1. leht 1-st

K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 07.03.2012 20:53
Postitas saiake
Kas sisselaske peaks läbi õhukulumõõtja viima kui paigaldada turbo audi 80 2.0 85kw ABK mootorile.

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 07.03.2012 21:17
Postitas O-jay
Ilmselgelt

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 07.03.2012 23:21
Postitas saiake
Aga tekib sellega seoses järgmine küsimus, et kas enne või peale turbot ilmselt loogiline oleks peale turbut ikka?

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 08.03.2012 0:05
Postitas ahto10
loogiline oleks enne turbot.

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 08.03.2012 18:12
Postitas saiake
Aga kas õhukulu ei pane küttesegu paika, et kui palju peale hakkab pritsima? Siis oleks ju vist ikka peale turbot või hakkab rõhu käes segast peksma?

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 08.03.2012 18:14
Postitas KaroK
Enne turbot on täpselt samapalju õhku, kui peale turbot.

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 08.03.2012 20:15
Postitas saiake
selge, tänud vastuste eest.

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 08.03.2012 23:02
Postitas kilplane
sul peaks siit tekkima väikene enesekriitika küsimus:
kas tasub ikkagi turbotamine ette võtta.
tuleks ehk ennem vähe mootori tööd omale selgitada ja uurida, kuidas miski töötab.
selles sulle eriti kasu ei ole, kui siin keegi ütleb, et peab olema ennem või pärast.
alusta uurimist sedapidi, et kuidas õhulugeja töötab, mismoodi ta õhku loeb, selle oled endale selgeks teinud,
siis peaks loomulikust inteligentsist aru saama, kuhu see täpselt minema peab.

samas ega keegi ei saa targemaks teisi kuulates. ise peab proovima ja läbi kukkuma paar korda, siis saab asi selgeks.
tesiste läbikukkumistest õppmine jääb teadmiseks.
ise läbikukkumine on tarkuseks (loodetavasti).

ühesõnaga kahe käega poolt, et proovid aga ära liialt esimese mootori peale raha kuluta (viga mis mina tegin) ja proovi välja mõelda ja uurida, mida iga vidin teeb ja kuidas töötab. lapi kokku, lase laiali ja proovi uuesti. küll ükskord ikka välja tuleb. :-D

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 08.03.2012 23:40
Postitas saiake
Tänud nõuande eest kuid polegi plaanis esialgu väga kõrgelt lennata:) alustan vaikselt ja olen teadlik ja valmis esimesele läbipõrumisele :) nagu ütleb vanasna mis valesti see uuesti :bb

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 12.03.2012 13:04
Postitas mth
Selliste projektide puhul on tavaliselt oluline see, et auto teeks sellist häält, et tal on turbo peal. Seega tuleb kindlasti pardi häälega blowoff installida ja see eeldab juba seda, et õhulugeja läheb surve poolele, muidu kipub auto käiguvahetusel välja surema.

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 12.03.2012 16:14
Postitas mitsu_manic
mth kirjutas:Selliste projektide puhul on tavaliselt oluline see, et auto teeks sellist häält, et tal on turbo peal. Seega tuleb kindlasti pardi häälega blowoff installida ja see eeldab juba seda, et õhulugeja läheb surve poolele, muidu kipub auto käiguvahetusel välja surema.
Nii aeglane käiguvahetus ka olla ei tohiks :idea:
Lööb korraks musta välja - mis siis?

Re: K: õhkulumõõtja kohta.

Postitatud: 12.03.2012 17:00
Postitas kilplane
ka mul on see "pardiprääks" pandud ja ma pole küll täheldanud kunagi, et oleks nii rikkaks visanud, et puterdaks või midagi.. healjuhul olen mingi popsu summutist saanud aga see on ka kõik.. ja lisaks kui gaasipedaali lahti lased, siis ta enam pentsu niikuinii peale ei pihusta. kui käiguvahetuse aeglaselt teed ja gaasi lahti ei lase täielikult, siis võib mingi jama sisse tulla.

ja minul tekib küsimus, kuidas sa seda rõhu all olevat õhku seal loed? hakkad ka rõhku mõõtma ja tempi jne ja siis arvutad kokku? kusjuures jah, volkaritel näiteks (n:G60) nendel on jah mingi õhulugeja moodi asi aga see on rohkem temp andur aga segu pannakse ikkagi rõhu abil paika, mitte selle anduri abil. (ilma andurita käib pea samahästi.)