1. leht 2-st
koonus või paneelfilter?
Postitatud: 04.04.2006 13:37
Postitas chesm6mmi
Tervist üle pika aja siis, küsimus hetkel koonus ja seda kambrit sinna ümber ehitatud ple ja kuna kuulsin et see paar kilo plekib siis ple ka selleks hetkel ressursse, siis mõtlesingi et paljud soovitavad seda greenfiltrid et sama vana potskta tagasi a liht see greenfilter sisse, või mõtekas siiski koonusele see ruum sinna ümber ehitada... mis targemad arvavad?
EDIT by panter-pealkirja muutsin ära
Postitatud: 06.04.2006 2:40
Postitas chesm6mmi
noo???
Postitatud: 06.04.2006 5:26
Postitas Toivoku
paar kilo CAI ehitamine?:O 150 eegi eest osta rifflit ja võta rellakas kätte ja tee ise :D
Postitatud: 10.04.2006 17:31
Postitas chesm6mmi
eh ple just eriline meistrimees selles asi ongi :D
Postitatud: 10.04.2006 17:46
Postitas IbizaCupra
Isegi tahaks seda greeni.
Originaal on kuidagi hirmsa välimusega juba
Ilma soojuse eraldamiseta on sul sellest rohkem kahju kui kasu. Parem pane originaal tagasi ja modifitseeri õhuvõttu.
Proovin paar teemat netist üles leida selle kohta.
Aga mis koonus sul on? Kuiv või õlitatav?
Postitatud: 10.04.2006 18:09
Postitas Toivoku
chesm6mmi kirjutas:eh ple just eriline meistrimees selles asi ongi :D
saame kokku ja näita mis sul seal kapoti all on ja mingi symboolse tasu eest võin sulle valmis meisterdada, ostsin kogematta pitist liiga palju riffel plekki :D endale teen vähemalt rifflist kui kunagi tikksae kätte saaks.
Postitatud: 10.04.2006 23:12
Postitas Kuuno
Toivoku kirjutas:chesm6mmi kirjutas:eh ple just eriline meistrimees selles asi ongi :D
saame kokku ja näita mis sul seal kapoti all on ja mingi symboolse tasu eest võin sulle valmis meisterdada, ostsin kogematta pitist liiga palju riffel plekki :D endale teen vähemalt rifflist kui kunagi tikksae kätte saaks.
tema auto kapotiall ei ole niipalju ruumi kui sul
kas selline yldine nimetus ongi greenfilter? :S ise ple never kuulnud tean et on koonus ja plaatfilter
green ju tootja?
Postitatud: 10.04.2006 23:33
Postitas Toivoku
paljud nimetavad greeni koonus filtrit siis greenifiltriks vms :P green toodab ka mitte koonusfiltreid mis käivad siis originaal korpustesse vms.
nu kui pole seal kapit all niipalju ruumi siis noh vana õhufiltri korpuse asemele annab ikka midagi leiutada ju.
Postitatud: 11.04.2006 8:52
Postitas Kuuno
teema on koonus v green filter ehk dressid või nike :S
kui ei taha et kapotialt hakkaks mootori häält tulema siis pane plaatfilter ja kõik korras

Postitatud: 11.04.2006 9:59
Postitas IbizaCupra
Mina eelistan korralikku paneelfiltrit, seda põhjustel, et:
VAG masinate MAF sureb üsna ruttu õlitatavate filtrite peale
Kuiv koonus on suhteliselt kallis koos soojaõhu eraldusega
Talvel on olnud kogemusi, kui filter on üleni jääs, jama kui palju(golf 3) ning lisaks probleem sooja/külmaõhu pealevõtu reguleerimisega.
Ning mul lihtsalt pole kapoti all ruumi

Postitatud: 11.04.2006 13:40
Postitas Ar21
Minuarvates samuti on korralik paneelfilter etem, kui mingi torujupi otsa pandud koonus, millel enamikel juhtudel pole erilisi võimalusi imeda väljast külma õhku.
Postitatud: 11.04.2006 14:21
Postitas Ragnar
samuti olen nõus kui tegemist pole päris tõsise performance autoga, et kasutada paneeli. mulle on küll jäänud mulje, et puhas paneel on sama hea kui koonusfilter. samas kui kogu õhu sissevõtte on ümber tehtud paremaks ala nagu mul plaanis, et filtrist turbosse on 50cm torujupp siis on ju loogiline, et sinna läheb koonuse taoline filter otsa.
Postitatud: 12.04.2006 17:57
Postitas Toivoku
täna hakkan enda autole seda asja välja voolima ja eks mingi hetk saba ka pildid, et kui sulle vaasale meeldib siis võin talle kah teha

Postitatud: 17.04.2006 1:45
Postitas Mihkel
Paneelfiltrid tahavad ka üldiselt õlitamist.
Tegelikult on asi selles, et filtrit ei tohi "üle" õlitada.
Liigne õli tuleb ära kuivatada, filtreeriv osa jääb booridesse sisse.
Üldiselt on ka enamustel paneelfiltritel juba piisav pindala, et mootor ilusti ära toita.
Kõige lihtsam on võrrelda koonuse pindala paneelfiltri pindalaga ja siis järeldused teha.
Nõrgim lüli on ilmselt hoopis sisselaske torustiku läbimõõt.
Mingit rõvedust ei maksa ka kapotialla kokku väänata.
Korraliku CAI tegemine võtab ikka natuke aega ka (šablooni tegemine, kumeruste lõikamine, painutamine, kinnituste aretamine, 100x proovimine).
Uue auto kapotialusesse mina küll pohhuilt plekikruve sisse keerama ei hakkaks.
See jääb lihtsalt rõve nii.
Minu silmis räägib koonuse kasuks meeldiv heli mis kapotialt kostma hakkab.
Paneelfiltri karp summutab selle heli lihtsalt ära.
Postitatud: 17.04.2006 16:29
Postitas chesm6mmi
mul hetkel muidu jah kuiv koonus... hmm et siis kasulikum oleks ikka see box tagasi toppida.. ja origat filtrid õhendada vms?