7. leht 8-st
Postitatud: 03.11.2009 13:08
Postitas mart154
täiesti lootusetu....
te olete ikka väsimatud....
rajasõidu tingimustes seal 140 kätte saada on nii utoopiline, et ma võin teie 140kmh katsetel pruuniks värvunud aluspükse kah süüa.
ja palun... palun... ärge hakake sinna nüüd liimi kallama ja betoonist bobikelguradasid tegema
internetis on kõik ikka ülikõvad mehed. paljud teist 140 sõitjatest vähemalt 2 erineva autoga seal näiteks üle 20 ringi sõitnud on???
Postitatud: 03.11.2009 13:10
Postitas ziim
Antud kontekstis jäi küll mulje, nagu helistaja oleks Raceboy olnud.
hmm
Postitatud: 03.11.2009 13:17
Postitas 635Driver
Isegi kui vb mulje jäi siis ma ei öelnud seda konkreetselt.Ei tea miks nii puudutatud tundis ennast

ning soovitas mitte peale võtta enam.
Se vaidlus võiks läbi saada ja loodame ,et kevadel tuleb korralik üritus selle püüdmiseks.

Postitatud: 03.11.2009 13:20
Postitas HoCi
mart154 kirjutas:täiesti lootusetu....
te olete ikka väsimatud....
internetis on kõik ikka ülikõvad mehed. paljud teist 140 sõitjatest vähemalt 2 erineva autoga seal näiteks üle 20 ringi sõitnud on???
Huvitav teema ju. Üks viskab kinda õhku ja teised hakkavad seda kinnast laskma püssiga
Ma isiklikult usun, et siin vaidlejatest on enamus sõitnud raplas piisavalt palju, et utoopiliseks pidada 140km/h saavutamist ükskõik, mis raja lõigul.
Ja kui natuke kõvasti mõtlen omaette, siis stardisirgele keeramisel tuleks nii või naa võimalikult vara gaasi peale panna, et sirge lõpuks saada võimalikult suur kiirus (nagu tead, siis mida kiiremini saad kiiruse üles, seda parem aeg tuleb).
Kui hr. rajaomanik Palm oma väga hästi liikuva autoga sai ainult 113km/h kiirust rajal (ja ta on üks kõige kiiremini liikuv autojuht seal rajal), siis vaevalt te oma mis iganes üritustega oluliselt suuremat kiirust saaksite.
120km/h on püütav, aga mitte 130-140 (eeldades, et jääd ikka teele ka).
Turbomootoritest ma ei oska praktiliselt midagi rääkida aga siin teemas vähemalt sain suu lahti tehtud

Postitatud: 03.11.2009 13:27
Postitas TURBOLOVER
No minu ksimus ongi et mis siis saab? Mis teete sis? tuleb see 140 üritus ve? Ps! Tooge talle vatipükse või selliseid moodsamaid aluskaid mis on eest kollase laiguga ja tagant pruuni triibuga

Postitatud: 03.11.2009 14:12
Postitas ahto42
mart154 kirjutas:teie 140kmh katsetel pruuniks värvunud aluspükse kah süüa.
Asi läheb tõsiseks/ vüstrikaks

