E30 RB24DET
Postitatud: 17.03.2012 11:22
No võib vist vaikselt juttu teha ka sellisest imeloomast...
Mingi hetk juhtus ette valge sedaankerega 318i ja noorus lõi pähe, sai siis see ära ostetud ja järgmine hetk kargas muidugi pähe, et tuleb midagi, umm, huvitavat teha sellega...
Järgmisena juhtus ette Nissani RB20DET mootor, mis pärines selliselt harulduselt nagu 200ZR.
Kuna mootor oli teadmata ajalooga ja nägi välja selline, et pauku sealt küll ei tule, võtsin ta lahti igaks juhuks.
2.0 tundus piisavalt igav, et mitte enam samamoodi kokku panna, siis sai mootor puuritud 86mm peale, sisse pistetud 2.5 kolvid ja saavutatud nii töömaht 2428cc.
Kuna korralikku RB25 kaant ei jäänud mõistliku raha eest ette, sai lastud RB20 kaas ümber freesida toetamaks 86mm kolbi. Ühtlasi surveaste kohendatud 9.5:1 peale. (Originaalis peaks olema 8.5 minuteada) miks nii kõrgeks, sest ma hakkan alkoholi tarvitama.
Kui see kaane-eksperiment nüüd ikka totaalselt metsa läks, siis saan alati peale pista RB25 või 26 kaane ja minna eluga rahulikult edasi, senini on aga põnev küll
Turboks sai hetkel RB25DET NEO küljest pärinev isend, mis peaks siis keraamilise turbiiniratta asemel evima terasest ratast.
Kogu kompotti hakkab juhtima Megasquirt, mingeid eksootilisi komponente esialgu ei plaani.
Hetkel on protsess nii kaugel, et lõpetasin just mootori kinnituste tegemise e30 keresse. Tõstan paari tunni pärast, kui ehk enam 40 kraadi õues pole, selle mootori lõplikult omale kohale ja asun elektrisüsteemi kallale.
Pilte praegu pole väga palju kogunenud, siin on üks hädine klõps mootori proovimise aegadest.

Ja üks niisama klõps andmaks ilmet, millise saaniga tegemist ikka on

Mingi hetk juhtus ette valge sedaankerega 318i ja noorus lõi pähe, sai siis see ära ostetud ja järgmine hetk kargas muidugi pähe, et tuleb midagi, umm, huvitavat teha sellega...

Järgmisena juhtus ette Nissani RB20DET mootor, mis pärines selliselt harulduselt nagu 200ZR.
Kuna mootor oli teadmata ajalooga ja nägi välja selline, et pauku sealt küll ei tule, võtsin ta lahti igaks juhuks.
2.0 tundus piisavalt igav, et mitte enam samamoodi kokku panna, siis sai mootor puuritud 86mm peale, sisse pistetud 2.5 kolvid ja saavutatud nii töömaht 2428cc.
Kuna korralikku RB25 kaant ei jäänud mõistliku raha eest ette, sai lastud RB20 kaas ümber freesida toetamaks 86mm kolbi. Ühtlasi surveaste kohendatud 9.5:1 peale. (Originaalis peaks olema 8.5 minuteada) miks nii kõrgeks, sest ma hakkan alkoholi tarvitama.

Kui see kaane-eksperiment nüüd ikka totaalselt metsa läks, siis saan alati peale pista RB25 või 26 kaane ja minna eluga rahulikult edasi, senini on aga põnev küll

Turboks sai hetkel RB25DET NEO küljest pärinev isend, mis peaks siis keraamilise turbiiniratta asemel evima terasest ratast.
Kogu kompotti hakkab juhtima Megasquirt, mingeid eksootilisi komponente esialgu ei plaani.
Hetkel on protsess nii kaugel, et lõpetasin just mootori kinnituste tegemise e30 keresse. Tõstan paari tunni pärast, kui ehk enam 40 kraadi õues pole, selle mootori lõplikult omale kohale ja asun elektrisüsteemi kallale.
Pilte praegu pole väga palju kogunenud, siin on üks hädine klõps mootori proovimise aegadest.
Ja üks niisama klõps andmaks ilmet, millise saaniga tegemist ikka on

