7. leht 23-st

Postitatud: 18.09.2009 9:39
Postitas RICE BURNER
Kõik, kes siin sõna võtavad, võiksid enne kehtivad reeglid läbi lugeda!!!
http://www.bhra.ee/data/info/Autode%20t ... 202009.pdf

Postitatud: 18.09.2009 9:46
Postitas Samvel
RICE BURNER kirjutas:ja meenuta oma sõnu omalajal, kui ütlesid, et pole raha, et B klassis konkureerida.
So what? Pole ja ei sõidagi ning ei tee sellest probleemi. Ja raha pole alati põhiprobleem, tahtmist peab olema. Sina ju ka ei tahtnud spets. dragiks enda ZXi ehitada, kuid tegid oma valiku. Selles asi ongi, et universaalsete masinatega enam ei pärja. Iga klassi kiiremad on sisuliselt treila-autod.
RICE BURNER kirjutas:Selle eest ma hetkel võitlengi, et B ja C klassi kiired saada Pro klassi
Pro-Street klassi? Kas PS reeglid jätaksid samaks? Mis oleks ajaline piir mille järgi defineerid BC klassi esindaja nii kiireks, et peaks PS sõitma?
RICE BURNER kirjutas:Streetman oli alati hobikulgejaid täis ja ilmselt on ka edaspidi.
Aga ei ole ju, täiesti mõtetu klass nagu selgub. Mina arvan, et selle klassi saab palju huvitavamaks organiseerida, kuhu kiiremad hobikulgejad sõitma saada.
RICE BURNER kirjutas:PS. 11 sekundi auto ei ole enam tavaline street auto, mida ei kõlbaks rahavale näidata
Nõus. Kuid omas klassis. Või pakud, et kõik autod mis sõidavad alla 11sek peaksid sõitma PS klassis?

Postitatud: 18.09.2009 9:52
Postitas RICE BURNER
Pro-Street klassi? Kas PS reeglid jätaksid samaks? Mis oleks ajaline piir mille järgi defineerid BC klassi esindaja nii kiireks, et peaks PS sõitma?
Loe minu varasemad ettepanekud läbi ja siis näed, et pakkusin PS reeglitele lisaks ühe punkti: 10,5 rehv
Ajaline piir võiks samuti olla 10,5-10,9sekki näiteks, millega auto PS klassi üle tuleks.

Postitatud: 18.09.2009 10:26
Postitas Samvel
ja mida oleks teha PS klassis kõrge 10s autoga?
kõik backhalfitud autod paneksid seega OL kokku?

PS! et siis näiteks Šabalin oma FWD n/a civicuga peaks ka PS sõitma?

Postitatud: 18.09.2009 10:29
Postitas KaroK
Postitan siia oma vahekokkuvõtte.

Vb. olen rumal, aga oma arvamust väikeste klasside lisamise suhtes ei muuda.
Klasside tegemisel peaks arvestama sellega, et vabalthingava mootori võimsus on maksimaalselt 130-140 hp/l ja turbokatel 300+ hp/l.


A - ... 2,5L NA (+ nitro)?
B - ... 2,5L ülelaetud ja kuni 4L NA (+ nitro)?
C - ... 4L ülelaadimisega ja kuni 7L NA (+ nitro)?
D - Ülelaadimisega mootorid alates 4001 cm3 ja vabalthingavad „Big Block“ mootorid (+ nitro)?
Pro FWD
Pro RWD
Outlaw
Bracket

Väike tsikkel
Suur tsikkel

Kõigil klassidel miinumumkaal.

Tehnilise taseme huvides meeldiks mulle miinimumkaal pigem kubatuuri järgi.

Praeguse seisuga:
- Rootormootor, sõltumata ülelaade tüübist ja töömahust 794kg
- 4-silindriline mootor, sõltumata ülelaadest ja töömahust 816kg
- 6-silindriline mootor, sõltumata ülelaadest ja töömahust 1021kg
jne.
Nendele lisada siis 5 silindriline mootor. Eelnevate kaalude põhjal ca. 920 kg

Tänavalegaalne ei ole seaduste kohaselt isegi koonuse või "otseläbi" summutisüsteemiga auto.
Nn. " Street" klasside ümberehituse mastaapide üle on tükk mõtlemist.
Pro võiks tähendada kandekere lõikumist(nt. Backhalfing) ja vedrustuse tüübi muutust, kokkupõrkeenergiat neelavate detailide eemaldamist esiosast.
Outlaw on täiesti toruraamil.

ET'st sõltuva turvakaare ja puuri nõue jääks endiseks

Mõnel võistlusel võiks olla 16-18 aastaste 14 sek. piiranguga või 1/8 miili distantsiga ajapiiranguga klass.

