1. leht 2-st

Fiat Coupe 16V Turbo ::: urukas

Postitatud: 19.03.2006 15:51
Postitas S4BiT
Tegu stockis sama autoga mis kasutajal ragz, sellepärast ei hakka siia ka neid andmeid tema pealt uuesti copyma :-D ainukeseks erinevuseks siis nahksisu+konditsioneer. Auto on toodud ~1a tagasi, aga ei ole siiamaani viitsinud teda siia toppida. Mõni pilt ka, mis tehtud suvel...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 19.03.2006 16:03
Postitas AudiS4
Konn, millel kunagi pidamist ei ole :D

Postitatud: 19.03.2006 17:05
Postitas S4BiT
tehtud on järgmised asjad, evocarsi chip, 2,4 tolli otseläbi väljalase mis näeb välja selline ...
Pilt
Pilt
Pilt
tagupytt on kõigest 250mm pikk, keskel yx otseläbi reso ja hääl tuli natukene vali :-D

Vahetust on vajanud väntvõll koos saaledega, otsa sai ka turbo, asemele tuli esialgu uuesti sama, Ragnari auto pealt. Siia juurde kuuluvad veel igasugu puksid, rattalaagrid, veovõlli otsad jne. mis on loomulik kadu... :lol:
Paigaldanud olen boosti ja A/F kella piilarisse, mõni päev tagasi panin külge ka kütuserõhuregulaatori. Tellitud on uued veljed, kätte peaks saama aprilli esimesel nädalal, siis ka uusi pilte.

G-techiga olen autot mõõtnud päris mitu korda, katkise turbo ja originaal väljalaskega sain kõige parema jõunäitaja 195, korras turbo ja uue väljalaskega olen saanud mitu korda 220-225, kiirusenäitajaid on siiamaani olnud suht mõtetu mõõta, sest all on 195/60 lamellkumm ... naljapärast olen proovinud, mõni päev tagasi, kella 3 paiku öösel, sain kõige parema 400m aja 14,7, ja kõige parema lõppkiiruse 400m peal 102,9mph. Ise olen tegelikult liikumisega rahul, sest kohalt läksin ära 3000rpm, vaikselt hoo peale, ja siis kui gaasi põhja vajutasin, käis ratas ringi kuni 100km/h, sellekohta polegi tulemus väga halb.

Boost tuleb 2 käiguga 1,1 barri ja hoiab kuni lõpuni, 3 käik korra 1,3 ja lõpuni hoiab 1,2, 4 käik korra 1,4 ja hoiab lõpuni samuti 1,1-1,2 barri.

Postitatud: 19.03.2006 17:18
Postitas Ragnar
ma ei saa ikka aru kuidas sul nii hästi rõhku hoiab :) mul lõi maks rõhu küll varem üles, aga hoidis ainult 0.9-1 bar'i evocarsi chipiga.

Postitatud: 19.03.2006 19:23
Postitas Samvel
kellad pole kunagi ühtemoodi täpsed.

Postitatud: 19.03.2006 21:56
Postitas S4BiT
oleks vähemalt sama kellgi, need kõik valetavad kindlasti kohe

Postitatud: 19.03.2006 22:11
Postitas AudiS4
Ei vahva. Öösel saab vahepeal igasugu lollusi koos tehtud. G-tech paras meelelahutus.

Postitatud: 23.03.2006 0:29
Postitas matu
AudiS4 kirjutas:Ei vahva. Öösel saab vahepeal igasugu lollusi koos tehtud. G-tech paras meelelahutus.
kus neid lollusi tehakse tahaks kah peale sattuda :P aga muidu kena fiat ;) :) ja kiire kah 8)

Postitatud: 23.03.2006 17:26
Postitas AudiS4
Selle kohta ütleks, et kes otsib see leiab :lol:

Postitatud: 25.03.2006 17:12
Postitas S4BiT
Käisime natuke aega tagasi ragz-iga g-techiga mängimas, kena kuiv ilm, saime kahekesi autos 0-60mph 6,18s. Arvestades et all on praegu 185/65/15 lamellrehv ei ole see üldse halb aeg :-D Ja overboosti on ikkagi 1,5 barri, ja alla ühe ei kuku, sellega oli isegi ragz väga rahul :-D

Postitatud: 01.04.2006 14:25
Postitas S4BiT
uued veljed ilusti all, õhtuks loodetavasti ka pildid :)

Postitatud: 01.04.2006 19:53
Postitas S4BiT
Alutec Kyro 16" Pirelli P6000 205/55

Pilt

Postitatud: 02.04.2006 2:52
Postitas Ragnar
väga kena !

Postitatud: 14.04.2006 12:20
Postitas S4BiT
Jutu jätkuks mõne pildikese... :-D

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 13.06.2006 0:50
Postitas S4BiT