Postitatud: 28.04.2009 21:24
Ma räägin antud juhul sellest, kuidas see mõjutab, olgu siis ajastust või pingutust.
Ja .7 mm mõjutab ka ajastust, kui ei usu, proovige järgi.
Ja .7 mm mõjutab ka ajastust, kui ei usu, proovige järgi.
Kui rihmaratta ümbermõõt on 360mm, siis 1mm = 2 väntvõlli-kraadi, kuna see 360mm läbitakse 2 vända pöörde ehk 720 kraadi jooksul.Moss kirjutas: Rihma pinguti ei ole hea paraleel, esiteks 1mm kõrgust muudab rihma 2mm "pikemaks" ja üleüldse puudub pingutil või pingutusviisil seos jaotusfaasidega. Kui ratta ümbermõõt oleks 360mm siis 1mm=1 kraad. On seda palju või vähe, igaühe enda otsustada.
EDIT: Vead
See sõltub kui ekstsentrik see rullik on, antud rullik tundus, et saaks ka 3mm'ga hakkama.Raceboy kirjutas:0.7mm mõjutab küll ajastust, BTDT. 2mm näiteks muudab juba nii, et rihma pingutusrullik ei suuda ilma modifitseerimata rihma pingutada.
Kõik sõltub muidugi autost. Ja isiklikult pooldan originaal rihmarattale uue kiilusoone tegemist mitte reguleeritavate rataste kasutamist.
Arvasid, et ma ei arvutanudki?jeff01 kirjutas:Astrona kui teada-tuntud matemaatik võiks ära arvutada mitu kraadi muutub nukkvõli ajastus kui kaant tõstetakse näiteks millimeetri jagu. Ise pakun kah et 0,7mm tõsta pole eriline näitaja ja käimist ei mõjuta sest uue ja vana rihma vahe on ise juba üsna suur.
Jajah, ta mul muidu ikka töötas, ja vahel viskas 2x peale. Nüüd täna peale 30min sõitu viskas spidoka suht õigeks ära. Enne seda panin ka genekale kondeka, ja tahho tundub kah ok olevat. Panin ka EGT anduri ja kella külge. Noh 60kmh pealt on 400, 70kmh pealt 500 ja 90kmh pealt 550. WG aktuaator oli lahti, kulgesin niisama. Pärast kui külge panin, sai kah paar tõmmet tehtud, liiklus oli jube, aga peab ikka linnast välja minema, jõuaks boosti ajal jälgida. Segud olid turvalised: 11.3-11.5, aga 3000-3500 juures tahtis 10-11 hoida. Liikusin korra ka Harku poole ja seal oli korra nii, et 2. käik oli spoool ja sutsti, ning siis tõmbas nagu ringi, aga pigem oleks nagu sidur olnud, kuna juhitavusest väga aru ei saand, et rattad oleks ringi läind.Greatmaster kirjutas:See spido jama oli sellel autol juba siis kui see mu sõbra oma oli. Vahepeal näitas spido 2X rohkem, ei tea kas Aigo tegi sellega vahepeal midagi aga igatahes vana häda juba.
Mõtlesingi, et noh see laager mis undab on mingi kõrval võlli otsas. Pole kaste lammutanud ja ei tea. Ootan pilte!ejay kirjutas:Ei ole otsa laager, see undamine nende kastide tüüpviga, kastis sees oli ühe võlli laager mis undama hakkas. Vaatan kui leian panen pildi ka sulle.
"NOT - joke"jeff01 kirjutas:nii et sis nissan ja saaled läbi....hmm midagi uut......... NOT
Olen ühel mitte nissani mootoril leidnud sellise anomaalia, et õli lihtsalt ei jõua kaanest alla valguda ja kui õlitase on kriipsude vahel siis külmkäivituse korral õlisurvet pole. Millest tingitud ? (tuli ei pruugi süttida sest need on liialt madala lülitusega) Tingitud oli sellest, et nukkvõlli kanal, nookurvõllide kanalid, nookurid jne kogu ülemine ots on kulunud ja lastakse õli kaande rohkem kui ette nähtud. Vahetasin õlipumpa, väntvõlli, õlipumba ülekannet ja mida iganes.....korda ei saanud. Uued saaled ja jälle 2000km ja saalede vahetus. Mõningane kergendus saabus siis kui hoidsin sees max õlitaset ja vahel veidi pealegi....ei jäänud külmalt kuivaks vähemalt.
Sinu mootoril seda viga ilmselt ei ole aga 1 näide sellest, et vea leidmine ei pruugi üldse lihtne olla ja selleks võib mitu väntvõlli ja saalekomplekti kuludaLõika õlifilter puruks ja naudi metallipuru seniks kuni mõtteid kogud.
Ma pole näindki üle 250K sõitnud CA'djeff01 kirjutas:Minu mootoris oli STD vänt mis ca 400k ehk sõitnud aga käisin teda mõõtmas ja igaks juhuks võtsin teise samapalju sõitnud STD vända kah kaasa kuna ei osanud midagi arvata. Suur oli mu imestus kui 1 väntvõllidest oli sajandiku pealt see mis ta tehasest tulles peab olema ja teine oli sajandiku jagu ellpisisse kulunud kepsukaeltega (Aga se pidavat veel OK olema)
Mul aastaga kogunenud 3 paljast plokki, 2 kepsusaalega, ja 1 korralik plokkjunsu kirjutas:pole hullu, üks plokk ju veel eksperimenteerida.
loodame siis sellest vähemalt miskit asjalikku ja kestvat.
vaata asja positiivsest küljest, nüüd saabki kiiremini õige auto valmis, kuna pole enam "igapäeva pilli" peale vaja aega ja energiat raisata:D
Kooliraha... koolirahaks, aga ajakulu paneb mõtlema.george16v kirjutas:Pane siis mingi z20leh või c20let vahele , ehk tuleb lõppkokkuvõttes odavamKahju ikka küll kui niisama koguaeg raha tuulde lendab.