7. leht 8-st
Postitatud: 19.11.2009 21:39
Postitas -JoE-
Postitatud: 20.11.2009 0:25
Postitas Miq
Istub päris kenasti. Milline on su enda hinnang installile?
Postitatud: 20.11.2009 11:07
Postitas -JoE-
Esimese korrakohta päris hea.Aga uuesti ei viitsiks küll seda teha

Postitatud: 20.11.2009 11:38
Postitas hents99
See V8 tundub kobakam E36 vahel, kui V12.
V12 on vist 60-kraadise nurga all ka.
E36 compact V12 mootoriga oli sellesmõttes mõttetu, et sõiduomadused olid üsna nigelad, pidamise osas just.
Sul vist ka päris suured pidamise probleemid? Eriti kohalt võttes?
Postitatud: 20.11.2009 12:24
Postitas -JoE-
Lsd päästaks mind sellest.
Postitatud: 20.11.2009 12:33
Postitas Mihkel
-JoE- kirjutas:Lsd päästaks mind sellest.
Vaevalt!
Ei aita väga palju ka see kaherattavaedu, kui ikka tühja lööb.
Kaalujaotus on see mis asja päästab.
Mina näiteks avastasin, et mu E30 pidamine on tunduvalt etem, kui pagassi sai visatud ~30kg kaaluv woofrikast.
Foori tagant sai tunduvalt paremini minema.
Postitatud: 20.11.2009 13:45
Postitas Mardo
kui Sina pidid 30kg pagassi viskama sis palju V8 e30 taha peaks viskama?
suht hästi teostatud mootori install on, küll aga võiks juhtmetega midagi
ette võtta, samas kui plaan proge aju ja uus juhtmestik sis arusaadav.
Postitatud: 20.11.2009 13:46
Postitas hents99
Just, pöördemoment on lahe, aga seda on maast madalast päris palju. Vaata, et tagasilla puksid korralikud ja lõtkudeta on. Pigem plastist vms.
E36 compact`il olid tagasilla kinnitused MEGA KEHVAD, istusid kuidagi distantsiga(erinevalt E30`st), kas sedaanil on see paremini lahendatud, ei tea öelda kahjuks.
Postitatud: 20.11.2009 15:13
Postitas KillFrenzy
Compact'i tagasild peaks suht sarnane e30'ga olema, ülejäänud e36 keremudelid on teistsuguse lahendusega. E30 gurud teavad ilmeslt paremini.
See V8 on ju ainult 10kg raskem kui M50 R6.
Postitatud: 20.11.2009 15:14
Postitas ivar
Ei saa teie probleemist aru.
Olenevalt teeoludest ja gaasiga/siduriga ümberkäimisest võib põhimõtselt igale autole pidamiseprobleeme tekitada.
Suure vabalthingava mootoriga peaks just hea olema, et kogu pöördevahemikus on gaasipedaali tunnetus ühtlane ja tagarattaid saab hästi pidamise piiril hoida. (Mitte nagu mõnel turbokal, et alguses on jõudu liiga vähe ja siis pärast liiga palju

)
Postitatud: 20.11.2009 15:44
Postitas Mardo
ivaril õigus
jah, mootor võib raskem olla aga kõik oleneb sellest
kus see raskus kerepeal asub.
Postitatud: 20.11.2009 17:21
Postitas -JoE-
V8 mootoriga on mootori raskus tagapool sest v8 on lühem kui r6.
Proovisin korra seenädal kuiva asfaldipeal startida ka kohalt võttes vähe kaapis aga mitte midagi hullu.
Postitatud: 20.11.2009 18:32
Postitas eclipse
Ega see neljane v8 teab mis terav pole. Alustada võiks kaante voolavuse parandamisest ning seejärel abistav hingamine paigaldada.
Postitatud: 20.11.2009 19:53
Postitas AndresZ
Jah, aga samas sallu 540 käib ikka väga teravalt

Samas tal vist kanned ka porditud

Postitatud: 21.11.2009 13:49
Postitas qpi
AndresZ kirjutas:Jah, aga samas sallu 540 käib ikka väga teravalt

Samas tal vist kanned ka porditud

Tal kompressor ka aga liikus juba tõesti vabalthingavalt ka päris hästi.