7. leht 12-st
Postitatud: 27.01.2009 1:18
Postitas Mihkel
Kuidas sellele o-rõngale ligi saab?
Postitatud: 27.01.2009 10:27
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Koos õhuga oli 3bar peal tootlikus ~98L/H, näis palju ilma õhuta asja tootlikus on.
Oleksid pidanud õhu kah ära mõõtma

Pane kankule tühi kilekott teibiga otsa

Postitatud: 27.01.2009 11:05
Postitas Mihkel
Noh paljast õhku kütusepump eriti suures koguses ilmselt pumbata ei jõua, seega ei oleks see väga reaalset tulemust andnud.
Kindalsti oleks muidugi mingi suhte konstandi leidnud asja juurde.
Ma vaikselt lihtsalt mõtlen, et äkki see sama õhk tekitas mootori koolemisprobleemi.
Pihustid on piisavalt suured, et ka ära kukkunud kütuserõhuga piisavalt kütust peale anda, et segu normis oleks.
Ainult et 1bar kütuserõhuga ei toimu kütuse ja õhu normaalset segunemist.
Postitatud: 27.01.2009 12:43
Postitas Astrona
Kui rõhk ära kukub, ega siis ju kütusekogus väheneb. Lambdaga aju üritab võibolla 10-20% jurude keerata, aga kui 2.5 kukub ikka 1bar peale siis ca 60% vähem kütusevoolu. Regulaator peaks siis üldse kinni olema, ja tühikäigul benasurve kõrgem ja kuna vaakum kah parem, siis pool koormustel võib normaalselt töötada. Kui kooleb, vaata küünlaid.
Postitatud: 27.01.2009 13:46
Postitas george16v
Pead paagi maha võtma. Tore see ei ole , aga kui õhk vahel , siis pääsu pole. Muidugi võib paagi silmini täis valada , see ühenduskoht on kuskil poole paagi peal

Samas kui juba paagi maha võtad , siis ehk on mõistlik sinna juba korralik pealejoox ja tagasi jooks teha , sest originaal on 50% juhtudel täitsa ära mädanenud

Postitatud: 27.01.2009 14:01
Postitas Mihkel
Ehk siis tüüpiž Opel, rotten dot com.
Ega oligi liiga vähe tööd veel selle autoga.
Renks, seadistamiseni oli ikka väga pikk maa sellest hetkest kus me juba seadistada üritasime
Mis puudutab kütuseteemat, siis pihustid on piisavalt suured ja ka PW saan keerata tabelist nii kuidas vaja, et segu veel piisav oleks.
Tegelikult tatistasid pihustid ilmselt õhu ja kütuse segu mitte puhast kütust.
Väga vabalt ei pruugigi see antud teemaga seotud olla.
Postitatud: 27.01.2009 14:13
Postitas george16v
Pihustid ja pump ja voolikud peaksid selle väikse mootori kohta ok olema , ainukesed kahtlased asjad on hiina regulaator (selle vist panid juba originaali) ja siis see pumpa minev pealevool.
Postitatud: 27.01.2009 17:51
Postitas Mihkel
kapotialused kütusevoolikud vahetasin ka juba ära, kuna neid oli jätkatud.
Originaal regulaator vahel tagasi. Pihustid on head.
Pumba tootlikuse mõõdan ka ära, kui õhust lahti saan, et kogu süsteemist pilt ette saada.
See paagi pealevool peaks ju istme alt ka kätte tulema?
Mõtlen praegu, kas see flow damper ka vahelt minema visata või mitte.
Näeb teine jube kusine välja (loe: üleni roostes).
Siis võiks juba pumba ümber olevad kütusevollad ka uued panna, ei ole teine nii suur väljaminek.
Postitatud: 27.01.2009 21:45
Postitas jeff01
flow damper ford sierrale maksis miski 2790.-

Võtsin vahelt ära ja auto käis samamoodi kui ilma selleta. Kui neil korpus ära mädaneb hakkavad nad lekkima.
Postitatud: 28.01.2009 0:28
Postitas Mihkel
Paak nüüd alt ära ja söötur seest välja võetud.
See tihendi süsteem on seal ju eriti lõkats,kuidas see üldse pidada saab.
Tihend tundus kuidagi kahtlaselt seal jah, kuigi kogu see süsteem liigub välja võttes.
O-rõngast originaalis loomulikult eraldi uut ei müüda.
Peab nüüd hakkama jälle mõõdu järgi bensiinikindlat o-rõngast otsima.
Jee, see on ju Eestis eriti saadav kaup.
Postitatud: 28.01.2009 0:50
Postitas birdshit
Mihkel kirjutas:O-rõngast originaalis loomulikult eraldi uut ei müüda.
Milline see umbestäpselt välja näeb?
Postitatud: 28.01.2009 0:53
Postitas Mihkel
Pruuni värvi rõngastihend, või mida sa täpsemalt mõtled?

Postitatud: 28.01.2009 10:09
Postitas Robo
Viska sealt pumba juurest kõik roostes regulaatorid,jutud minema ja pane lihtsalt uued voolikud

Postitatud: 28.01.2009 10:48
Postitas Mihkel
Sellel flow damperil on oma mõte olemas aga et ta ka toimiks nii nagu ette nähtud (performance mõttes), siis peaks ta lati küljes olema.
Nii kaugelt ta ilmselt latis olevat kütusevoolu ei tasanda.
Bemmil viskasin ka selle vahelt minema ja tuntavalt ei muutunud midagi.
Saabki nüüd selle pumba plaadi nii tagasi installida nagu tehas ette näinud on.
Hetkel seisis asi plekikruvidega üleval, kuna kummipuksid olid kõik kunagi katki läinud.
Postitatud: 28.01.2009 10:54
Postitas Reims
misasi on flow damper?
