1. leht 3-st
Väiksemate ülalpidamiskuludega turboauto?
Postitatud: 25.03.2006 13:15
Postitas iff2
Millist turboautot oleks siis kõige odavam pidada? Millel jupid odavamad, mis väga ei lagune ja hinna kvaliteedi suhe paigas?
Postitatud: 25.03.2006 13:30
Postitas Kuuno
ma arvan et üks kõige levinumatest-mõni nissan 200sx?
Aga siit küsimus- miks sa tahad turbokat kui mõtled juba v odavate ülalpidamiskulude peale? Mitte et nad kohe laguneksid, aga paratamatult võib asju ette tulla ja kui endal veel ehitamise isu ka.
Suurt erinevust tavalise autoga ei tohiks olla kui sagedasemad õlivahetused ja alati on oht et turbo mingil hetkel saba annab kui ei ole hästi hoitud auto...
Postitatud: 25.03.2006 15:20
Postitas iff2
Ma ei mõtlegi, et peaks jube odav olema. Tahan lihtsalt natuke võrdlusi inimestelt, kellel on olnud turboga auto(d). Japside orginaal jupid peaks idee kohaselt kallimad olema kui saksa omad. Kahjuks enamus turbo autodest ongi japside toodang. Ootaks siis veel vastuseid- võrdlusi...
Postitatud: 25.03.2006 15:42
Postitas Marko
iff2 kirjutas:Ma ei mõtlegi, et peaks jube odav olema. Tahan lihtsalt natuke võrdlusi inimestelt, kellel on olnud turboga auto(d). Japside orginaal jupid peaks idee kohaselt kallimad olema kui saksa omad. Kahjuks enamus turbo autodest ongi japside toodang. Ootaks siis veel vastuseid- võrdlusi...
teema kisub juba SR foorumi sarnaseks
mina pooldan siis juba näiteks opel calibra / vectra turbot
iga li*s kiidab oma vi**u seega pole mõtet sellist teemat teha: kellele meeldib tütar, kellele ema..
Postitatud: 25.03.2006 17:57
Postitas Kuuno
Marko kirjutas:iff2 kirjutas:Ma ei mõtlegi, et peaks jube odav olema. Tahan lihtsalt natuke võrdlusi inimestelt, kellel on olnud turboga auto(d). Japside orginaal jupid peaks idee kohaselt kallimad olema kui saksa omad. Kahjuks enamus turbo autodest ongi japside toodang. Ootaks siis veel vastuseid- võrdlusi...
teema kisub juba SR foorumi sarnaseks
mina pooldan siis juba näiteks opel calibra / vectra turbot
iga li*s kiidab oma vi**u seega pole mõtet sellist teemat teha: kellele meeldib tütar, kellele ema..
Oli konkreetne küsimus. Igal autol erinevad varuosade hinnad ja ülalpidamiskulud mis sõltuvad varasemast hooldamisest. Kui pooldad calibrat v vectrat siis põhjenda miks, niisama sellist "paukumist" ei ole vaja

Postitatud: 25.03.2006 19:02
Postitas Mihkel
Vectra Turbot küll odavate autode alla liigitada ei saa, kuna tegu suht haruldase autoga.
Calibra Turbo on tõesti ~50k juures juba kättesaadav.
Postitatud: 25.03.2006 21:59
Postitas Marko
M-Tech kirjutas:Vectra Turbot küll odavate autode alla liigitada ei saa, kuna tegu suht haruldase autoga.
Calibra Turbo on tõesti ~50k juures juba kättesaadav.
35K on turbo calibra hind
kuunole põhjendused: 300hp saavutamiseks kututatakse olematu summa... chip, bensurõhu regulaator, uus cooler ja veel nipet näpet. turbo masina mõnele kasutajale pluss mõnele miinuseks on 4wd. varuosasi on suures koguses saada ja suht inimlike hindadega... välja arvatud käigukasti osa
Postitatud: 26.03.2006 1:42
Postitas Kuuno
ma kahtlustan et se 35k on kõige odavam ja kõige halvem turbo cali mis turul olla saab

korralike isendite hind on ikka kõrgem...
ja päris nipet näpet se 300hp ei saa olla, sest neid ei ole eriti palju liiklemas