Postitatud: 18.09.2009 10:53
Postitas RICE BURNER
ja mida oleks teha PS klassis kõrge 10s autoga?
kõik backhalfitud autod paneksid seega OL kokku?
Selle asemel ,et norida tähte, võiksid ise mõistliku ettepaneku teha.
See vahe on igaljuhul parem, kui 11-12sek auto 9 seki autoga võidu sõita.
Backhalf ei oleks probleem, kui rehvid piirata 10.5,le.
B ja C klass eeldaks ka võibolla margipõhist käigukasti.Proovin hetkel mõelda kõigi eest, et väikeste muudatustega saaksime klassid täis ja autod jääksid Soomes sõitmiseks ka legaalseks. Vaevalt kellegil hetkel raha on suuri muudatusi läbi viia.
Minu peamine huvi on, et igas klassis oleks medali eest võistlemas vähemalt 6-7 autot, va OL ,mis jääb ilmselt pikaks ajaks virelema.

Postitatud: 18.09.2009 11:00
Postitas Samvel
Ma ei nori, vaid näitan kuidas sa ühe probleemi lahendamisega tekitad mitu lisaprobleemi.
Minu poolne ettepanek on eelpool mitmekordselt juba kirjas - Streetman reorganiseerimine. Lisaks võivad harrastajad ise tegeleda alternatiivsarja loomisega, mis pole samuti paha variant neile kes pole huvitatud või valmis sõitma EMVd.

Postitatud: 18.09.2009 11:17
Postitas KaroK
Samvel kirjutas:Ma ei nori, vaid näitan kuidas sa ühe probleemi lahendamisega tekitad mitu lisaprobleemi.
Minu poolne ettepanek on eelpool mitmekordselt juba kirjas - Streetman reorganiseerimine. Lisaks võivad harrastajad ise tegeleda alternatiivsarja loomisega, mis pole samuti paha variant neile kes pole huvitatud või valmis sõitma EMVd.
Millise mõistliku hinnaga autoga Sina, Samvel, läheksid Streetmanis rajale?

Pigem tuleks ikka inimesi "sport" klassidesse meelitada.
Ka bracket on 100x rohkem sport kui streetman. Bracketis võib sõita iga autoga, mis mahub 11 ja 16 sek vahele. Lisaks saab "autot paremaks teha".
Ja kui veab, saab Eesti meistriks ka veel.

Postitatud: 18.09.2009 11:35
Postitas Samvel
Mis see hind siia puutub? Sobivasse ajavahemikku saab sõita 100k (H.Puhmas) kuni miljoneid maksvate sportautodega...
Minu idee seisnebki selles, et Streetman teha "sport" klassiks, kui ma just selle sõna tähendust õigesti mõistan.

Postitatud: 18.09.2009 11:45
Postitas KaroK
Samvel kirjutas:Mis see hind siia puutub? Sobivasse ajavahemikku saab sõita 100k (H.Puhmas) kuni miljoneid maksvate sportautodega...
Minu idee seisnebki selles, et Streetman teha "sport" klassiks, kui ma just selle sõna tähendust õigesti mõistan.
Hind puutub niipalju, et mõeldi ala populariseerimiseks taheti teha odavat klassi, kus sõit käiks legaalsete tehnoõlevaatuse läbinud autodega.

Puhmas :-D

Streetman - otsetõlkes tänavamees.
Ehk mees, kes mööda tänavaid sõitis võistlusele tänavalegaalse autoga.

Postitatud: 18.09.2009 12:13
Postitas Samvel
Ma näen järjest vähem konstruktiivset juttu selles foorumis. Millegipärast mul on selline tunne, et enamus teist ei jõuagi kunagi mitte kuhugile sellise suhtumisega. Tundub, et teile sobivat süsteemi luua polegi võimalik ja palju parema meelega ainult pläkutaks, kui midagi asjaliku korda saadaks. Ma ilmselt ei suuda enam siin kaasa mõelda ega rääkida, et mitte väga pahasti kellegile öelda.
Kui teil tõesti on soov midagi konstruktiivset saavutada, siis soovitan foorumiväliselt kokku saada ja arutada asju. Tehke seda, pange ideed kirja, mõelge ja arutage need mitmekordselt ja mitmekülgselt läbi ning alles siis esitage edasi.

Postitatud: 18.09.2009 12:16
Postitas KaroK
Kordan oma konstruktiivsust.
KaroK kirjutas:Postitan siia oma vahekokkuvõtte.

Vb. olen rumal, aga oma arvamust väikeste klasside lisamise suhtes ei muuda.
Klasside tegemisel peaks arvestama sellega, et vabalthingava mootori võimsus on maksimaalselt 130-140 hp/l ja turbokatel 300+ hp/l.


A - ... 2,5L NA (+ nitro)?
B - ... 2,5L ülelaetud ja kuni 4L NA (+ nitro)?
C - ... 4L ülelaadimisega ja kuni 7L NA (+ nitro)?
D - Ülelaadimisega mootorid alates 4001 cm3 ja vabalthingavad „Big Block“ mootorid (+ nitro)?
Pro FWD
Pro RWD
Outlaw
Bracket

Väike tsikkel
Suur tsikkel

Kõigil klassidel miinumumkaal.

