7. leht 15-st
Postitatud: 09.03.2010 7:45
Postitas KKDmotorsport
Reno kirjutas:Kaetud on kuumakindla värviga, saab ka keraamikaga kuid sees siis juba lisaraha eest.
I buy a ceramic coating Sarlin racing shop and it costs about 100e. if someone wants to, and as it has no black satin shit
Postitatud: 09.03.2010 17:39
Postitas wirx
ot-ks läheb...aga ma tegelikult pidasin värve silmas...ei arvagi, et toyota mingi eriline naiste magnet oleks :P
Postitatud: 19.03.2010 23:26
Postitas $upr@
Nii. Turbo ja kolle on käes. Varsti peaks peale ka saama.

Postitatud: 20.03.2010 23:26
Postitas KKDmotorsport
$upr@ kirjutas:Nii. Turbo ja kolle on käes. Varsti peaks peale ka saama.

Now screwed parts to 2jz, and 2 bar boost to machine and enjoy feelings :D
Postitatud: 26.03.2010 10:56
Postitas Markel
Tere,
kas saaksid oma tel nri saata või minuga ühendust võtta - äkki saaks teineteisele kasulikud olla kuidagi

Markel
521 5678
Postitatud: 09.05.2010 12:34
Postitas LordVampire
Homme, 10-Mail hakkab muidu Open Track-ile registreerimine... niisama muu jutu sees mainin :D
Postitatud: 09.05.2010 12:42
Postitas $upr@
LordVampire kirjutas:Homme, 10-Mail hakkab muidu Open Track-ile registreerimine... niisama muu jutu sees mainin :D
Hea, et meelde tuletasid. Mul küll auto täiesti seadest ära hetkel kahjuks. Uued jupid esmaspäevast peale minemas.
Paari tihendijuppi vaja, aga ei ole veel kätte saanud. Üks teatud poodnik VKMi tagaruumides, pole suutnud 2 nädala jooksul neid hankida.

Postitatud: 13.05.2010 8:36
Postitas $upr@
Väike update.
Suutsin oma ebay turbo puruks sõita. Hea, et HX40 olemas ja kohe kohe peale minemas
Ebaykas pidas vastu siis u1000km ja 3 väikest rinkasessiooni. 1.4bari rõhu peal.
Kui kellelgi kuskil vedeleks T3 divided tihendit, siis palun see mulle kiirelt ära müüa

Postitatud: 13.05.2010 10:03
Postitas Miq
mis sellega juhtus?
Postitatud: 13.05.2010 13:55
Postitas $upr@
Käisin just vaatamas. Silmaga vaadates pole häda midagi. Näpuga katsudes on külgloks väga suur ja loksutades käib tiivik korralikult korpusesse.
Ma spetsialist ei ole. Ei oska rohkem kommenteerida, et miks või kuidas see juhtus.
Postitatud: 13.05.2010 14:03
Postitas taxu
Kindel et õlipuudust ei tekkinud? Lased järgmise sama teed muidu. Aga ka halvasti tasakaalustatud turbo peaks ruttu laagrid ära sööma, sõltumata õlitusest.
Postitatud: 13.05.2010 23:45
Postitas KKDmotorsport
$upr@ kirjutas:Väike update.
Suutsin oma ebay turbo puruks sõita. Hea, et HX40 olemas ja kohe kohe peale minemas
Ebaykas pidas vastu siis u1000km ja 3 väikest rinkasessiooni. 1.4bari rõhu peal.
Kui kellelgi kuskil vedeleks T3 divided tihendit, siis palun see mulle kiirelt ära müüa

Gasket leavest tommorrow to Tallinn

Postitatud: 14.05.2010 11:49
Postitas RICE BURNER
Olen paari aasta jooksul näinud nelja hiia turbot, mis keskmiselt 2000km kestsid. Tehke omad järeldused!
Postitatud: 14.05.2010 12:29
Postitas RICE BURNER
panen veel mõned pildid konkurentide tööst, sest teenusepakkujate kvaliteet peab tõusma. Kuna nad ise seda foorumit ilmselt ei loe, siis on need pildid hoiatuseks siinsele rahvale.
turbo lõdvik oli summutile liialt lähedal ja kindluse mõttes oli see kahekordselt pandud, et auto ikka võimalikult kaugele sõidaks enne lagunemist.
õli tagasivool veidi lekkis ja oli prügist tehtud. lisaks oli tagasivool veidi umbe keevitatud.
mõned varasemad avastused, mis selle auto oleks paari sõiduga maha põletanud:
kütusepumba juhtmestik oli kahe terava pleki vahelt salongi veetud.

Wastegate puhus voolikute ja mootori külje peal
kuna kütusefiltrit oli põhja alla tülikas paigaldada, siis sai see pandud auto salongi sulavate voolikutega ja särisevate juhtmete kõrvale.
Lisaks ütles seadistaja, et sellel autol on 500hp rattast, kuid kui mina sellega dyosse läksin, oli 300 mootorist alles

ja selle turboga lühiajaliselt üle 470,ne mootorist oli lagi.
Postitatud: 14.05.2010 13:07
Postitas $upr@
Nii ta oli. Jumal tänatud, et veel õigel ajal ta tööle jaole sain ja terve autoga pääsesin. Raha läks osaliselt raisku, kuid eks see oli antud olukorras paratamatus.
