1. leht 1-st
By-pass
Postitatud: 24.03.2006 12:36
Postitas Ar21
Teab keegi soovitada kust hankida Subaru kõige vanemale 2,0 T (147 KW)
orginaali asendamiseks by-pass. Bov-i ei taha. Turborõhk peaks olema orginaalilähedane (või väga näpuotsaga kõrgem). Mõõtnud ei ole seepärast täpselt ei tea.
Orginaal (plastmassist) maksab Mariines ~2400 kr. Ise kahtlustan, et isegi väiksema raha eest saab midagi asjalikumat hankida ?
Samas veel kas on äkki soovitusi uute pihustite kohapealt (orginaali asenduseks).
Asjaga pole erilist "tuld taga" - uurin rohkem infi mõttes ja tulevikku silmas pidades.
Postitatud: 24.03.2006 13:38
Postitas Mihkel
Uutest pihustitest üksi pole kasu, sa pead neid millegagi juhtima ka, kuna originaal aju on seadistatud kindla pihusti suuruse jaoks.
Postitatud: 24.03.2006 13:52
Postitas Ar21
Ikka sellseid pihusteid pean silmas, mis org. ECU-ga sobivad. Kas selliseid tuuningjuppide tootjad üldse teevad ? Venemaal tellida näiteks saaks orginaalid ~1800 kr. tk. Mariinest pole ausalt öeldes nende hinda küsinudki. Sisetunne ütleb, et pole ka erilist mõtet.
Mingeid megavõimsusi taga ajada ei kavatse, pigem kulunud org. osade vahetus on minu eesmärk. Ega täpselt teagi, kas pihusteid oleks vaja vahetada, aga väike kahtlus on, kuna hästi külmaga (-20 ja rohkem) ei ole käivitamine päris see, mis olema peaks. Samas peaks muidugi bensupumba enne üle vaatama, mis rõhku see üldse annab.
Postitatud: 24.03.2006 13:54
Postitas Ar21
Aga kiirendab nagu normaalselt(ka täiega andes), kui oleks rõhk maas, siis annaks see ju bensunäljana tunda

Postitatud: 24.03.2006 14:03
Postitas Marko
Ar21 kirjutas:Ega täpselt teagi, kas pihusteid oleks vaja vahetada, aga väike kahtlus on, kuna hästi külmaga (-20 ja rohkem) ei ole käivitamine päris see, mis olema peaks. Samas peaks muidugi bensupumba enne üle vaatama, mis rõhku see üldse annab.
-20 kraadi ja rohkem külma väljas siis mootori õli suhteliselt paks/tahke, mis norm käivitust ootad?
-25...ja enam külmakraadidega ei saa osad vennad autosi käimagi. akumulaator on siis extreem oludes jne... pihusteid ära küll sellele tuginedes vahetama hakka

Postitatud: 24.03.2006 14:14
Postitas Mihkel
Kui pihustitel midagi viga oleks, oleks see samuti kiirendusel tunda.
Mina neid pihusteid ei torgiks.
Kui väga tahad midagi teha, siis võta pihustid maha, ehita teststend ja kontrolli kõikide pihustite tootlikus üle.
Samas jälgides ka kütuse pritsimise kuju (krt ei tule õige sõna meelde).
Postitatud: 24.03.2006 14:17
Postitas Ar21
5W-50 õli mida talvel kasutan nüüd küll eriliselt paks pole -20 juures.
-30 siis läheb asi jamaks. Pealegi on taoline muutus toimunud viimasel talvel. Varem polnud ka näiteks -30 lähedal sellist käivitamist.
Kõike ei jõua ka nagu siin foorumis ülesse lugeda. Aga mainiks siis ära, et näiteks aku, starter, andurid (mootori temp.) jne on nii kontrollitud, kui mõned vahetatud.
Pealegi kulunud pihustid just suurema külmaga "tilgutavad" ja soojenedes pihustavad enam-vähem. Sama kulunud pumbaga, et soojenedes läheb asi paremaks

Postitatud: 24.03.2006 14:30
Postitas Mihkel
Tilkuvate pihustite probleem oli pigem K-Jet e. mehhaaniliste pritsete puhul.
Ma arvan, et sa võid ju need pihustid tutikad panna kui tahad aga sinu probleem sellest ilmselt märgatavalt ei vähene.
Postitatud: 24.03.2006 14:55
Postitas Ar21
Ega küsimus pole pihustite vahetamises või vahetamata jätmises. Küsisin selle kohta, kas pakub mõni tuuningosade firma asendust orginaalidele või toodavad nad ainult suurtele võimsutele mõeldud cc550, cc750 jne. ?
Postitatud: 24.03.2006 16:39
Postitas Mihkel
Ma peast ei tea kas antud mootoril on peak&hold või hi imp. pihustid aga pakutakse neid igasuguseid.
Tuuningjubinad on üldiselt kallimad kui originaal tükid aga see muidugi ei ole alati nii.
Subaru ise vaevalt pihusteid toodab, kasutatakse kellegi teise omi.
Mariines on nad ilmsetl kallid, kuna tegu ikkagi auto esindusega.
Soovitan küsida firmalt kes antud firma pihusteid maale toob.
Alla 1,5k tk uusi pihusteid vaevalt leiab.
Eeldan et sal mingi Jaapani toodang. Denso äkki?
Kuna Eesti on nii väike riik, et siin keegi mingikle kindlale margile ja mudelile special asju väljapakkuma ei hakka,
siis ei jää suurt muud üle kui pihusti tüübi ja tootlikuse järgi mõned sobivad leida.