Tehnilise taseme huvides meeldiks mulle miinimumkaal pigem kubatuuri järgi.

Praeguse seisuga:
- Rootormootor, sõltumata ülelaade tüübist ja töömahust 794kg
- 4-silindriline mootor, sõltumata ülelaadest ja töömahust 816kg
- 6-silindriline mootor, sõltumata ülelaadest ja töömahust 1021kg
jne.
Nendele lisada siis 5 silindriline mootor. Eelnevate kaalude põhjal ca. 920 kg

Tänavalegaalne ei ole seaduste kohaselt isegi koonuse või "otseläbi" summutisüsteemiga auto.
Nn. " Street" klasside ümberehituse mastaapide üle on tükk mõtlemist.
Pro võiks tähendada kandekere lõikumist(nt. Backhalfing) ja vedrustuse tüübi muutust, kokkupõrkeenergiat neelavate detailide eemaldamist esiosast.
Outlaw on täiesti toruraamil.

ET'st sõltuva turvakaare ja puuri nõue jääks endiseks

Mõnel võistlusel võiks olla 16-18 aastaste 14 sek. piiranguga või 1/8 miili distantsiga ajapiiranguga klass.

Postitatud: 18.09.2009 13:52
Postitas Astrona
Samvel kirjutas:Ma näen järjest vähem konstruktiivset juttu selles foorumis. Millegipärast mul on selline tunne, et enamus teist ei jõuagi kunagi mitte kuhugile sellise suhtumisega. Tundub, et teile sobivat süsteemi luua polegi võimalik ja palju parema meelega ainult pläkutaks, kui midagi asjaliku korda saadaks. .....
Õige jutt! Ära loobu. Pläkutan vähem.

* EMV B klass 8-9" piirang? Lükkaks ju automaagiliselt paar kiiret teise klassi.
* kubatuurist tulenev miinimumkaalu nõue karmimaks: a la +10kg asemel +20kg. Kaaluda igal võistlusel, pisteliselt 2x per etapp. (s.h. A-klass põnevamaks)
* USA-rauda võiks kah rohkem olla - V8's on midagi, mis publikule meeldib, aga noh aeglaseid usakaid pole kah sinna vaja.

* Teise liiga tegemiseks on vaja vaid Haapsalu Drag korraldada ja punkti arvestus tekitada - Tartu Autoklubi võiks oma tubliduses selle enda peale võtta :) Võiks ka proovida see 1 üritus AC dragiga integreerida.
* bhra räägib kah kaasa? Panus oleks ka seegi, kui avaldaks mv arvestuse oma lehel ja diplomeeriks vms (mind) :lol:
* Järelkasvu probleem, 2500cc jms ime-klasside probleem lahendatud.

Postitatud: 18.09.2009 16:31
Postitas Miq
Tundub, et teile sobivat süsteemi luua polegi võimalik ja palju parema meelega ainult pläkutaks, kui midagi asjaliku korda saadaks.
on ju suht selgesti öeldud, et soovitakse "kuni 2 liitrist ülelatud" klassi, milles oleks toimuks ka hooajaline üldpunkti arvestus. Ja et "tubli" öeldakse ka teisele ja kolmanadel kohale, mitte ainult esimesele.

PS! Üldiselt on sellest streetmannist jäänud mulje, et seal on paras sõita siis, kui on soov oma masina veerandmiili aega teada saada. Muud eesmärki nagu ei näe sellel, hetkel.

M.

Postitatud: 18.09.2009 16:32
Postitas Fog
Arvestades, et juba on vist otsustatud, et suuremas klassis enam sõita ei lasta liigub kuus autot kümnest C klassist B klassi.

See aasta oli "keskmiselt kohal"(PS ja OL võib olla valesti laiali löödud.):
A: 6,25
B: 4,75
C: 5,75
PS: 1,75
OL: 1,5
SM: 7

Kui keelatakse suuremas klassis sõitmine, siis liigub C klassist B klassi(või jäävad koju F1 vaatama) ~6 võistlejat. Uus täituvus:
B: 8,25(4,75)
C: 2,25
PS: 1,75

Kui nüüd pisike B eraldi lüüa ja muu kamraad kokku panna, siis:
VäikeB: ~6
B+C+PS: ~6

Lisaks liigub ilmselt Streetmanist mõni väikesesse B-sse.

Eks igaüks mõtleb ise, kas on huvitav kahe osalejaga PS-i, OL-i ja C-d vaadata või on ikkagi vaja klassijaotuses mingi liigutus teha.

Minule imponeerib Viljari pakutu. Küsimus on vaid tehnilises nüansis millega see pisike ja suur klass eraldada.