7. leht 48-st
Postitatud: 18.03.2007 21:07
Postitas Mihkel
Nii, just möllasin MS-i VR sensori sisendiga ja kirjutaks siia ka ühe selgituse, enne kui endal ka meelest läheb.
Nimelt on VR sensori väljundsignaali võimalik valida kas inverteeritud või mitte.
Valik käib nii:
VROUTINV ühendada TSEL-iga kui VR sensori + ja - otsad on MS-i külge õigesti ühendatud.
VROUT ühendada TSEL-iga, kui VR sensori + ja - otsad on aju küljes omavahel vahetuses.
+ käib siis klemm nr 24 alla ja - aju miinusega kokku.
Postitatud: 07.04.2007 9:27
Postitas jeff01
kuidas töötaks megasquirt kahe pihustiga? kas on reaalne variant jätta kahe pihusti juhtmed lihtsalt vedamata või nö tühjaks või vajab ta mingit takistust? probleem selles, et sisselaske porte on kahe silindri kohta vaid 1

ja kuidas mootor ise töötaks? oleks se üldse eelis praeguse karburaatori ees

Postitatud: 07.04.2007 12:09
Postitas Mihkel
Pihustite arvu ja silindrite arvu saab ju eraldi valida.
Ise küll proovinud ei ole sellist lahendust aga ehk toimib.
Iseasi kuidas sa kütte suudad kahe pordi vahel ühtlaselt ära jagada.
Õigem oleks asi ilmselt TB pihusti reržiimis tööle panna, ehk siis monopritsena.
Postitatud: 09.04.2007 10:30
Postitas rustang
jeff01 kirjutas:kuidas töötaks megasquirt kahe pihustiga? kas on reaalne variant jätta kahe pihusti juhtmed lihtsalt vedamata või nö tühjaks või vajab ta mingit takistust? probleem selles, et sisselaske porte on kahe silindri kohta vaid 1

ja kuidas mootor ise töötaks? oleks se üldse eelis praeguse karburaatori ees

Ma ei näe ka probleemi, teoorias võid need panna vaheldumisi tööle või korraga. Minu 2.2 emaplaadiga MS omab kahte pihustiväljundit, esialgu oli kummaski kanalis 2 pihustit 4-silindrilisel mootoril töötamas vaheldumisi, täna on kummagi kanali taga 4 pihustit "staged" reziimil. Kõige otstarbekam oleks Sul panna kummagisse kanalisse 1 pihusti ja vaheldumisi tööle, peaks andma madalal pöördel parema segu kui mõlemad samas kanalis korraga. Kõrgetel pooretel pole enam erilist vahet. Peaasi, et pihusti tootlikkusest 2 silindri jaoks jätkub.
K: ms
Postitatud: 23.04.2007 18:31
Postitas kunn007
Kas eestis keegi müüb ja paigaldab ms-e. Kui siis oleks huvitatud.
Postitatud: 25.06.2007 20:52
Postitas SharkRider
Mul on plaanis asendada BMW E34 Motronic 1.3 MegaSquirt'n'Spark v3.0-ga aga paar asja on jäänud segaseks, ehk keegi oskab vastata:
- kas MS oskab tühikäigu mootorit juhtida (ei teagi, mis tüüpi see mul on, ilmselt sammmootor)?
- BMW-l on näidikute paneelis kütusekulunäidik, kas see on võimalik tööle panna MS-ga?
- tahan teha 6 sil. wasted spark'i, millise levinud auto coilpack võiks selleks sobida?
- väntvõlli hammasratas on 60-2 tüüpi, kas MS I prose suudab juhtida segu ja süüdet 7000 pöördeni?
Postitatud: 25.06.2007 21:21
Postitas Silwer
SharkRider kirjutas: - tahan teha 6 sil. wasted spark'i, millise levinud auto coilpack võiks selleks sobida?
Minu autol on Audi 100/A6 2,6 ja 2,8 V6 mootoritelt pärit süütepoolid ja süütevõimendi:

Postitatud: 27.07.2007 17:10
Postitas mairold86
Otsin inimest, kes oskab MS1 V2.2 seadistada, ning satuks lähiajal Saaremaale kuna auto seal!
54551339 Mairold Pajussaar
Postitatud: 07.09.2007 22:03
Postitas jeff01
Squirti peale pannes on tekkinud palju küsimusi ja paljudes probleemides on aidanud mind juba Mihkel ja Raceboy (tänud, ehk kunagi saab mõne õllega klaaritud) aga palju küsimusi on veel õhus ja tekkimas....kardan et siit võib nüüd tulla rida minu lolle küsimusi aga loodan et keegi viitsib aidata (pärast võib mu jama ära kustutada)
Kuidas panna paika "Power cycle after changes" tabel, kui mul on 4 süüte väljundit ja 36-1 trigger......4 driverit on seetõttu, kuna mul on 4 eraldi süütepooli ....saan ma õigesti aru et seega pole mul enam wasted spark ja se tabel ei sobi mis on nelja silindrilise wasted sparki oma, kuna seal vaid 2 väljundit?:
kas peaksin siis kasutama 8 silindrilise wasted sparki näidist, millel on 4 väljundit?:
Kuidas ühendada 4 väljundit poolidega ABCD vs 1234

süütejärjekord 1324 (Pildi järgi tundub et 1342 ei saa nagu olla) ja mootor ise boxer tüüpi.....

