Nissan 200SX '90 Kilplane

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas Motary1 »

Ma ise pooldaks paksemat õli, mõni odav 5w40. See vedel õli võibolla on nii vedel, et lipsab niisama pumba vahelt läbi ja survet ei tekkigi
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas kilplane »

Nii..
Mis selgus, et probleemiks oli õli pumba ülerõhuregulaator.
kruttisin karteri alt (ja selleks tuli 100 hiinaimet teha) keerasin regulaatoril punni eest ära, ja sealt kukkus välja ainult klapp.. verdu oli puudu...
ehk saan kusagilt õhtuks silikooni ka, et õlivann alla tagasi panna ja uue õliga käivitada. aga ennem on vaja sillad ja kõik muu ka kokku tagasi keerata.

:axe eks see ise teab, kelle kohta see smaili käib.. 8)
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas Astrona »

kilplane kirjutas:Nii..
Mis selgus, et probleemiks oli õli pumba ülerõhuregulaator.
kruttisin karteri alt (ja selleks tuli 100 hiinaimet teha) keerasin regulaatoril punni eest ära, ja sealt kukkus välja ainult klapp.. verdu oli puudu...
ehk saan kusagilt õhtuks silikooni ka, et õlivann alla tagasi panna ja uue õliga käivitada. aga ennem on vaja sillad ja kõik muu ka kokku tagasi keerata.

:axe eks see ise teab, kelle kohta see smaili käib.. 8)
See roheline on meenutab su mazdat ja see punane on vist silikon, ja kollane oled sina kes rõõmsalt mazdaga zilikoni järgi käib :axe
Ses mõttes, sa ise ei kontrollinud regulaatorit, kui asi oli näpuvahel, sellest oleks ju piisanud, ja rohkem polegi vaja kedagi süüdistada.
Selle vedruga see keiss, et komplektis on kaasas ka mingi "litter", mis korgi sisse vedru alla käib - annab vist 1mm lisapinget. Uue regulaatori komplektis see oli, aga ühes lahti võetud pumbas seda polnud. Seega võib see ka vedru jäikusest sõltuda, et nüüd kui vanast pumbast selle võtad, siis vaata, kas seal on. Aga noh see võiks teoorias mingi <5% rõhku mõjutada. Või on see ikkagi ülerõhuklapp (ehk max rõhu regulaator), ja rõhku madalal pöördel reguleerib juba saale-vahe jms?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas kilplane »

elusees poleks ma selle peale tulnud, et vedru puudu.. asi oli pealtnäha komplektne.
klapid, olid mõlemad täpselt ühesugused.. ise muidugi osaliselt süüdi aga noo tõesti.. sellise asja peale lihtsalt ei tule.
ma pead ei anna aga ma arvan et jah, see pigem ülerõhu oma, kuna stardi ajal on rõhk oluliselt suurem. siis paks ta ju seda ka regullima, kui tegu lihtsalt regulaatoriga? ärge näkku lööge..

sain mootori kokku, 3 tiiru starteriga ja õlirõhu tuli kustus.. seekord jäi mootor ka iseseisvalt tööle.. korra proovisin ka pedaali, ja pöördesse läks see ikka sigahästi.
nüüd vaja süüted ja asjad ka paika panna. lambda külge, trossel klapi ülemine pistik on puudu. sinna jookseb praegu ainult 1 isemätsitud juhe sisse. summuti jooks vaja korda teha. ehk sukk vahele ja reso ka kui rahaliselt/ajaliselt võimalik. täna jõudsid flantsid ka kohale. seega homme saab ka pidurid alla panna.

keegi oskab aidata, millest on tingitud pisiasi, et tuled end alla ei klapi? tuled töötavad muidu kõik ilusti aga kustu paned, siis alla tagasi ei sõida.

kus asub penapumba relee, ja kas ma võin teise lisapumba sama relee alla panna, või peaks sealt ainult signaali võtma ja eraldi relee panema?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas RKsilver »

Teisele pumbale kindlalt eraldi relee, need pumbad tarbivad vägagi palju voolu ja poel vaja seda releed koormata.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas zoom1 »

kilplane kirjutas:
keegi oskab aidata, millest on tingitud pisiasi, et tuled end alla ei klapi? tuled töötavad muidu kõik ilusti aga kustu paned, siis alla tagasi ei sõida.
Mul sama häda, üles tulevad ja põlevad (üks läheb ka enne põlema millegipärast) aga alla ei lähe. Ehk keegi teab lahendust?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas murjam »

zoom1 kirjutas:
kilplane kirjutas:
keegi oskab aidata, millest on tingitud pisiasi, et tuled end alla ei klapi? tuled töötavad muidu kõik ilusti aga kustu paned, siis alla tagasi ei sõida.
Mul sama häda, üles tulevad ja põlevad (üks läheb ka enne põlema millegipärast) aga alla ei lähe. Ehk keegi teab lahendust?
Tundub kangesti, et see on kuidagi seoses selle roolist paremal pool (on vist seal pool ikka) oleva nupu-loogikaga. Kusjuures praegu meenus, et mul talvel suurte külmadega oli kaks korda nii, et tuled ei tulnud lahti - alguses mõtlesin, et mehhaaniliselt kinni külmunud -, õnneks reageerisid alati sellele mainitud nupule, ikkagi.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas Astrona »

