7. leht 49-st
Postitatud: 29.11.2006 12:43
Postitas Mihkel
Seda mõtlen isegi. Aga torustiku pikkus on pea olematu.
Variant on, et vahejahuti vannide tihendid andsid pestes otsad, kuna kasutasin vähe kangemat ainet pesemiseks, mida poes tavainimesele ei müüda.
Samas siis oleks vannid pidanud ainet lekkima ka hakkama.
GT28RS pole just väikse õhutootlikusega ka.
Peab ikka väga suur leke olema, et boost pea olematu on.
Postitatud: 29.11.2006 14:52
Postitas Marko
et siis ikka 28rs juba peal... viimane jutt mis rääkisid oli, et talvel töristad veel mana turbuga.
kui käima saad siis anna märku, teed ehk prooviringigi ja näitad neid lahendusi. teiste pealt on paljusid asju hea kopeerida

Postitatud: 29.11.2006 16:58
Postitas patrik
1kord
peaaegu lahtise lõdvikuga ( tegijal ikka juhtub) puhus rs 0,6baari rõhku suure sisina saatel( wg oli u 0,6 peal)
2kord
kui cooleri serva lahti lõi pühapäeval( käisin seadistamas sommidega, pikad tõmbed ja see junn paisus ning surus vasta sisselaskekollet seni kuni rebenes) siis wg peale keerates üle ,75 ei läinud. koju tulles avastasin lekke ja pärast parandust sama wg asendiga oli 0,95 baari. eks kandilised asjad rõhu all kipuvad veidi kuju muutma
sinu puhul arvan et seal ikka väga suur leke. eks unustasid mõne klambri lahti või bov lekib. tavaliselt ununeb lahti või annab saba ikka see asi milleni on kõige kehvem pärast ligi pääseda
Postitatud: 29.11.2006 17:20
Postitas Mihkel
Lähen lükkan kohe varsti läppari järgi ajule ja vaatan kuidas andurite signaalid on.
Kuna mul käis sisselase ka lahti (seega pea pool mootorit ja terve juhtmestik) siis äkki jäi midagi kahe silma vahele.
Turbot paigaldades keerasin ka mõlemaid kodasid aga vaevalt sealt vahelt lekib.
Kuum koda keeras ennast poldid lahti lastes väga vabalt.
Jälgisin mõlema keeramisel ka pidevalt, et tiivik korpusse ei käiks (nii käskis ka manual).
Külm koda pööras natuke raskemalt.
Pool tiiru tegi nagu kergelt aga siis tuli mingi hetk veerand tiiru koputades liigutada.
Vaevalt, et nüüd külma poole vahelt nii palju lekib (et üldse lekib)? (täiesti lahti asja ei võtnud)
Mõlemad kojad sai pärast korralikult kinni pingutatud (risti-rästi), ehk isegi liiga tugevalt.
Postitatud: 29.11.2006 22:56
Postitas Mihkel
Kontrollisin cooleri ja terve torustiku üle.
1bar suruõhuga polnud seal ühtegi leket.
Vähemalt mitte sellist, et 30s oleks rõhk märgatavalt langenud.
Arvestades veel et osa on originaal plast torustik pole see üldse halb tulemus.
Tundub, et viga on äkki pigem seades.
Varsti panen datalog-i üles, siis saab ehk mingi pildi ette.
Postitatud: 30.11.2006 10:11
Postitas Ragnar
ma ei tahaks uskuda, et seades. pigem kusagil kollektori vahelt puhub läbi või bov siis ehk kui torustik ja cooler korras. mul lõi kaua boosti üles ja u. 0.8bar'i aint kui kollektorisse mõrad tulid. paljud autod mis stockis turbokad on suurema turbiini puhul mõistliku boostiga ilusti töötanud s.h ka minu oma. seda ma ei mõista miks ta sul tühikäigul jamab ja välja tahab surra kuna peale turbo pole midagi uut ju ?
