1. leht 1-st
Tahhomeetri probleem.
Postitatud: 29.06.2012 16:51
Postitas Reims
Pigem vist on tegu elektroonilise probleemiga,aga mure järgmine.Autol on kapotiall kuue silindriline mootor neljase asemel,mis nipiga saab tahhoka toimima,kui antud autol pole tehasest r6-e kapotialla pandud ja selliseid kellasid olemas pole.
Tegu on manta kere ja senaatori mootori ja ajuga.
Pole mõtet soovitada joosta ms-i või muu taolise juurde,kuna on plaan panna asi toimima originaal ajuga,õigemini tänaseks juba töötabki.
Re: Tahhomeetri probleem.
Postitatud: 29.06.2012 17:58
Postitas ahto10
Müüakse mingeid plokke mida saab juhtme vahele ühendada. Mul 4x4 v6 vectrale oli see vahele pandud ja taho näitas õigesti ja 4x4 ecu ilma selleta andis veateadet.
Re: Tahhomeetri probleem.
Postitatud: 30.06.2012 10:37
Postitas jeff01
pmt peaks progeajude paigaldajad sulle ka dioodide ja takistitega asja ära tegema nii et tahhokas saab signaali süütepoolilt. MSi manualis olid erinevad variandid olemas koos skeemiga. Kuna oled tallinnast siis ma pöörduks ilmselt mihkli poole.
Re: Tahhomeetri probleem.
Postitatud: 30.06.2012 11:09
Postitas citizen
Enamus opeli kellade elektroonika osast on 1-1le lihtsalt vahetatav, kuid manta omadest ei tea midagi.
Re: Tahhomeetri probleem.
Postitatud: 02.07.2012 8:44
Postitas KaroK
Otsi mõni kamraad üles, kes saksa keelt jagab.
Saksa oopelifanattidel on foorumites kõik õpetused olemas.
Re: Tahhomeetri probleem.
Postitatud: 02.07.2012 18:27
Postitas Reims
novot ja siin ongi tupik,kuna pole eriti doitche vendasid,kes seda hablaksid.lootsingi,et saaks asja kerge vaevaga jonksu.Kui kellegil on mõistust ja Aega ,mida kellegil pole siis võiks märku anda
