7. leht 13-st
Postitatud: 01.08.2006 21:37
Postitas Silwer
Õhurõhk üksi siin Eestis sellist probleemi ei tekita. Ma arvan et see võis olla lihtsalt paljude pisiasjade koosmõju...
Postitatud: 01.08.2006 21:54
Postitas Raceboy
Silwer kirjutas:Õhurõhk üksi siin Eestis sellist probleemi ei tekita. ..
Turboautol (liiati high-boost) on õhurõhk küll väga suure mõjuga, eriti koos välisõhu temperatuuriga.
Selle jaoks on igal normaalsel ajul olemas setting nimega barometric correction.
Lisaks kõigele ei maksa päris viimase piiri peale segu keerata igapäevaselt, sama lugu süütenurgaga.
Ja veel, taoliste halbade üllatuste (kehv bensiin, väsima hakkav kütusepump vms) vastu aitab siiski õigesti seadistatud knock sensor
EDIT: knocki kuulamine näiteks häälestamisel hoiab ka hullemaid asju ära, Kuuno juba mainis: Kerdi auto häälestamisel jäi mootor ka totaalselt tuksis kaanetihendi juures 1baarise rõhuga sõites terveks (põlemiskambris olid ilmselt koos nii bensiin, õli, vesi kui ka vast ku*i

)
Postitatud: 14.08.2006 15:28
Postitas Marko
mis vahepeal saanud on, saate viimaseks ürituseks masina korda?
Postitatud: 14.08.2006 16:23
Postitas Taavi
Lähipäevadel puuritakse(õige tegija oli puhkusel

). Siis Wisecod sisse ja uus tehase kaanetihend, ning mootor kokku tagasi.
Postitatud: 29.08.2006 16:14
Postitas Marko
Taavi kirjutas:Lähipäevadel puuritakse(õige tegija oli puhkusel

). Siis Wisecod sisse ja uus tehase kaanetihend, ning mootor kokku tagasi.
noh??? masin nurrub nagu kassipoeg...
võimalik, et jõuan ka piibele siis oleks hea sinuga seal joonestada, see meil vist juba ammu plaanis kuid ma ei saanud masinat kuidagi liikuma... nüüd viimastel päevadel on Kuuno imet teinud ja püüaks selle omavahelise duelli ära? et siis tagavedu VS esivedu
või kas jõuadki sinna?!
Postitatud: 29.08.2006 17:57
Postitas Kuuno
huvitav oleks näha kyll jah fwd vs rwd aga loodan et kumbi laiali ei lähe enne seda :D
Postitatud: 29.08.2006 18:55
Postitas Ragnar
airportjamil oli juba ju võrdluseks üks teatud valge fwd auto ja taavi auto

Postitatud: 29.08.2006 20:28
Postitas Taavi
Airportjamil ma arvasin, et hea idee on 50m enne lõppu neljas sisse vahetada 6500rpm, tegelikult oleks kolmandaga kenasti lõpuni jooksnud 190kmh spidoka järgi. Mis see üks käiguvahetus veerandmiilil ajaliselt maksab? Aga kolvid tulevad usast kuu aega veel. Oktoobri alguseks saan ehk sõitma. Soomlaste laotarkvara pani kala, alguses väitsid, et on laos sees sellised mida mul vaja

Ostsin vahepeal igapäevaliikuri ka, rahaliselt ongi parem kui alles oktoobri alguseks Nissani valmis saan.
Postitatud: 29.08.2006 20:59
Postitas Silwer
Kui kolmandaga läheb 190 siis oleks ju hädasti vaja vähe asisemat (suurema ülekandearvuga) ülekannet - jaksaks see mootor veel tegusamalt liikuda...
Postitatud: 10.10.2006 1:05
Postitas Mihkel
Mis A/R-iga sul turbiin on? .86?
Postitatud: 10.10.2006 8:45
Postitas Taavi
.86 ikka. .64 on vähem levinud ja need peaks olema eritellimusel, kuskil ladudes neid eriti ei hoita.
Postitatud: 10.10.2006 13:50
Postitas Mihkel
Oled muidu rahul selle turbiiniga?
Linnas mugavam sõita kui enne?
Postitatud: 10.10.2006 14:21
Postitas Taavi
Mul ainult see ongi olnud

Esimene käik on ainuke kus järsult peale tuleb ca 2500 juures. Mida suurem käik seda madalamalt spoolib. 5 käik maanteel ca 100km/h peal on 1600rpm ja hakkab rõhku tootma. Sekundiga on laksti 18psi kella peal ja kael pinges

Postitatud: 10.10.2006 17:56
Postitas wa666ou
Taavi kirjutas:5 käik maanteel ca 100km/h peal on 1600rpm ja hakkab rõhku tootma. Sekundiga on laksti 18psi kella peal ja kael pinges

mõnus föön siis, tahan ka sellist

Postitatud: 12.10.2006 15:06
Postitas Marko
Taavi kirjutas:Mul ainult see ongi olnud

Esimene käik on ainuke kus järsult peale tuleb ca 2500 juures. Mida suurem käik seda madalamalt spoolib. 5 käik maanteel ca 100km/h peal on 1600rpm ja hakkab rõhku tootma. Sekundiga on laksti 18psi kella peal ja kael pinges

Taavi, jõusaal oleks ilmselt abiks
see 28RS nii jube asi nüüd küll ei ole mis kaela väänama hakkab