Postitatud: 26.03.2006 5:24
Postitas Marko
mitut turbo calibrat, vectrat või kadetti sa kuuno tead? ja võimsused üsna mitmel peaksid/võiksid sinna 300hp lähedale olla. eestis 4wd düno pinki pole ja vaevalt keegi hakkab selleks puhuks taga vedu lahti ühendama, seega piirdume oletatavate võimsustega mis on saadud teatud toiminguid tehes
LOLL SAAB "KIRIKUS" KA PEKSA ehk siis võid auto eest 3 turuhinda ka maksta... tean, et oli alles üks 36K turbo cali müügis ja seisukord mitte kehvem kui sinu hyundail

Postitatud: 26.03.2006 12:05
Postitas Samvel
Omast kogemusest võin soovitada Jaapani turboautosid. Kui on töökorras tehnika ja korralik kere on remondimuresid vähe.
Opeli 300hj ei tule üldsegi nii kergelt. Orienteeruvalt samade kulutustega tuleb em võimsus ntx Nissan sr20det või Toyota 3sgte tehnikaga ning sealt edasi on juba japsid tunduvalt töökindlamad.
Postitatud: 28.03.2006 12:32
Postitas Taavi
Kui õige otsa veoga turbokat tahad, siis sakslastel peale vana 944 Turbo suurt midagi pakkuda ei olegi

Eelmine auto oli mul Almera GTI N15, arvasin ka et jube käre pill ja esivedu on mõnus lihtne/täpne juhtida. Kõik see muutus kui sai SX soetatud, nüüd koguaeg suu kõrvuni roolitaga, tagaveolise võimsa turboauto sõidukogemust ei saa millegagi võrrelda, tõeline elamus.
Re: Väiksemate ülalpidamiskuludega turboauto?
Postitatud: 28.03.2006 12:40
Postitas Marko
iff2 kirjutas:Millist turboautot oleks siis kõige odavam pidada? Millel jupid odavamad, mis väga ei lagune ja hinna kvaliteedi suhe paigas?
kui juba odavaid kulusi taga aetakse siis ilmselt mõeldakse ka nied turbokaid mida suht odavalt saab kätte
88aastast 944 turbo porsche pole just kõige odavam aga väga hea masin juba tehase seades...
nissan 200sx S14 on 5+
aga mõlema masina hind on mitmekordne võrreldes turbo opeli hinnaga... nii ei saa öelda mis on see õige ost, kui pappi palju siis uue autoga kaasneb garantii.
Postitatud: 28.03.2006 14:29
Postitas Silwer
Audi 200 20v Turbo - juppe on saada piisavalt. Ülalpidamiskulud jäävad ka mõistlikule tasemele, kuigi on vast tiba kallim pidada kui Opelit. Chipiga saab juba päris tubli jõulisa. Kui sellest jääb väheks siis paigaldada RS2 turbo + vl. kollektor + suurem map + sellele rauale vastav soft ja siis on ka see maagiline 300hp piir korraliku varuga ületatud.
Postitatud: 30.03.2006 10:18
Postitas IbizaCupra
vag gruppi 1.8T on minuarust suht odavate moto juppidega, lisaks ka juba üsna laialt levinud. Samas ma ei oska ikkagi võrrelda japsi mootoritega, kuna pole sellist omanud.
Mina kindlasti ei ostaks vana audit, ala 200/s2. Tegu siiski väga vanade masinatga juba ja varem või hiljem hakkab seal detaile järjest lendama.
Postitatud: 30.03.2006 10:36
Postitas Raceboy
IbizaCupra kirjutas:Tegu siiski väga vanade masinatga juba ja varem või hiljem hakkab seal detaile järjest lendama.
Kui tahad korralikku performance masinat, pead nii ehknaa juppe juba eos vahetama, ja siis ei loe vanus mitte midagi.
Nagu ka üldse. Loeb seisu- ja veel rohkem sõidukord.
Ja veel, Audi ja Porsche kered on seevastu roostekindluselt umbes 45x (või muu suvaline suur arv) paremad, kui mõne juudiplekist junni kered. Sry, kui keegi end solvatuna tunneb, aga mis mõtet on ehitada autot, kus sul kere silme all ära roostetab? Kui ehitada võistlusautoks, on suva, on kergem ja hea, aga igapäevakasutuseks? Tore, kui peab ikka igal aastal mõned (kümned?) tuhanded roostetõrjeks kulutama.