7. leht 9-st
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 05.07.2011 18:27
Postitas silvia
Plekvelgi saab laiemaks teha näiteks Tartus asuvas firmas Nordic Metal Works OÜ 7481000 Riia 24C 51010 Tartu
ühe velje keevitus maksis 20-25 eur
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 05.07.2011 20:57
Postitas Mardo
Tänud, teen kindlaks kust ja kui palju laiemaks ja võtan nendega ühendust, veelkord tänud!
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 04.08.2011 23:10
Postitas TypeRrr
Oot bemm liigub nagu näha piltidelt?

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 05.08.2011 16:10
Postitas Mardo
liigub aga õige mootor on veel detailide näol riiulis
EDIT:
seniks aga küsimus, et kas on mõtet jäigalt ühendada?
juhtus siis sedasi:

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 05.08.2011 19:54
Postitas cobra
Mina ostaks uue jupi igatahes veel ja täiesti kinni ei paneks, minu 3.5l motol igatahes see jupp pole veel puruks läinud ja näeb vaid sellist raske jalaga sõitmist, peaks pidama vastu küll

ma nüüd ei tea palju sul neid KW ulmeliselt on.
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 05.08.2011 19:58
Postitas Mardo
see asi juhtus sellepärast, et keegi kellel see kast all oli, on vahetanud juba seda korra
ja uus osa on valesti külge keeratud, et kui vajutad siis see peenem osa sellel muhvil jääb
kahe poldi vahele jämedamat osa aga venitatakse. Alla sai uus osa ja õigesti, vaatame
kuidas vastu peab

Jõust pole õrna aimu ka hetkel
EDIT:

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 05.08.2011 22:46
Postitas GasGas
Mul said ka kaks polti kokku, aga panin uue ja elu läheb edasi( Bmw e30 335).
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 06.08.2011 16:58
Postitas Datsunimies
kena eekolmekümnene
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 06.08.2011 17:19
Postitas Mardo
esi M-Tech II stange on ka olemas aga seda külge kruvida veel ei saanud
kuna coolerile vaja uued kinnitused keevitada ja üks vana põll vastavalt
cooleri kujule keskelt lahti lõigata, et ära mahuks. Õliradika kohta pole ka
veel välja mõelnud, tegu 30 ribilisega

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 01.11.2011 13:53
Postitas Mardo
hetke seis autost selline, et terve nina on laiali lammutatud, vaja on leida õige koht
cooleri ning õhu filtri jaoks. Siinkohal tänaks Rainer Suvi kes vastavalt joonistele mulle
erinevaid detaile valmistanud.
Möödunud suvest üks pilt....

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 01.11.2011 22:07
Postitas jeff01
Väga Bro näeb välja. Kardaani jäigalt kasti külge ära kindlasti pane. Õigesti paigaldatune kestab sul to uus puks kindlasti vähemalt aasta ja seda on ju küllalt hobika kohta

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 02.11.2011 10:25
Postitas uzzac
Eemaldasime aasta algul Ladalt selle kummi-donuti. Kuna meil ka sidur ilma leevendita, siis läheb kogu laks jõuülekandesse ja sellise setupiga kastid, sillad pikalt ei kesta. Peale esimese õlipumba lahkumist vahetasime kohe tagasi. Tavaliselt vahetame seda rõngast iga aasta alguses ja peale kõvemat andmist kontorillime kas kõik ikka jäi ühte tükki. Neid müüakse ka heavy-duty varjante, kus kummi sisse on pandud nööri või isegi plekki. BMW-l on kindlasti selline nö motorsport detail olemas.
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 02.11.2011 10:41
Postitas hents99
Mul venna E30 on metallist ring ümber leevendi, mis kinnitub 3 poldiga ühele poole. Metallist ring hoiab sisu üpris tihkena. Siiani pole probleemi enam olnud, varem võis neid päris tihti vahetada.
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 02.11.2011 13:36
Postitas Mardo
originaal muhvil on seal sees nöör täitsa olemas, seoses selle metall rõngaga mis ümber käib,
selle panin riiulipeale omale, et pole vaja, liigne raskus

eks peab tagasi keerama.
Sellele ka juba mõtlesin, et hakkab ülekande osadele mõjuma väga...
Kuna auto sõidab aastas max 6 kuud siis võib seda kummi muhvi vahetada küll.
Pilt eelmisest muhvist:

Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Postitatud: 30.12.2011 1:07
Postitas Mardo
Tegelen praegu cooleri paigaldusega ja hetke seisuga võib öelda, et võib rahule jääda.
Tööd on omajagu veel. Stange tala lõikkama ei pidanud cooleri pärast, mahtus täpselt
vahele. Lõikama pidi kere plekki üpris kõvasti. Alumine kinnitus coolerile veel tegemata.
(Pildid tehtud kepsu poldiga)
Hetkel on järgi jäänud veel kaks probleemi....
NR1:

NR2:
Lasin hentsil keevitada kinnitused ja AN12 stutsi:
http://imageshack.us/g/856/dsc00113m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
