1. leht 1-st

Kolbide katmine

Postitatud: 27.06.2012 9:42
Postitas makuke
Tervist,

Tahaks natuke selgust tuua, mille pärast kolbe erinevate pindamistega kaetakse.
Mis kasu on turbo masinal teflonist?
-Telfoniga kaetakse kolvi seelikud, mis vähendab hõõrdumist silindri seinaga, kuid kas see on ainuke põhjus?
Mis kasu on turbo masinal keraamikast?
-Keraamika juhib soojust halvemini mistõttu hoiab ära kolbide sulamise?

Kas siin teema juures on veel midagi, mis jäi nimetamata?
Miks ma seda uurin? Tahan katsetada originaal kolvi ja väikse rõhuga masinat ja loodan, et originaal kolbe millegagi kattes saan ehk natuke töökindlama versiooni.

Parimat

Re: Kolbide katmine

Postitatud: 28.06.2012 0:04
Postitas KaroK
Nii ongi.
Lisaks peaks põlemiskambrite ja kolbide keraamikaga katmine suurendama termodünaamilist efektiivsust.

Re: Kolbide katmine

Postitatud: 28.06.2012 8:57
Postitas makuke
Mis hinda keskmiselt Eestis küsitakse tefloniga /keraamikaga katmise eest ja kes seda teostavad?

Re: Kolbide katmine

Postitatud: 28.06.2012 16:30
Postitas KaroK
Tallinna Tehnikakõrgkool
Mehaanikateaduskond

Karl-Erik Seegel
karl@tktk.ee

Ma ei oska öelda, kas ta suvel seda maili loeb.

Re: Kolbide katmine

Postitatud: 21.12.2016 22:29
Postitas cb4_335
Tõstan vana teema aktiivseks.

Kas on mõni hea kontakt, kes sellega tegeleb.

Ülal antud meili aadress ei toimi.

Re: Kolbide katmine

Postitatud: 23.12.2016 14:39
Postitas Motary1
Varem tegeles sellega Toomas Pihl TKTK-st. Mehaanika teaduskonna kontaktide alt peaks leitav olema.

Re: Kolbide katmine

Postitatud: 28.12.2016 0:03
Postitas flm
Suvel endiselt tegeles. Materjal ei maksa eriti midagi. Oleneb, kuidas jutule saad. Praktikas tal ka kogemused puuduvad, aga kollesid, kolbe jms ta muuhulgas ikka katab. Viimati ootas tõsimeeli, et mõni keraamikahuviline ka tagasisidet annaks.