7. leht 9-st
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 27.12.2014 21:16
Postitas snakey
Et hakkab kapoti all kitsaks minema!! kui jäme downpipe sul gardaani kõrvalt läbi mahtus, mul endal golfil 3" ja ümberringi veel 5mm raadiuses ruumi.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 27.12.2014 21:49
Postitas uq
Mootori kohapealt vr6 huvitav mootor, parim hääl

ja muidugi litraas. Downpipe 3 tolli, ruumiga kiita pole, aga kuna mootoripadjad jäigad siis pole probleemi. Alati võimalus ruumi juurde teha.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 27.12.2014 22:07
Postitas jeff01
Mis kast ja vahekast vr6 ylelaadimisest arvavad? Oma ex jetta oli vaid sel põhjusel NA , et 300kw tuleb vr6est suht kergelt kuid ei kast, vahekast, poolteljed ega visco poleks sellega toime tulnud.....liigapalju nõrki kohti pani loobuma parimat sõidumõnu pakkunud isendist.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 27.12.2014 22:30
Postitas uq
Jetta all oli syncro tehnika koos kastiga. Kasutan golf 4 02m käigukasti, väga tugev. See sellise 500-600 hp jaoks
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 27.12.2014 22:33
Postitas uq
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 27.12.2014 22:40
Postitas snakey
Pole paha, kas cromoly torust? mis seinapaksuse valisid?
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 28.12.2014 0:03
Postitas uq
Külmtõmmatud terastorust. Seinapaksus FIA nõuetele vastavalt.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 02.02.2015 21:17
Postitas uq
Vana tehnika on põhimõtteliselt maha müüdud. Sai siis ostetud 2.8 liitrine vr6 12 klapiline, avades tuli välja, et silindrid kulunud. Sain pakkumise 2.9 liitrisele mootorile millelt sai võetud kolvid, et 2.8 plokk üle puurida, nüüd olemas ka makett mootor millega saab kinnitused ja kolded valmis teha. Teise mootori jupid rändasid Soome mõõtmisesse ja töötlusesse. Mootoriga plaan selline, et kasutada ARPi kaane ja kepsupolte ülejäänud jääb stock, sellisena sõidavad 500-600 hp.
Mootoripadjad seekord täis polüuretaanist.

Makett mootor

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 02.02.2015 22:18
Postitas jeff01
Milline sisselase tuleb? Oled uurinud kuidas tal ebavõrdne runnerite pikkus "parajaks" tehtud? Miskeid ulme variante kuulsin kui ise VR6ga tegelesin kuid 100% kindlat vastust ei saanud. Kõige nõmedam variant mille netist lugesin oli see, et nukkvõlli durationiga oli asi võrdsustatud kuid ei tea kas selles midagigi tõtt on
VR6tega oli mul kogu aeg mõru maitse suus seepärast, et neid on niipalju erinevaid tehtud ja minul oli jõudluselt alles teine generatsioon kuid suht BOLT ON olnuks ka kõik järgmised. 2.8 12v /2,9 12v / 2,8 24v / 2,9 24v / 3,0 24v / 3,2 24v / 3,6 24v jne....lisaks nende kõikvõimalikud võimsusevariandid. Tunne oli selline, et sul on m20 mootoriga bmw 520 aga tead, et vahele sobivad ka kõik võimsamad mootorid nii M20 / m30 / m50 / m60 jne jne rääkimata S- mootoritest
Palun jaga ka kaare infot. Võib ka privaatselt

Huvitab valmistaja ja hind.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 02.02.2015 22:29
Postitas uq
Ma ka alles uurin seda vr6 mootorit. Sisselase kui mahub, siis peaks proovima runnerid parajaks teha nagu antud pildil. Kaar on enda tehtud ja hinda on alati raske öelda, kuna aega üldse pole.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 02.02.2015 23:01
Postitas jeff01
Kui pikkused võrdseks ajad on nõme avastada, et nukk on pooltel silindritel erinev

igaksjuhuks uuri kas sel jutul on alust.
Keevitada oskad küll väga ilusti

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 03.02.2015 10:14
Postitas jans
tundukski ju veider, kui igapäevast leiba teenid keevitajana...ja siis ka ilusat keevitusõmblust teha ei oska

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 09.02.2015 23:20
Postitas uq
Vahepeal vaikselt midagi olen nokkind sai tehtud kerge nina tugevdus. Turbo jõudis kohale, holset hx35 pro ja olemas 2x 50mm turbosmarti wastegate(hiinakad). Vaja veel teha kaks mootori kinnitust, käigukasti oma sai valmis.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 02.03.2015 23:59
Postitas uq
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 20.07.2015 23:35
Postitas uq