Postitatud: 03.11.2009 14:53
Postitas tmac
Nii head teemat pole turboclubis ammu olnud. Kahjuks mitte kuidagi ei pane mina raha 140km võimalikuse peale jah kui parklast hoogu võtta siis veel ,aga reaalselt rajal no way. Toon paar näidet driftist kus raplas täie pasaga paarutades sisenemiskiirused jäid sinna 70km/h kanti. ok see polegi parim näide ,aga pärnus on sisenemiskiirus terve stardisirge täie pasaga andes 125-130 ajudeta vendadel kes lähevad sinna põhjaga sisse. 140 raplas no võib olla zausajevsi audiga eelmise aasta rinka seades on see reaalne, aga I doubt very very much
Postitatud: 03.11.2009 15:25
Postitas Jesper
Kuulge tulge nüüd hetkeks tagasi päris reaalsusesse, sellest imelikust "autoklubi rajapäeva kunnid on rääkinud"-reaalsusest. Igasugused Audid ja muud mannergud on Raplas umbes sama kohased nagu siga presidendi vastuvõtul - minuteada on Rapla raja rekord sõidetud whooping 28hp arendava masinaga:
http://www.autosport.ee/kart/?page=10&
Tõsi, tippkiirus on Rotax Maxil mingi 100 kopikatega afaik, aga see ei ole ka kaugeltki maailma kõige kangem kart, isegi käike ei ole. Tont teab mis imepille inimestel veel kuuri all vedeleb.
Postitatud: 03.11.2009 15:32
Postitas devilc
275 hj ja 1050 kg MX-5'ga sain ~116 km/h IIRC. Ringiaeg 50,84. Ei kujuta ette, kuidas tänavalaadse autoga seal 140 km/h saadakse.
Postitatud: 03.11.2009 16:18
Postitas Jesper
Sellist regulatsiooni nagu "tänavalaadne" pole olemas

Tänaval liiklevad kõik siin teemas mainitud autod illegaalselt, kui üldse liiklevad.
Mitte et ma nüüd tõsiselt arvaks et Mart peab oma pükse sööma hakkama, aga lihtsalt, ma ei saa aru miks on näiteks ujumise 100m Eesti rekordi kontekstis oluline, kui kiiresti on keegi seda distantsi pintsaku ja saabastega läbinud.
Postitatud: 03.11.2009 16:34
Postitas Astrona
* devilc - 275 hj ja 1050 kg MX-5'ga sain ~116 km/h IIRC.
* Tänak WRCga
* Estfield (150hj/480+80kg ??)
Kõik need on ju ainult

250hj/t masinad. Mis sõidaks hea tahtmise juures 120-124kmh ja kui talveläbi veel ehitada 1 kuu harjutada 126-130kmh vms.
* kart ei puutu asjasse, tema point on väikse massi tõttu hea kurvi kiirus. Edaspidikiirendus on tal ikkagi samma klassi.
Jesper kirjutas:Mitte et ma nüüd tõsiselt arvaks et Mart peab oma pükse sööma hakkama, aga lihtsalt, ma ei saa aru miks on näiteks ujumise 100m Eesti rekordi kontekstis oluline, kui kiiresti on keegi seda distantsi pintsaku ja saabastega läbinud.
Tubli! Võtsid sama poindi kokku.
EDIT: Sellegi poolest on eelpool nimetatud masinad väga kiired - need pole lihtsalt tippkiirusele orienteeritud.
Võimalikult kiirelt 140 saavutamiseks on vaja masinat, mis sirgel teel täisgaasi suudaks rinkaslikki natuke ringi tõmmata. See tähendab: 0-50kmh 2sek, 50-100kmh 2sek, 100-150kmh 2sek, 150-200 3sek, mis on käiguvahetustega 10sek /200kmh - palju aegalasem kui me dragi masinad 10sek/270kmh

On vaja minimaalselt 400-500hj/t. 1050kg (+juhimass) masinal peaks olema 450-575hj, mis on midagi muud kui 275hj. Ideaalne olekski vast Estfieldi-taoline kerge auto võimsusega 225-275hj.
HoCi kirjutas:Ja kui natuke kõvasti mõtlen omaette, siis stardisirgele keeramisel tuleks nii või naa võimalikult vara gaasi peale panna, et sirge lõpuks saada võimalikult suur kiirus (nagu tead, siis mida kiiremini saad kiiruse üles, seda parem aeg tuleb).
Kui hr. rajaomanik Palm oma väga hästi liikuva autoga sai ainult 113km/h kiirust rajal (ja ta on üks kõige kiiremini liikuv autojuht seal rajal), siis vaevalt te oma mis iganes üritustega oluliselt suuremat kiirust saaksite.
120km/h on püütav, aga mitte 130-140 (eeldades, et jääd ikka teele ka).
Turbomootoritest ma ei oska praktiliselt midagi rääkida aga siin teemas vähemalt sain suu lahti tehtud