Võibolla tuled ei tea, et nad üldse lahti on :) Seal peaks mingi andur kah sees olema. Ütleme nii, et see tulede juhtmestik ja klapptulede majandus on keerulisem ja kaalub rohkem kui mu citroeni kogu mootori juhtmesik kokku.

Service Manualis on kõik skeemid olems - edu!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas kilplane »

roolist paremal asuvate nuppudega? mul pole neid üldse küljes.. :-D
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas kilplane »

öösel sai siis peldikupoti torudest õhusüsteemiga ka väike testsõit tehtud.. algul puterdas natu ja ei tahtnud käia aga kui pensu juurde kallasime siis hakkas tööle kah.
tegu on ikka tõsise vikatimehe-vankriga. algul on mök mök ja kui turbo järgi tuleb on tunne nagu keegi oleks tagant otsa sõitnud ant et see tunne jääb kuni gaasi lahti lased.
kusjuures tõrgematel pööretel tegi sigailusaid hääli. aga tühipoore löriseb jubedalt.

Nüüd on saaled ilusti sisse sõidetud :-D nüüd võib hakata salongi komplekteerima.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas kilplane »

klõbiseb natu.. ja imelik on see, et klõbin on 1k-1,5k pööretel.. ja siis kui gaasi ei vajuta.
lugesin maario teemat, et ratas tuli alt ära.. täna tegin siis väikse tiiru ilma piduriteta ja korraga vaatan, et kurat.. tagaratas käib jummalast tiira taara all ringi.. kord näeb külhepeeglist rehvi mustrit, ja siis jälle velge. viga oli alumiiniumist tsentreerimis rõngas, mis lihtsalt ei istunud korralikult velje sisse ja kuna 3 mutriga kinni(üks tikk puudu sealt.) siis oli end sinna kõveraks tõmmanud..
imelik on veel see, et kui pidurid järsku tallata siis sureb mootor välja.. ja kui esimene õhtu sai korralikult boostitud, siis ka peale iga korda suri mootor välja.. võtsid käigu välja ja pöörded lihtsalt vajusid aeglaselt nulli. aga selle autoga nii vähe sõidetud, et ei oska kõiki anomaaliaid kirjeldada veel. pole ka uurinud täpselt mis tingimustel ta välja sureb..
keegi teab kus saaks stabikavarda auku suuremaks lasta? orig. kas 10 või 11 läbimõõduga.. vaja oleks 12 peale.. tavaline puur puuris sealt august läbi küll aga auk suuremaks ei läinud. pigem võiks öelda, et stabikas lõikas puuri. ostsin siis viimsi ehituspoest kõige kangema 12mm puuri mis neil pakkuda oli.. ja sellega on ikka tõsine vägikaika vedu.. 10 minutit puurimist, auk sai lihtsalt koonuseks tehtud ja puur oli nüri. (seejuures ei lasknud puuri kuumaks kordagi.)
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas kilplane »

klõbiseb natu.. ja imelik on see, et klõbin on 1k-1,5k pööretel.. ja siis kui gaasi ei vajuta.
lugesin maario teemat, et ratas tuli alt ära.. täna tegin siis väikse tiiru ilma piduriteta ja korraga vaatan, et kurat.. tagaratas käib jummalast tiira taara all ringi.. kord näeb külhepeeglist rehvi mustrit, ja siis jälle velge. viga oli alumiiniumist tsentreerimis rõngas, mis lihtsalt ei istunud korralikult velje sisse ja kuna 3 mutriga kinni(üks tikk puudu sealt.) siis oli end sinna kõveraks tõmmanud..
imelik on veel see, et kui pidurid järsku tallata siis sureb mootor välja.. ja kui esimene õhtu sai korralikult boostitud, siis ka peale iga korda suri mootor välja.. võtsid käigu välja ja pöörded lihtsalt vajusid aeglaselt nulli. aga selle autoga nii vähe sõidetud, et ei oska kõiki anomaaliaid kirjeldada veel. pole ka uurinud täpselt mis tingimustel ta välja sureb..

keegi teab kus saaks stabikavarda auku suuremaks lasta? orig. kas 10 või 11 läbimõõduga.. vaja oleks 12 peale.. tavaline puur puuris sealt august läbi küll aga auk suuremaks ei läinud. pigem võiks öelda, et stabikas lõikas puuri. ostsin siis viimsi ehituspoest kõige kangema 12mm puuri mis neil pakkuda oli.. ja sellega on ikka tõsine vägikaika vedu.. 10 minutit puurimist, auk sai lihtsalt koonuseks tehtud ja puur oli nüri. (seejuures ei lasknud puuri kuumaks kordagi.)