Postitatud: 30.11.2006 10:39
Postitas patrik
KAS SA KALTSU SISSE EI UNUSTANUD??
Postitatud: 30.11.2006 11:18
Postitas Kuuno
patrik kirjutas:KAS SA KALTSU SISSE EI UNUSTANUD??
:D sellist asja isegi näinud kunagi ammu...aga sisi ei tohiks mootor pms nii puhtalt käia nagu mihklil käib...aga kontrollida võib vist :P
Postitatud: 30.11.2006 13:08
Postitas Mihkel
Teie kahjuks või õnneks ma kaltse mootori aukude täitmiseks ei kasuta
Üks ühine tuttav on kaltsuga nii mõndagi praktiseerinud
Vististi olen hoopis mina loll ja see turbiin tulebki madala käiguga nii hilja taha.
Proovisin just korra 4-jandaga ja siis tuli 2500rpm juba 0.4bar vist.
See kõikumine on 90% pulseerivast õhuvoolust tingitud, kuna õhukulumõõtja on turbole nüüd vähemalt 3x lähemal kui enne.
Konsulteerisin Speedsteri Hannesega ka just ja tema soovitas tühikäiku rohkem segusiibriga reguleeida ja jätta vähem tööd IAC-ile.
Õnneks saan IAC-i läppariga 300rpm ulatuses muuta. Talle tundus, et pööre tuleb liiga kiirelt alla ja IAC hakkab siis mängima pööretega.
Krt ma vaatan, et 100% ideaalseks teda ilmselt ilma progetava ajuta ei saa.
Postitatud: 30.11.2006 13:29
Postitas parm
tere,
kevadeks lõhnab VEMS-i järgi jah
olavi
Postitatud: 30.11.2006 14:02
Postitas patrik
soovitas tühikäiku rohkem segusiibriga reguleeida ja jätta vähem tööd IAC-ile.
teiste autode kohta ei tea aga bmw puhul mina seda ei teeks
kuskil on mingi viga, leia see üles. õhukulu läks ikka õigetpidi?
mis 5000rpm juures teeb?
Postitatud: 30.11.2006 14:26
Postitas Mihkel
Kõik data mis ajusse jõuab on sama mis vana turboga, kui probleemi polnud.
Õhukulumõõtjat valepidi panna ei annagi ja seal on nool peal.
Pealegi on sisseminev ava anduril ilusti näha. Tegu mass airflow sensoriga.
Nii kui õhukulumõõtja juhtme tagant ära võtan kaob tühikäigu probleem ära. Boostida muidugi nii ei saa.
Õhukulumõõtja inf on kõik ilusti õige. Vähemalt esmapilgul.
Suhtkoht ainuke variant, et tühikäigul kõigub õhukulu natuke ja aju hakkab seda paaniliselt kompenseerima.
Samas teised sõlmed hakkavad pööret maha katkuma ja langeb ka õhukulu jällegi.
Peale mõnda korda kõikumist jääb asi tavaliselt ilusti ühele tasemele seisma ja käib ilusti.
Aga just gaasi maha lastes kukuvad pöörded 500rpm ja madalama peale.
Postitatud: 30.11.2006 15:37
Postitas erik
Kas sa TPS anduri korrasolekus oled veendunud? Selle kala teeb ka sihukest trikki. Läppari pealt peaks see IRL näha olema kui siibrit käsitsi sikutad. Ma olen ühe TPS`i nahka keeranud, kuna sinna sattus metalli lõikamise tolm.
Postitatud: 30.11.2006 17:51
Postitas Mihkel
No TPS-i andmed ilusti nii nagu peavad.
Ühtegi veakoodi aju ei näita.
Postitatud: 30.11.2006 18:58
Postitas erik
Vigast TPS`i tavaliselt ECU veateatena ei näita, sest iseenest ta töötab, ainult poteka takistus ei muutu nii nagu peab.