Parema aja saab see kes sõidab kõige kauem kiiresti, mitte see kes sõidab kõige pikemalt kiiresti. Näiteks kui kurv võtab sul 5sek ja sirge peale seda 3sek, siis pole kahtlustki, et tuleb sõita kurv +10kmh kiiremini isegi kui sirgele minna seepärast -10kmh kiirusega. Nagu mina aru saan - Palm ja muud spetsialistid teavad mida teevad, ja nimme sõidavad selle tagumise kurvi kinni, kuna järgneval sirgel suurem algkiirus ei anna nii palju juurde.
Kas paned oma 130kmh peale nagu püksid või raha, või kahtled öeldus?

Kui mingi 100-200k kokku saab, võib täitsa mõelda - hetke seisuga on alles pakutud 2-3 kasti õlut

Postitatud: 03.11.2009 17:00
Postitas HoCi
Ma rääkisin ikka praegu Rapla rajast, mitte üldisest "tarkuseterast". Loogish, et igal rajal tuleb vaadata raja iseärasusi(missugune on järgmine kurv, kui pikk on järgmine sirge jne), mitte koguaeg sõita ühe kindla reegli järgi.
Sulle meeldib pikalt kirjutada, ma vaatan

Postitatud: 03.11.2009 17:02
Postitas Silwer
Astrona - no mida sa kekkad. Kas tõesti peab seda tühikargamise teemat siin kevadeni soojas hoidma? Sain aru et sa juba sõitsid seal u. 140km/h. Asi see siis on sul minna ja korrata seda enne kui lumi maha tuleb. Mine tee ära. Kui saad hakkama siis au ja kiitus sulle selle eest.
Postitatud: 03.11.2009 17:12
Postitas wirx
estfield on siiski 400kg+100kg mind ja 180hj+ ~360hj/t koos juhiga
911 500+ hj suutis tagaveolisena kenasti 150 pealt ratast libistada käiguvahetusel (ning 0-200 oli alla 11seki), aga üle 120 spido järgi ei läinud ikkagi raplas.
Üks asi on parem kiiredamine, aga hoopis tähtsam on antud juhul pidurdamine, ntx palju parema pidamisega Saugal kulus estfieldil GPS-i järgi 140-100 peale jõudmiseks 50m (sirgel maanteel peaks 100-0 olema 30m kandis), aga 100-ga ei läbi sa kohe ühestki otsast stardi eelset kurvi.
hehe, hea väide küll, et rajarekordi omanik ja selle püüdjad meelega sõidavad kurvis aeglasemalt :D
Olen olnud nii kiirendajate leeris, kui ka rinkafännide omas ja üks väga suur erinevus nende kahe leeri vahel on selles, et kiirenduses käibki enamus asjast nö jutu tasemel, et oleks, teeks ja tahaks. Rinkasõitjad aga sõidavad vaikselt omaette nohistades radadel ja ringi ajad muudkui paranevad ja seda ka tavaliste autode(mitte unistuste masinate) ja super võimsate mootoriteta.
Igastahes Astrona, teen sulle OT pileti välja, kui sa kasvõi oma hetke super-kiire autoga tuled ja sõidad kevadel kuiva ilmaga opentrackil alla 1:00 aja välja, seal on võimsast autost palju rohkem tolku ning kui sa juba raplas vabalt 50 seki ära sõidad, siis alla 1:00 Saugal peaks olema köki-möki, võid vabalt hobuseid juurde ka lisada, kui arvad, et hetkel neid liiga vähe

Postitatud: 03.11.2009 17:58
Postitas JustMe
Astrona, mida siin enam arvutada, kui sa juba ütlesid välja, et sa oled selle teoks teinud?!