7. leht 15-st
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 20.05.2011 10:28
Postitas Martinez
Uku. kirjutas:Nendel Fordi klappidel on ka 17 tyypi lukud, st. 3-me soonega. Lukkude ylaosal on ruumi et klapp 6igesse m66tu saada.
Äkki täpsustad mis Fordi klappidega tegu?
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 20.05.2011 10:33
Postitas Rain573
Endal oli sama probleem, et üks väljalaske klapp oli kõver! Sai tellitud tempra klapp mis on sama mõõtu aga ühe soonega. Balti kood on 070-90397-6.
Aga kusjuures see kuidas klapp kõveraks läks on arusaamatu :S...Kolviga kokku ei tohiks minuteada klapid käia.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 20.05.2011 12:22
Postitas Uku.
Ford Sierra 2.0 74kw. näiteks.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 26.05.2011 9:09
Postitas Martinez
Sai mindud tempra klappide teed.
Tänud Rainile vihje eest
Ehk on lootust homme kaan kätte saada. Turbo->kollektori vaheline tihend peaks lähipäevadel kohale jõudma. Paar vollat ja mõned tikkpoldid soetama ja siis saab ehk uuel nädalal uuesti kokku laduda.
Loodame, et lisaks üllatusi ei tule (ptui ptui ptui).
Korra mõtlesin ka tsipa suurema turbo peale:
Aga see aasta vist jääb ära.
Kokku saab siis peab tõsiselt kaaluma, kas hakkab see aasta üldse vemsigi paigaldama.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 26.05.2011 10:53
Postitas Raceboy
Hei,
Progeaju paigaldus sellist jama küll ei tekita, nagu sul plokikaanega oli :D
Aga kui otsustad VEMS'i osta, siis mul on üks sahtlis täiesti olemas ja annaks tiba odavama raha eestki ära, kui vems.hu webshop'is.
Parimat, Peep
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 26.05.2011 12:32
Postitas Martinez
Vems 3.3 on mul olemas juba.

Plaanis oli juba veebruaris asi paigaldada. Aga siis tuli madal kompressioon välja ning minul parema käe op.
Hiljem selgus klappide teema ja kuna enamus juppide tarne ajaks on 4+ nädalat siis ongi see asi veninud ja veninud.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 11.06.2011 0:30
Postitas Martinez
Nonii...auto ostust möödas varsti aasta. Kulgeda saanud selle aja jooksul ~1,5kuud.
Viimased 10 kuud auto seisnud ja selle aja jooksul investeeritud ~1700€
Kaane remont ja sellega kaasnevad vidinad on juba maksma läinud ~600€
Täna sain siis kogu krempli uuesti kokku.
Jahutusvedeliku peaks mahutama 4,5 liitrit. 5L kadus aga nagu muti urgu. Tundub, et lekib mõlemalt poolt mootrit. Jaole sain esialgu ainult ühele lekkele. See oli aga piisav, et tänaseks käega lüüa ja auto teadmata ajaks töökojast hoovi lükata.
Nimelt on plokikaanes mõra
Varem oli see pesa täidetud katkise jahutusvedeliku temp anduri ning rohke silikooniga. Sai soetatud uus andur aga sellest vähe tolku.
Kurb on see, et ainuüksi sama kaane remondiks kulus 318€ (+ uued klapid, juhtpuksid, tihendid jms).
Hetkel närv must, soetatud vems läks müüki ning kurat seda teab mis sest autost edasi saab.
Martin
Edit:
Windorfi tööst ka pilt:

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 11.06.2011 10:06
Postitas Maik
Miks sa seda uuesti silikooniga lihtsalt ei täida ?
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 11.06.2011 11:30
Postitas eclipse
Ma usun et see pragu on 3-4mm pikk, niikaua kuni auk plokki jõuab. Lase treialil anduri keere ümber teha, et see rohkem sisse keeraks või siis lase freesiga seda seina sealt maha, et andur kaane sees olevasse keermesse haakuks.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 11.06.2011 11:43
Postitas Rain573
Martinez kirjutas:Nonii...auto ostust möödas varsti aasta. Kulgeda saanud selle aja jooksul ~1,5kuud.
Viimased 10 kuud auto seisnud ja selle aja jooksul investeeritud ~1700€
Kaane remont ja sellega kaasnevad vidinad on juba maksma läinud ~600€
Täna sain siis kogu krempli uuesti kokku.
Jahutusvedeliku peaks mahutama 4,5 liitrit. 5L kadus aga nagu muti urgu. Tundub, et lekib mõlemalt poolt mootrit. Jaole sain esialgu ainult ühele lekkele. See oli aga piisav, et tänaseks käega lüüa ja auto teadmata ajaks töökojast hoovi lükata.