sain tuled ka tööle. see nupp roolist paremal on jah see, mis tulesid regullib..
seda vajutades tõstab ja laseb tuled alla. ühes asendis laseb tõsta ja alla lasta.. teises tõstab üles (ka siis kui tuled pole sisse lülitatud) ja ongi kogu moos. alla ei lähe. küll aga alguses sattusin juhuslikult sellise anomaalia otsa, et panin tuleb põlema aga tuled end üles ei tõstnud.. eriti vägev oli seetõttu, et stange avadest peegeldus see valgus päris hästi, ja pistis nagu kabariid tuli, ant et lampi ennast näha ei ole. pimedas paistis päris effektne.


Pilt

natu aegunud pilt. aga kui liikuma saab siis teeb lisa..
bov, õhutorud, summutile sukk ja nippet näppet muud on puudu praegu.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas kilplane »

Esimesed 50km sõidetud..
ütleks et suht jäik on see masin, raputab ikkagi päris hästi.. aga siledal asfaldil on väga mõnus..
auto väljasuremine oli tingitud sellest, et ventika startides tõmbas aku pinge 13 pealt korraks 11.5 vm sellise peale ja tänu sellele suri ka välja.
ma loodan, et järgmine probleem on tingitud sellest et mu peldikutorud lekivad. nimelt kui 1 käigu lõpuni vajutada, siis 2 käiguga hakkab kohe puterdama, ja poob jummalast kinni. ise arvan, et lekib, ja seetõttu ka viskab segu väga rikkaks.
kui aga peale boostimist panna 2 käik ja lasta mingi 5-10 sec veereda lihtsalt siis võib jälle boostida.. ja mis on naljakas on see, et bensu tulukene hakkab vilkuma, või noo vilgutama boostimise ajal.. (mitte ühtlaselt.) paak oli üle poole täis. ma ei kujuta ette millest selline imelik käitumine.
kuna ka DP on korralikult kinni keeramata siis saab ka lambda väga x näitu sealt. süvendades veelgi probleemi, et läheb rikkakas.
WG ja DP vahel on üldse mingi 1mm vahe.. aga see-eest kui see avaneb siis ikka röögib ka. stange mis külge pannes, oli puhas ja valge on nüüd summuti ümbest süsimust.
See klappi(de) tiksumine on täpselt 1k ja 1,5k vahel, muidu on kõik normis.. tühipöörded 800 juures, mis on minuarust väga norm.
ja siis vahelduseks sai ka termostaadi 1 poltidest, mis oli üle keeratud oma pesast minema lastud..(konna andsin kohapeal gaasi ja minekut ta tegigi, nii et terve maailm oli magusat tossu täis.) sinna panime hermetsiga uue poldi, mis mingisugusesse keermesse end paigutas, ja tõmbas niipalju kinni, et ainult tilkus natu. aga 0.5l 30km peale pole hullu. küll selle vea jõuab ka likvideerida.
pidurid ka lekivad mul kuhugi.. pool liitrit läks seda täna sinna sisse. 0.4 õhutamiseks ja 0.1 (min pealt max peale täpselt.) sai poole peal juurde kallatud.
igatahes 1 käiguga, ilma muu kui gaasi vajutamisega võtab ikka perse lohama. kollektorini jõudis alguses 0.7 ja siis gaas põhjas lihtsalt vajus 0.5 peale. 3 käik 3k pööret ja 0.5 bar const sai kätte, (kui alustasin kiirendust 60 km/h)
ja kus täna oli linn ikka kukeleegusid täis.. tartu mnt. ennem patikat oli 2 partulli järjest 500m vahega ehk. sõpakal kesklinnas, noo igalpool..
stanged olid mul grippidega üles riputatud ka numbrimärgid olid grippidega pandud, suunad ei töödanud korralikutl, ees on suundade kohapeale pandud mingid lollakad valged led asjandused, numbrimärgi tulesid ei olnud, salongist jubinad puudu, summuti mürises nagu seda polekski seal olnud, ÜV puudulik jne..

aga muidu oli vahva :-D
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas Astrona »

kilplane kirjutas:Esimesed 50km sõidetud..
...
aga muidu oli vahva :-D
Tubli! Kindlasti oli vahva, ma tean mida sa tunned :lol:

See väljasuremine viitab nagu sellele, et õhumõõdik sul äkki turbo lähedale pandud ja õhumõõdik näeb turbulentset õhuvoolu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane

Postitus Postitas kilplane »

torudega umbes samakaugele viidud kui ta originaalis vist on.. 10-15 cm puudu esitulest..
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Vasta