1 pildi järgi all vasakul, 2 tolle vastas, üleval vasakul ja 4 tolle vastas. Kas võib olla nii et 1=A 3=B 2=C 4=D

kuidas saaksin veenduda et andur loeb kõiki hambaid...hetkel tean vaid et starteriga ringi ajades näitab ~170rpmi aga selel võtab ta ilmselt puuduva hamba kohalt?
Postitatud: 08.09.2007 6:13
Postitas Mihkel
Pane endal kõigepealt triggeri conf paika.
Sinu puhul oleks mudiugi lihtsam olnud see, et need süüteväljundid oleks paarikaupa ühendatud.
Starteriga ringi ajades pead pääreteks saama ~200-300rpm.
Määra poolide väljundid ära nagu nad on ja vaata madala pöördega mis järjekorras ta süütab.
Ise pole sellist lahendust MS-i peal veel kasutanud, kuna teen tavaliselt MS-i konfi vastavalt autole millele ta läheb.
Kõige lihtsamalt pääseksid muidugi nii, et soetad BOSchi 2x2 coilpacki ja juhid neid 2-e süütedraiveriga.
Postitatud: 08.09.2007 9:22
Postitas jeff01
Ei suutnud kusagilt leida 36-1 triggerile ja 4 driveri juhtimisega neljale silindrile näidet. Parim mis leidsin on 8 silindrilise wasted sparki näide aga kardan, et need numbrid seal a b c ja d taga valed

panin muidu nii:

Selel lükkega sain jah pöörded starteriga vedades 1700lt 200 kanti

kui andur sai pandud 8nda hamba peale peale auku, kas peaksin tegema siis uue kronsteini või töötab ta ka siis kui seda kusagilt trigger angle´ist või kusagilt muuta 10 kraadi võrra

(ette oli nähtud et ta oleks surnud seisus 9ndal hambal)
Postitatud: 08.09.2007 13:13
Postitas jeff01
squirt katki
Sai veidi proovitud ja ei märganud, et akult süütepoolile võetud toide läks vastu keret, enne kui kuulsin et releed klõpsuvad. Peale seda hakkas 1 releedest klõpsuma justkui suunatule relee ja megatunes vilgub akna alaservas kiri "fuel pump" kõik näidud jäid ekraanil kinni mingite X väärtustega

Enne seda sain süütesignaali kahest väljundist kätte, ülejäänud kahest aga mitte. (Ku megatunes oli 4 väljundit säetud V8 wasted sparki järgi)
Edit: võtsin karbi lahti ja leidsin, et 1 8 jalaga kivi (milledest 6 jalga on kasutuses) on lausa pooleks.... kui tõenäolin eon et katki on vaid 1 tükk? tegu siis pildi järgi MAP andurist vasakule jääva kaheksajalgsega

Saan ma lihtsalt tevalosse või mõnd remondifirmasse kõndida ja selle jupi lasta vahetada?

Postitatud: 08.09.2007 14:36
Postitas Mihkel
Pane lähedalt ka pilt huvi pärast.
Tegu on pihusti draiveriga.
Postitatud: 08.09.2007 15:30
Postitas jeff01
kahjuks ei võimalda mu seebikarp korralikku pilti teha kuna ilma välguta teeb väga uduse ja välguga ei saa lähedalt teha. originaalsuuruses on ta muidu siin:
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM4907.JPG polegi seal vist väga midagi vaadata, to kivi on lihtsalt keskelt pooleks. tulin just TEVALOst ja kahjuks nende kataloog sellist kivi ei näita, paluti uurida alternatiivide sobivust aga kust sa uurid kui mõhkugi ei jaga

kivi number on muidu U55A2DFM (U on alakriipsuga) kui mul õigesti meeles on siis ütles tevalo müüja mulle et neil puudub kivi: U55A2
0FM ....ehk luges ta kivilt valesti maha kuna se 0 ja D on seal vägagi sarnased. Seal muidu veel 1 number: UCC27323P soovitati mul siis A kaablisse minna ja ilmselt seda ka teen aga igaks juhuks peaks tevalos käima ja selle numbriga proovima mis mina sealt välja loen. Tema väitis mulle muidu et tegu on mingi toite teemaga

Postitatud: 08.09.2007 16:11
Postitas Mihkel
Sinna käib originaalis kivi koodiga MC34151P asenduseks pakutakse ka IXDI404PI.
Ilmselt on somm sinna ka alternatiivi installinud.
Sinu puhul ongi kivi tegelik kood UCC27323P.
On see ainuke 8 jalaga kivi plaadil (originaalis peab olema).
Sel juhul on tegu pihustite juht MOSFET transistoriga (jõuahel).