1. leht 5-st

BMW LUKKU!

Postitatud: 19.01.2012 20:08
Postitas heicom52
.

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 19.01.2012 22:24
Postitas Marko_N
Palju sealt jõu lisa on tulnud sellises kondinsioonis?

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 19.01.2012 22:38
Postitas Derik
Vot see on mõnus säästukas! Lihtsalt turbo peale, pihustid natsa suuremad, rõhku vähe ja vaatab mis saab. Minule meeldib, ei ole mingeid suuri töid tehtud ega mingeid juhtajusid. Kui väga palju ei hoora ja rõhku ei näpi, siis mina usun, et kestab ka. Vilin on olemas, jõulisa on olemas, endal hea olla ja kindlasti ka palju rohkem lõbu!

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 19.01.2012 23:25
Postitas heicom52
.

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 20.01.2012 0:50
Postitas ca18det
Mis segu 0,5bari juures teeb? Ega selle narrowband kella näidu järgi ei saa vist mingeid järeldusi teha :?

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 20.01.2012 1:15
Postitas heicom52
.

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 20.01.2012 14:12
Postitas Toivoku
Räägi kust kohast sa turbo õlituse jaoks väljavõtte tegid? Miks õli tagasivoolu ei keevitanud karterisse? Endalgi plaan kevadel yks 2,0 sarnase kolle ja suuremate pihustitega lihtsalt käima panna miskise 0,3-0.5 bari peal.

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 20.01.2012 23:41
Postitas Derik
Õlivann :) vist alumiiniumist(?!)ja alu. keevitus on kallim kui vedelmetall?! Ikkagi minule meeldib :D

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 21.01.2012 0:18
Postitas mitsu_manic
Siiski, oleks saanud kohe lasta vastava flantsi keevitada ja millal iganes ning mis iganes ajal kas pimedaks panna või tagasivool juhtida.

Mul küll plekist vann, kuid tegin ka flantsi. Võin igakell pimedaks panna, kui tagasivoolu enam tarvis pole.
Muidu :bb

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 21.01.2012 12:55
Postitas heicom52
Toivoku kirjutas:Räägi kust kohast sa turbo õlituse jaoks väljavõtte tegid? Miks õli tagasivoolu ei keevitanud karterisse? Endalgi plaan kevadel yks 2,0 sarnase kolle ja suuremate pihustitega lihtsalt käima panna miskise 0,3-0.5 bari peal.
Turbo õlitus võetud sealt, kus peaks olema õlisurve andur.
Äravoolutoru on keevitatud ja üle liimitud,kuna keevitus mullitas.

Pilt

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 11.02.2012 21:41
Postitas heicom52
.

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 13.02.2012 22:55
Postitas mitsu_manic
Palju sädevahe on? Pane 0.8 peale, kui juba ei ole. Või siis 0.7

Mul aitas see. Algul oli 1.1
Küünlajuhtmed kontrolli ka üle. Rõhu all hakkavad kõige nõrgemad kohad üle peksma.

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 15.02.2012 11:02
Postitas kuks
sel autol ei ole küünlajuhtmeid.
BMW-l on siiski COP-id kasutusel originaalis.

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 15.02.2012 22:58
Postitas mitsu_manic
Aga küünlad siis?

Muidugi on ka paar korda ette tulnud, kus japsil hakkasid süütepoolid ise vastu. Aitas süütepoolide vahetus. On siis ka otse küünla peal.
Pakun variante, ehk aitab.

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitatud: 17.02.2012 15:17
Postitas kivimugi
Mul s4 oli sama jama.. küünlavahe oli 0.8, ette nähtud aga 0.6 peale paika panemist kadusid kõiksugu vahelejätmis probleemid.
loomulikult võib sul mõni süütepool ka vahele jätta.
seda peaks diagnost näitama.