1. leht 1-st

SAAB 9000 TURBO 16 Airflow 1988a.

Postitatud: 03.01.2005 22:02
Postitas SAAKAL
Sai Saksamaalt otsitud omale üks korralik klassikaline SAAB 9000 Turbo !

Auto pärineb aastast 1988a. Mootoriks 2,0 Turbo 128kw ! Läbisõiduks 262 000 mida tõendab ka service raamat. Veel lisadest nahksalong, kliimaautomat, el. aknad, istmesoojendused, valuveljed (olemas suveks juba 16" AZEV Type A) jne. Upgrade algab väljalaskest, 3 " väljalase koos Devil lõpppütiga! Koonusfiltriks sai valitud hetkel parimaks peetav Pipercross, mis toidab kuni 300hj! Eks elu näitab kas turbo kallale ka minek on :-D

Postitatud: 03.01.2005 23:07
Postitas SAAKAL
:-D

Postitatud: 03.01.2005 23:08
Postitas zoom1
Väga stiilne auto peab ütlema, ja väga madalalt hakkab kiirendama. :)

Saab aga ei kannata eriti rõhu juurde keeramist, hoidu sellest enne kui pole kindlaks tehtud miks ei taha suuremat rõhku ja kui need probleemid on eemaldatud siis alles keera.

Postitatud: 29.04.2006 13:48
Postitas aeroman
Ei kannata juurde keeramist? :oops: mis nüüd küll Saab?

Postitatud: 03.05.2006 14:35
Postitas IvarR
zoom1 kirjutas:Saab aga ei kannata eriti rõhu juurde keeramist
Mina seda ei julgeks nii kohe välja kisada. Kui aeroman on sama inimene keda ma mõtlen et ta on siis tema auto just hea tõestus et stock sisuga motole saab isuga peale keerata rõhku.
IvarR

Postitatud: 03.05.2006 15:25
Postitas aeroman
Oleneb,kuidas "keerata".Trionic managemendiga(93a.alates)Saabidel chiptrim,3" väljalase,sportkat ja sportfilter annab monusalt vaevata 310hp 1,5bar boostiga.Väänet 430-490 nm vahemikus 2500-5000rpm.Kytusekulu dramaatiliselt ei lange.Kui siis pisut