7. leht 24-st
Postitatud: 18.06.2009 21:04
Postitas Corrado
Ega Sa juhtumisi võrust pole või siis hiljuti siin käinud? Millalgi nagu nägin mingit sarnast masinat kiirendamas linnas ja bovi vile käis järgi
Mõnus masin on küll...kuna siis vemsi muretsed lõpuks? Saad korralikult liikuma kah

Postitatud: 08.07.2009 20:55
Postitas Dc85
Liigun jah seal kandis aeg-ajalt.
1) Käisin kalal
2) Tuletasin treimist meelde
Tegin siis sidurile uued "needid", et saaks paigaldada topelt lamellid?! Pidi väga hea saama
Ühesõnaga hydraulilise pressi all asi liigub kyll nagu peaks, aga kahjuks pedaaliga nii palju seda ei liiguta, et lahutama hakkaks. Vähemalt nyyd on see nali omal nahal ära proovitud.
3) Kunagi sai käidud ka Raadil rajapäeval tossutamas. Ajaks sai siis 14.8

160km/h .. vabanduseks märg rada ja libisev sidur

Postitatud: 23.07.2009 2:09
Postitas Mardo
varsti on sis loota uut sidurit?

Postitatud: 28.07.2009 12:49
Postitas Fronius
Tegin siis sidurile uued "needid", et saaks paigaldada topelt lamellid?! Pidi väga hea saama Very Happy
Ühesõnaga hydraulilise pressi all asi liigub kyll nagu peaks, aga kahjuks pedaaliga nii palju seda ei liiguta, et lahutama hakkaks. Vähemalt nyyd on see nali omal nahal ära proovitud.
Kokkupanemisel tuleks vist seibid ka korvi ja hooratta vahele panna.Kui küsid kust tean,siis naised saunas rääkisid

Postitatud: 28.07.2009 14:18
Postitas Dc85
ei aidanud ka seibid..
Postitatud: 28.07.2009 16:41
Postitas jeff01
Ega sa lamelle valet pidi ei pannud?
Küsin sest olen ise selle vea teinud et 2 lisatavat lamelli sai teisipidi pandud ja sidur ei lahutanud normaalselt.
Postitatud: 28.07.2009 20:27
Postitas Dc85
Ikka nii üksteise peale nagu originaalis on.
Muidu aga uus sidur juba Eestis, kuid tollis veel ja müüja sõnul: "Should hold 450 WHP all day"
Postitatud: 08.08.2009 4:58
Postitas Dc85
Enne südaööd sai siis hakatud sidurit vahetama ja nyydseks esimesed vaiksed tiirudki tehtud.
Clutch Masters Fx400
Öelge kas see asi ikka jääb pidama? Pedaal nyyd kyll eriti raskemaks ei muutunud/kui üldse midagi muutus..
Postitatud: 08.08.2009 10:59
Postitas Mardo
sa tee kõigepealt sisse sõit ära ja siis vaatab edasi

Postitatud: 09.08.2009 5:33
Postitas Dc85
Sai täna õhtul siis natukene testitud..
Sidur peab hetkel kenasti 0,8 bari. Sain ka segu stock ajuga paika peale pikka jebimist. Tühikäigul 14 tuuri ja mineku peal siis 11.8-12.2
Aga muidugi lahkus täna veovõll.. tänud Jansile - 30km nööri otsas

Postitatud: 09.08.2009 12:42
Postitas Mardo
pead hakkama kompromissi otsima veovõllide näol
masin liikus ikka mehiselt küll
Postitatud: 16.08.2009 2:53
Postitas Dc85
Oujee.. tänane rajapäev siis tartus.
Esimene ja ainuke sõit 14.0 ja lõppkiirus 180km/h
Teine sõit ja lükates teise käigu, veovõll jälle purunes :S Oleks ehk veel midagi paremaks kangutanud aga jah..
Postitatud: 16.08.2009 12:30
Postitas rosco
Krt nõrgad veovõllid neil nissanitel. Opeli 1.6 mootori kast koos veovõllidega kannatas näiteks 250hp kanti M/T -dega starti ilusti.
Postitatud: 16.08.2009 20:26
Postitas eclipse
Kumb läks, võll või ots?
Postitatud: 16.08.2009 22:31
Postitas Dc85
Pooleks läheb see võll mis on ~40cm pikk. Võlli keskel on leevendusmuhv kummist ja sinna alla läheb vesi mis paneb asja mädanema, 2-3mm oli maha roostetanud läbimõõdust.
Primera vanad võllid ei pea stockiski vastu.