1. leht 3-st

BMW 325Turbo 89a Raxx

Postitatud: 13.03.2006 16:23
Postitas raxx
No nii motlesin,et paneks enda auto ka siia siis ulesse.Tegu siis 325 turboga mis sa endale algselt turbo peale nii,et ostsin Rando(hall 325touring turbo) kaest tema susteemi ara,aga kuna suues kasvab isu siis see jai paari kuuga juba lahjaks soidetud sai siis 0,5 bariga.Niisiis sai sugisel see susteem maha muudud ja hakkasin tasapisi uut arendama nuudseks juba moto jalle peal ilusti.Sai seekord ka motot vaheke tugevamaks muudetud ja 1,5 bari korraliku managmentiga ei tohiks olla probleem,aga noh eks elame naeme.Seekord on turboks juba siis vaheke mehisem Holset millel tootlikust ca 500hp.Uhesonaga ei hakka siin rohkem seletama kui midagi huvitab siis kusige
ja uks pilti kah(nuudseks on asi juba nats komplektsemas seisus,aga pole aega olnud uusi pilte teha)

Pilt
ja tegelt on seal palju muudki muudetud naiteks silla osa nuud siis suuremad pidurid ja 5*120 poldivahe velgedel(ennem oli 4*100)

Postitatud: 13.03.2006 18:55
Postitas Renn
eks sis üsna pea näha ole, millega "naabrimees" hakkama sai :p
isegi selle poole bar`iga liikus nagu ta liikus :)

Postitatud: 13.03.2006 21:05
Postitas Marko
räägi mis aju kasutama hakkad, kes paigaldab ja seadistab? siis veel millised pihustid, bensupump, kolvid, kepsud jne sul pandud on.

Postitatud: 13.03.2006 23:53
Postitas raxx
No aju laheb VEMS ja paigaldatakse,seadistatakse rootsis ei hakka lihtsalt ratast leiutama kuna koik korralikud bemmid mis soidavad rohul 1,5 voi rohkem bari on just sellise mootori juhtimisega.
Pihustid lahevad oiged alles siis,kui aju peale pannakse(juuli kuus lahen rootsi) ja need on 750cc.
Bensu pumpasid laheb kaks tukki ja need on parit volvode pealt(sobivad meh pritse ehk K-Jetronic pumbad)kokku neil tootlikust 700heppa(see on fakt)
kolb,keps on originaalid ja kannatavad sellisena 600hp(rootslased on seda korduvalt toestanud)alles 700hp pealt hakatakse teisi kepse ja kolbe kasutama.
Kui utlesin et motot on muudetud siis motlesin seda et kaant on tugevamaks tehtud ja asi on nuud tikk poltide peal(bemmil ongi kaan nork,aga alumine osa on pommikindel)
Ehk siis kuni juuli kuuni soidan 0,6bari ja 346cc pihustitega,aga kui aju peale saan siis 1,5-2,0bari rohul hakkan liikuma.

Postitatud: 13.03.2006 23:57
Postitas iff2
Äkki puistad oma rahakoti sisu kah päevavalgele, et palju siis praegu projekti peale läinud on ja palju veel Rootsis läheb?

Postitatud: 14.03.2006 0:15
Postitas raxx
No nats ule 30k on lainud ja ca 40k laheb veel muidu aju nali laheb 1000euri maksma + sinna ja tagasi soit.Pihustid tulevad katte 1000eeki tk.
Sildade umber tegemisse matsin ka ca 15k

Postitatud: 14.03.2006 1:44
Postitas Miq
räägd ehk täpsemalt, mis sildades on vaja vahetada, et saada 5 poldi kinnitusele üle minna. :?:

Postitatud: 14.03.2006 2:34
Postitas raxx
selle jaoks on vaja.
E36 M3 esimesi laabasid
E30 M3 esimesi laaba pukse
E36 325,328 ulemisi amordi tugi laagreid
E36 esimesed pustikud koos ketaste ja supportitega
ja taha
E36 325,328 seda tukki kuhu velje poldid sisse lahevad voi E36 323 compacti tagumisi ootsasid
E36 325,328 kettad ja supportid

Postitatud: 14.03.2006 15:24
Postitas Miq
raxx kirjutas:E36 M3 esimesi laabasid
E30 M3 esimesi laaba pukse
laabad??

Postitatud: 14.03.2006 15:56
Postitas Silwer
Miq kirjutas:
raxx kirjutas:E36 M3 esimesi laabasid
E30 M3 esimesi laaba pukse
laabad??
Õõtsad...

Postitatud: 14.03.2006 16:40
Postitas jk
Kuidas kast ja muu ülekanne plaanitavale valule vastu peavad?

Postitatud: 14.03.2006 18:26
Postitas Marko
sidur kindlasti ei pea... käigukast on küsitav, ilmselt ka seda toekamat vaja. enne vaja muidugi saada selline jõud / vääne kätte mis seal asju painutama hakkab :)

Postitatud: 14.03.2006 18:57
Postitas Silwer
Tava rehviga ei ole vast hullu. Aga kui panna drag slickid siis läheb jah katki... :)

Postitatud: 14.03.2006 19:12
Postitas Mihkel
Kuna tegu iseehitusega, siis ega enne jah tuleb kõigepealt ülekannet lõhkuvad jõud kätte saada ja siis hakata neid kõvemaks ehitama.

Pole nagu eriti mõtet 5-e kohalisi summasid igasugu siduritesse ja kastidesse lahmida, kui pärast 200hp-ga kruisima hakata :-D

Postitatud: 14.03.2006 20:13
Postitas raxx
M-Tech kirjutas:Kuna tegu iseehitusega, siis ega enne jah tuleb kõigepealt ülekannet lõhkuvad jõud kätte saada ja siis hakata neid kõvemaks ehitama.

Pole nagu eriti mõtet 5-e kohalisi summasid igasugu siduritesse ja kastidesse lahmida, kui pärast 200hp-ga kruisima hakata :-D
tapselt nii ja esialgu laheb ainult veits tummisem sidur.Muidu kast peaks isegi kestma pigem tuleb probleem diffriga