Nimelt on plokikaanes mõra
Varem oli see pesa täidetud katkise jahutusvedeliku temp anduri ning rohke silikooniga. Sai soetatud uus andur aga sellest vähe tolku.
Kurb on see, et ainuüksi sama kaane remondiks kulus 318€ (+ uued klapid, juhtpuksid, tihendid jms).
Hetkel närv must, soetatud vems läks müüki ning kurat seda teab mis sest autost edasi saab.
Martin
Jahutusvedeliku läheb 6 l kokku. Kas see mõra on läbiv või? See fiati kaan on üldse väga s...st materjalist tehtud. Keerasin kunagi täiesti lambist küünlaaugust keerme koos küünlaga välja :S....Ja siis on veel paar sellist ajuvaba asja olnud...audi valuga seda nagu eriti võrrelda ei anna :D Võivolla vedelmetall päästab :D:D:D
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 11.06.2011 11:52
Postitas Martinez
UM Tartu esindus väitis, et 4,5L läheb jahutusvedeliku.
Sai isegi vedelmetalli peale mõeldud ja tunnike tagasi sai ära ka ostetud.
Täna asjaga tegeleda ei viitsi/taha.
Kobin ära Raadile ja eks tulevikus näha ole kas on vedelmetallist kasu või ei.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 13.06.2011 10:48
Postitas Mihkel
Käi keere keermepuuriga üle, et see punane pask mis autole mõeldud pole sealt kätte saada ning kuivata jahutusvedelikust ka asi ilusti ära.
Mina puhastaks siis cleaneriga veel korralikult keerme ning prooviks ilma koonuskeermeta andurit/pimedat sinna keermeliimiga sisse.
Keermeliim peaks minema ka sinna prakku ja kuivades selle tihedaks tegema.
Vähemalt proovida IMO tasuks.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 13.06.2011 22:36
Postitas Martinez
Mihkel kirjutas:Käi keere keermepuuriga üle, et see punane pask mis autole mõeldud pole sealt kätte saada ning kuivata jahutusvedelikust ka asi ilusti ära.
Mina puhastaks siis cleaneriga veel korralikult keerme ning prooviks ilma koonuskeermeta andurit/pimedat sinna keermeliimiga sisse.
Keermeliim peaks minema ka sinna prakku ja kuivades selle tihedaks tegema.
Vähemalt proovida IMO tasuks.
Täpselt nii saigi toimitud + vedelametalliga välimine külg ära kaetud. Uus jahutusvedelik peale ja hetkel jäi pidama. Ise asi mis töötavamootori ja temp muutustega toimuma hakkab.
Samas ei läinud ka tänane päev probleemiteta. Kütuserõhku üle 1 bar ei saa ja seega auto ka ei käivitu. Kas on nüüd vahetatud paagis/torustikus/filtris mingi ummistus või on tõesti pump saba andnud (andmas).
Ehk on kellelgi Tartus pakkuda uut sobivat pumpa?
Üles ütlesid ka el. aknad ja peeglid. Ehk lõi lihtsalt kaitsme läbi aga kell juba palju ja ei hakanud täna rohkem sellega pead vaevama.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 13.06.2011 23:03
Postitas gena
Martinez kirjutas:
Ehk on kellelgi Tartus pakkuda uut sobivat pumpa?
Ikka on... seda sama mis seal pildil... uuena ja 29 €
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Postitatud: 14.06.2011 23:07
Postitas Martinez
Sai gena käest täna uus pump ära võetud.
Mitte küll sama mis mul oli (tunduvalt väiksem) aga natuke modimist ja ~3-4 bar suutis toota (FPR täna ei näppinud).
Algselt oli sama seis mis eile, et ainult hetkeks võttis pumba taha ning peale turtsatust vaikus.
Peale releede näppimist hakkasid aknad uuesti tööle ja ka auto käivitus.
Esialgu rõõmustasin, et moto läks ilusti käima ja jäi kohe nurruma.
Ühendasin ära turbo ja IC vahelise toru ning koonuse - auto hakkas jälle podisema ning ilma gaasipedaali tallamata käima ei jäänud ja kui pöörded alla lasta siis suri välja.
Miskit ei muutunud ka peale õhulugeja lahtiühendamist.
IC küljest lõdvik lahti ja auto käivitus jälle esimesest pöördest.
Silm enam hämaras ei seletanud ja auto sõitis omal jõul garaazist välja.
MAF vigane?
Saab liiga vähe õhku või siis just liiga palju kui turbo käima tõmbab?
Rõhulekkeid ei jõudnud kontrollida kuid orig. boosti kell liikus küll väga minimaalselt.