7. leht 10-st

Postitatud: 09.01.2006 10:35
Postitas Kuuno
zoom1 kirjutas:Midagi erilist kül plaanis ei ole.
Tõenäoliselt mingi tootja kolvid 0,5mm oversise, nissani std saaled kui väntvõll on kulmis piirdes, kepsud jäävad samad, metall kaane tihend 1,6mm - arvatavasti cometicu toodang.
Praegu väntvõlli otsa tihend lekib kasti poolne, tolle vahetus on pm. mootor maha või kast maha ja kui mootor maas juba siis niisama tagasi ka panna ei tahaks. Siduri survelaager ka vilistab.
mina ostsin mitu korda kaane tihendit kunagi kuna moto käis kokku lahti peris palju :P
tihend maksis 1000
siis sain teada et ülemine B tihendiasari maksis 1350 :D
soovitaks sama sulle kui se on odav..saad tihendi ja kõiksimmekad, klapisääred jne...

Postitatud: 09.01.2006 11:02
Postitas zoom1
See ülemine komplekt jah suht mõistlik, aga mis ma selle orig. papp kaane tihendiga teen?
Sealt komplektist oleks vaja ainult klapisääri, kuna kõik muud simmerid on mul üleval vahetatud - vaja oleks pigem alumisi.

Postitatud: 09.01.2006 11:07
Postitas Raiki
zoom1 kirjutas:Ma tahtsin ju teha sinuga ühe sõidu peale seda kui sa S6´te võitsid finaalis
;) , aga sa ei tahtnud.
sa tulid liiga hilja ma ei viicinud enam uuesti kruttima hakata
sest tahtsin kiirelt koju kuivama saada ...

küll me jõuame sõbrake
terve suvi on tulemas ;)

Postitatud: 24.01.2006 23:13
Postitas zoom1
Vahepeal paigaldatud esimesed tension rod´i puksid, mingise bmw omad. Vanade puksidega käis ratas koopas edasi/tagasi ~2cm
Tagasillaga käisin stendis pukse kontrollimas ja näitas et kõik on normi piires, maybe tõesti tundus auto nii mitte juhitav ainult tension rod´i pukside pärast.

Uue summuti püti lasin teha mõõtude järgi. Tuleb veel toru ja põlvesid ka muretseda et terve torustik uus teha samuti uus outlet pipe.

Esimesed koni reguleeritavad tellisin ära. Stockid jäid üldse kinni külmade ilmadega :?

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 26.01.2006 9:05
Postitas uhti
Kui saladus pole palju Alver keevitamise eest võttis?

Postitatud: 26.01.2006 10:33
Postitas zoom1
4 tundi 508.- + käive
Püti sisse läks veel pikakiuline klaasriie mis peaks eluaegne asi olema :)

Postitatud: 28.01.2006 18:14
Postitas zoom1
Uued amordid - koni sport reguleeritav

Pilt

Postitatud: 05.03.2006 1:30
Postitas zoom1
Amordid paigaldatud, praegu väga mõnus kooslus, orig vedru suht pehme ja siis jäik amort, tekitab sellise mõnusa õõtsumise - nagu jäik pehmus :)

Just sain kätte ka metall tihendi. Varsti saab mootori laiali võtta, ootan veel mõnda juppi ja ka palgapäeva :)



Siin pildil siis ka ARP poldid ca18 mootorile, need lähevad sel kevadel valmivale ühele väga kiirele sx´le ;)
Endal ma polte vahetama ei hakka ja loodan et ma ei saa selleks esimeseks kes ca18 poldi puruks laseb.

Pilt
Pilt

Postitatud: 20.03.2006 12:09
Postitas ejay
kui saladus pole, siis räägi, kust juppe tellid?

Postitatud: 20.03.2006 14:48
Postitas zoom1

Postitatud: 02.04.2006 18:38
Postitas piazza_mees
äkki räägid lähemalt mis vill sinna püti sisse läks. Kas mingi kuumakindel ehitus vill. või äkki oskad öelda ka mis firma toode see on.

Postitatud: 02.04.2006 21:10
Postitas zoom1
Püti sisse läks pikakiuline klaasriie, vill ei pidavat tänapäeval enam "moes" olema.
Arve esitati sellisest firmast nagu PrinsCraft OÜ. See ei tegele vist otseselt summutitega vaid lihtsalt metallitööga.
Kui huvitab siis mehe nimi on Alver ja nr. 5029637 räägi talle oma mure. Ta tegeleb ka alu keevitusega.

Postitatud: 03.04.2006 7:57
Postitas olx1985
võibolla suti lollivõitu küsimus aga kuidas sa neid amorte regullid?

Postitatud: 03.04.2006 16:23
Postitas zoom1
Otsast keeran selle (firm) võtmega mis ka pildil näha. reg. käib kapoti alt siis, mitte rattakoopast.

Postitatud: 01.05.2006 21:28
Postitas zoom1
Sel ajal kui teie olite avalaksul, panin mina kodus rahuliku südamega mootorit kokku.
Sisse läksid A osa std saalede ring, ja met. tihend. Nii ploki kui kaane pind sai lihvitud ja tihend läks kuivalt vahele.
Kõik liikuvad osad, ka kaan sai vastava Nm´ga kinni - kaan isegi 6´es osas kui manuaal annab 5 osa.
Vanad saaled hinnanguliselt ilusad, väntvõll väga ilus. Mõõtmise tulemusena täpselt normi piires kõik.

Tänu siimule ka 444cc vahel ja tänu jannole saab need ka õieti pihustama panna. Hetkel ST2´ga käiguvahetusl maantee must, muidu käib mootor väga ilusti :roll:
Igasugused õli tihendid ja survelaager said ka vahetatud.
Persse (sry), nüüd peab pidama.

Avastustest niipalju et hooratas on 2kg kergem ja teps mitte orig väljanägemisega, siduri korv on luki oma ja võrreldes teiste sxide siduri pedaalidega tundub et korv on ka tugevam. Tõesti ketas pole peaaegu üldse kulunud ja hoorattal kui ka korvil peaaegu et libisemis jäljed puuduvad. olen sõitnud selle ~260hp´ga mingi 6kuud.

FK -40mm vedrud panin ka alla ja eest amordid kõige jäigemaks - mitte eriti mõnus :-D