooltelje otsad ja kummikatted (05.2012). Kindlasti on veel, aga hetkel ei meenu

Autot olen hooldanud vastavalt vajadusele kas siis ise või SaabiAnti remondi töökojas (http://www.saabianti.ee" onclick="window.open(this.href);return false;)
http://www.auto24.ee/used/915592" onclick="window.open(this.href);return false;
Hinna soov 3700€
Marek
+37256690876
marek.artjushkin13@gmail.com