7. leht 11-st

Postitatud: 26.03.2006 22:05
Postitas Kuuno
arvan et surve regulaator tuleb panna!

Postitatud: 28.03.2006 8:59
Postitas juss
Kas surveregulaaturit saab siis panna ka originaal pumbale peale, või peab ostma teise pomba millel on juba regulaatur peal?

Postitatud: 28.03.2006 9:17
Postitas Kuuno
regulaator ei käi pumba kyljes vaid on eraldiseisev vidin :)
eraldi jupp uuena maksab u 1100eek ja myyb seda autoks grupp arki taga!

Postitatud: 28.03.2006 9:22
Postitas juss
Aga ilmselt on siis vaja ka võimsamat pumpa jah?
Kuna originaal pumb ei jõua ilmselt vajalikku rõhku üles lüüa.

Postitatud: 28.03.2006 9:50
Postitas Kuuno
ilmselt ei olse see sõna mida siin kasutada...enne proovi ära ja siis vaata kas piisab v mitte :)

Postitatud: 28.03.2006 18:57
Postitas juss
Kas siis U 2,5 bar-ne rõh suudab pena lüüa ujukinõelast mõõda?Ennem vast ujukid raskemaks ,nii saab pena taseme kõrgemaks.Ah ma ka ei te mida teha :ohshit :help
http://www.dune-buggy.com/turbo/carbureted.htm
Leidsin sellise lehe aga ei saa ise küll aru kas on midagi asjalikku kirjas või mitte!
Selline asi veel ,et õhuklapp tõõtab,nii et kui see peale tõmmata siis ujutab sooja mootori üle.Aga õhuklapi kanal on sirge kanal aga küttesegu kanalil on segumoodustamise osa ja sellega u.45 kraadise nurga alla on siis nõelakanal,suunaga mootori poole.
.

Postitatud: 28.03.2006 19:40
Postitas Silwer
Vaata asi selles et selle foorumi lugejad / kasutajad ei tea eriti palju karburaatoritest. Proovi oma murele abi leida sellisest foorumist nagu seda on: http://www.tqhq.ee/forum/

Postitatud: 31.03.2006 22:21
Postitas juss
Selline asi ,et klapp-pentsupumpa pole mõtet tuunida e.sundida teda suuremat sutvet lõõma, ta kärsab lihtsalt läbi :evil:

Postitatud: 02.04.2006 11:12
Postitas Miq78
palju se klapp-pump survet lüüa suudab ? mingi 0.2 bar vist

Postitatud: 03.04.2006 16:45
Postitas juss
ei teagi täpselt aga nüüd asandatud see juba pritsungi pumbaga.

Postitatud: 03.04.2006 18:08
Postitas erik
To: Juss, räägi kuidas sul selle turbotamisega läheb? Kui sa enam ei suuda ja mõistus otsas, ja siis kui sa piisavalt "pühendunud" oled, olen ehk võimeline sulle ühe superandeka inimese kontaktid hankima, kes on kahele rattale turbo paigaldanud ja need ka korralikult tööle saanud. Ratasteks 650 Honda ja 1100 suzuki (mõlemad 4 vaakum karburaatoriga).

Jõudu

Postitatud: 04.04.2006 18:27
Postitas juss
Sain juba korra võrri põõrde külla aga nüüd annab kütet liigapalju peale(pritsungi pumbaga)Sai ise ehitatud ka kaks küttesurveregulaatorit aga üks ei lasknud survet piisavalt üles ja teine jälle alla ja nüüd tuleb ikka poest osta üks korralik surveregulaator.Ilmselt paaripäeva jooksul siis uus üritus aga eelmisel käivitudel puhus turbo 0,5 ilma probleemideta välja :-D Ilmest puhub rohkem aga eks seda näha.

Postitatud: 04.04.2006 19:08
Postitas juss
panter kirjutas:regulaator ei käi pumba kyljes vaid on eraldiseisev vidin :)
eraldi jupp uuena maksab u 1100eek ja myyb seda autoks grupp arki taga!
Ega vist sellise raha eest ei saa sellist rgulaatorit mis reguleerib kütuse survet ka turbosurvega?

Postitatud: 04.04.2006 20:05
Postitas Ragnar
juss kirjutas:
panter kirjutas:regulaator ei käi pumba kyljes vaid on eraldiseisev vidin :)
eraldi jupp uuena maksab u 1100eek ja myyb seda autoks grupp arki taga!
Ega vist sellise raha eest ei saa sellist rgulaatorit mis reguleerib kütuse survet ka turbosurvega?
mina sain sellise asja kui ma õigesti mäletan 1700 krooni eest.

Postitatud: 04.04.2006 20:40
Postitas Kuuno
just se 1100eek ongi se sama regulaator;)